اخبار فرهنگی

چهره های معروف ایرانی چند فرزند دارند ؟به همراه تصاویر

چهره های معروف ایرانی چند فرزند دارند ؟به همراه تصاویر  

چهره های مشهور ایرانی ، پدر و مادر شدن
در این مطلب میخواهیم شما را با چهره های مشهور ایرانی که بیش از یک فرزند دارند از شیلا خداداد تا مجید صالحی و علی کریمی و اشکان دژاگه  آشنا کنیم.

چهره های مشهور ایرانی که چند فرزند دارند

پدر و مادر شدن یکی از بی نظیرترین حس های دنیاست که هیچ حسی قابل قیاس با آن نیست و یکی از لذت بخش ترین چیزها در دنیا داشتن خانواده ای پرجمعیت است که صمیمیت بیشتری دارد ،اما شرایط جامعه و بسیاری از موارد دیگر داشتن خانواده پرجمعیت را در این روزها به رویا تبدیل کرده است. به همین دلیل بسیاری از مردم و حتی چهره های مشهور ایرانی ترجیح میدهند یک فرزند داشته باشند .اما در میان این چهره های مشهور ایرانی هستند افرادی که هنوز هم داشتن چند فرزند برایشان رویا نیست.چهره های مشهور ایرانی

در این مطلب میخواهیم شما را با چهره های مشهور ایرانی که چند فرزند دارند از شیلا خداداد تا وحید شمسایی آشنا کنیم.

این چهره های مشهور ایرانی چند فرزند دارد

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگران جوان و خوش چهره ای است که به تازگی برای دومین بار حس مادر شدن را در فروردین ۹۶ تجربه کرده است.

شیلا خداداد و دختر و پسرش

ساتین و سامیار دختر و پسر شیلا خداداد

این هنرمند دوست داشتنی کشورمان با فیلم اعتراض، ساخته مسعود کیمیایی به دنیای بازیگری معرفی شد و با سریال تلویزیونی «مسافری از هند» به اوج شهرت رسید.  شیلا خداداد با فرزین سرکارات جراح زیبایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های ساتین و سامیار است .


فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی و دختر و پسرش

آوا و پویان دختر و پسر فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی در ۱۹ تیر ماه ۱۳۴۲ در تهران متولد شد ولی اصالتی بروجردی دارد. او همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. حاصل ازدواج این زوج هنری یک دختر و یک پسر به نام آوا و پویان است.


مجید صالحی

مجید صالحی و دختر و پسرش

حنا و آروین دوقلوهای مجید صالحی

مجید صالحی بازیگر خوب کشورمان که کارهای طنز خوبی از او در خاطره مان مانده است، متولد ۲۶ شهریور سال ۱۳۵۴ است. این بازیگر کشورمان سالهاست که ازدواج کرده و صاحب یک دختر و پسر به نام حنا و آروین است.


روناک یونسی

روناک یونسی

مهرسام پسر روناک یونسی و محسن میری

روناک یونسی خجسته معروف سریال رستگاران شهریورماه امسال برای دومین بار طعم شیرین مادر بودن را چشید. روناک یونسی همسر محسن میری از مدلینگ های معروف است و مهرسام اولین پسر روناک یونسی است که سه سال پیش به دنیا آمد.


اشکان دژاگه

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان دوم دی ماه با انتشار پستی خبر از تولد فرزند سومش داد. اشکان دژاگه داری ملیت ایرانی-آلمان است و در تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۸ برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر از سری مسابقات هفته ششم مرحله سوم فوتبال انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۱۱۴ در ورزشگاه آزادی ، به تهران آمد. او در نخستین حضورش در ترکیب ثابت قرار گرفت و توانست در نخستین بازی ملی خود در ۱۳۹۱/۱۲/۱۱ دو گل به ثمر برساند و شروع بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

اشکان دژاگه

آلیا و آلیاش دو دختر اشکان دژاگه

همسر اشکان دژاگه، شقایق هم مانند اشکان ، بانوی ایرانی – آلمانی است . آنها دو فرزند دختر به نام های آلیا و آلیاش دارند.


علی کریمی

علی کریمی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی کشورمان سه فرزند دارد . این بازیکن تیم ملی در ۲۰ سالگی پای سفره عقد نشست و زندگی مشترکش را شروع کرد.

علی کریمی

هاوش و هیرسا دو پسر علی کریمی

حاصل ازدواج مرد سال فوتبال آسیا، دو پسر به نام های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما است.دختر کریمی، فاصله سنی بیش از ۱۰ سال با پسرانش دارد و در سال ۹۳ به دنیا آمد تا او در ۳۶ سالگی برای سومین بار پدر شود.


غلامرضا عنایتی

غلامرضا عنایتی مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران علاقه زیادی به داشتن فرزند دارد و علاوه بر مسئولیت های زیاد فوتبالی پدری نمونه است. این فوتبالیست کشورمان ۴ پسر دارد که همگی علاقمند به فوتبال هستند.

غلامرضا عنایتی

غلامرضا عنایتی در کنار چهار پسرش

معین پسر بزرگ رضا عنایتی است و امید برادر کوچکتر او سه سال از او کوچکتر است. این بازیکن فوتبال کشورمان دو پسر دیگر به نام های آریا و آرمیا دارد که دوقلو هستند.


علی دایی

علی دایی و دخترش

علی دایی و دخترش

علی دایی دو فرزند دارد او سال ۱۳۸۳ با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفق ی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد. علی دایی غیر از دنیز دختر دیگری به نام نورا دارد.


وحید شمسایی

وحید شمسایی یکی از پرافتخاترین بازیکنان فوتسال ایران در جهان است، وی با عنوان آقای گل جهان با ۳۹۲ گل مدتهاست این رکورد را در دست دارد، او با پیراهن تیم ملی و بعد از بازنشستگی در کسوت مربی گری افتخارات فراوانی را بدست آورده است.

وحید شمسایی

وحید شمسایی در کنار سه دخترش

این بازیکن تیم فوتسال کشورمان ازدواج کرده و سه فرزند دارد . حاصل زندگی مشترک شمسایی و همسرش، ۳ فرزند دختر است :نگار بزرگتر است و کیانا و کیمیا دو قلوهای دوست داشتنی بچه های کوچک خانواده هستند.

چهره های معروف ایرانی چند فرزند دارند ؟به همراه تصاویر

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا