اخبار فرهنگی

آیا آزاده نامداری در ایران است؟ + عکس

آزاده نامداری ، آزاده نامداری مجری
آزاده نامداری صفحه اینستاگرامش را با انتشار پستی با لوکیشن شهرک غرب به روز کرد و به تمام شایعات پیرامونش برای عدم بازگشت به ایران خاتمه داد.

آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت

آزاده نامداری مجری جوان تلویزیون این روزها به یکی از خبرسازترین چهره ها تبدیل شده است که هرروز خبرهای جدیدی از این مجری نامدار در رسانه های خبری منتشر میشود. گویا نام آزاده نامداری با جنجال عجین شده است و ماجرای سوئیس رفتن و انتشار عکس های خصوصی اش ، این بانوی مجری را بیشتر جنجالی کرد.آزاده نامداری

آزاده نامداری

ازدواج اول آزاده نامداری با فرزاد حسنی و جدایی جنجالی اش تا مدتها باعث انتشار اخباری درباره این مجری جوان بود تا اینکه ازدواجش با سجاد عبادی مدتی آرامش را به زندگی اش برگزداند و تولد دخترش گندم آرامشش را دوچندان کرد.

زندگی آرام آزاده نامداری تا سفرش به سوئیس ادامه داشت اما انتشار عکس های بدون حجاب این مجری تلویزیون، موج جدیدی از جنجال را درباره او به راه انداخت و هر روز ماجرایی جدید از او به گوش میرسید و گفته میشد که دیگر به ایران بازنمی گردد و درخواست پناهندگی کرده است. اما آزاده نامداری با انتشار پستی در صفحه شخصی اش خبر پناهندگی اش را تکذیب کرد و ادامه این ماجرا باعث شد تا با انتشار پستی دیگر از مردم طلب عفو کند.

در همه این روزها که آزاده نامداری در صدر اخبار رسانه ای قرار داشت هنوز شائبه هایی از عدم حضورش در ایران به گوش میرسید که با انتشار پستی دیگر با لوکیشن شهرک غرب به ماجرای عدم حضورش در ایران خاتمه داد.

کافه گردی آزاده نامداری با دخترش در تهران

آزاده نامداری

بازگشت آزاده نامداری به ایران

آزاده نامداری با انتشار این عکس در اینستاگرامش به تمام شایعات عدم بازگشتش به ایران خاتمه داد و نوشت:دمنوش صددرصد ایرانی با طعم نعناع به وقت جمعه عصر . #آزاده نامداری # کافه گردی # با گندم

آزاده نامداری

گندم دختر آزاده نامداری

آیا آزاده نامداری در ایران است؟ + عکس

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا