اخبار فرهنگی

واکنش جالب محسن افشانی به حاشیه های اخیرش + عکس

محسن افشانی ، محسن افشانی بازیگر
محسن افشانی بازیگر سریال ترانه مادری که پست های عجیب و غریبش او را به یکی از بازیگران پرحاشیه تبدیل کرده بود با انتشار پستی به این ماجراها واکنش نشان داد.

واکنش محسن افشانی به حواشی اخیرش

محسن افشانی بازیگری که با سریال ترانه مادری در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد این روزها به یکی از حاشیه سازترین بازیگران تبدیل شده است . در چند هفته اخیر فضای مجازی هر روز شاهد یکی از حواشی محسن افشانی بود که حسابی جنجال برانگیز شد.محسن افشانی

ماجرا از استوری جنجالی آقای بازیگر آغاز شد و بعد از آن کلیپی که با خانمی بدون حجاب در یک میهمانی منتشر شد حسابی حاشیه ساز شد. البته این حاشیه سازی های محسن افشانی ماجرایی ادامه دار است.

پست اینستاگرامی محسن افشانی درباره حواشی اخیرش

 محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر پرحاشیه چند هفته اخیر

محسن افشانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:«داری چیکار میکنی!!!؟ – با خودم حساب کتاب میکنم… + چی رو؟ – کارایی که کردم رو… + خلاف کردی!!!؟ – خطایی مرتکب نشدم؛ فقط زندگی عادیم رو کردم… + مگه کسی چیزی گفته!؟ – میگن جرمی مرتکب شدم؛ البته که خودم بهش اعتقادی ندارم! + به چی اعتقاد داری؟ – فقط خدا! + همون واسه کل زندگیت کافیه؛ و خودش باهات حساب کتاب میکنه! – انگاری قراره مطابق قانون باهام رفتار شه! + قانون رو کیا نوشتن!!!؟ – آدما + کدوم آدمی کامله؟ – هیچکی… + آفرین؛ فقط خدا کامله! پس از هیچکس و هیچ چیز نترس! – باشه + میدونی با خودت چند چندی!؟ – آره، تکلیفم با خودم روشنه! + همون کافیه، پس از زندگیت لذت ببر… – آروم و قرار ندارم؛ خیلی چیزا رو به پام نوشتن که مالِ من نیست! + کارما… نتیجه اعمال هرکس به خودش برمیگرده! – تا حسابمو باهاشون صاف نکنم حالم خوب نمیشه! + حسابت با خدا صاف باشه… – پس تکلیف اینایی که نشناخته منو قضاوت میکنن چی میشه!؟ + تو ضامن بد گمانی کسی نیستی! اونا توی برزخ کینه و بخل و حسد گیرن. به آرامش نمیرسن؛ تا وقتی که به خودشون بیان! – برام گرون تموم شده!!! + زندگیت گرون قیمته؛ به حرف مفت آدما نفروشش! – حله… + حله چشاته! – آرومم کردی… + همانا خدا آرامش دهنده قلب هاست!»

محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون

محسن افشانی پیش از ماجرای پست های اینستاگرامش با حضور در برنامه دلویزیون و اشک ریختن روی آنتن برنامه زنده برای عشق از دست رفته اش سوژه کاربران شده بود و هزار اما و اگر درباره ماجرای عشقی محسن افشانی شکل گرفت. اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

 محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر سریال ترانه مادری

محسن افشانی در چند روز اخیر نیز تصاویری در کنار خواننده های لس آنجلسی منتشر کرده است. حالا آقای بازیگر بعد از اینهمه حواشی با انتشار پستی در اینستاگرامش به حساب و کتاب با خودش نشسته است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا