اخبار فرهنگی

واکنش آزاده نامداری به پناهندگی اش در سوئیس

آزاده نامداری ، پناهندگی
آزاده نامداری مجری جوان تلویزیون بعد از انتشار عکسهای خصوصی اش با شایعه پناهندگی روبه رو شد و در یک گفتگو شایعه پناهندگی و بازنگشتن به ایران را تکذیب کرد.

آزاده نامداری شایعه پناهندگی اش را تکذیب کرد

آزاده نامداری مجری جوانی که بعد از انتشار عکس های خصوصی اش در سوئیس به یکی از جنجالی ترین های تلویزیون تبدیل شد و حرف و حدیث ها پیرامون این مجری جوان هنوز هم ادامه دارد . بعد از ماجرای انتشار عکس های خانم مجری حالا ماجرای پناهندگی و بازنگشتن آزاده نامداری به ایران مطرح شد که این مجری جوان در یک گفتگو با صراحت ماجرای پناهندگی را تکذیب کرد.آزاده نامداری

آزاده نامداری

آزاده نامداری شایعه پناهندگی اش را قویا تکذیب کرد

نامداری اظهار داشت:من کسی نیستم که آب و خاک خود را بفروشم من می دانم چه کسانی سود می برند از اینکه بخواهند بنده را تخریب کنند و دلشان بخواهد شرایط کشور را طوری نشان بدهند که من از برگشتن بترسم.

 آزاده نامداری

آزاده نامداری پناهندگی اش را تنها یک شایعه خواند

وی ادامه داد:پناهندگی برای چه؟ مگر مرا از کشورم بیرون انداخته اند که بخواهم پناهنده یک کشور غریبه بشوم؟ تحت هیچ هنوان و تحت هیچ شرایطی من چنین کاری نمی کنم و اگر در کشور خودم بخواهند بدترین حرف ها را به من بزنند من باز هم برمیگردم چون ایران کشور من است و من دغدغه دارم.
نامداری افزود:برای کشورم عمر گذاشته ام و باز هم می گذارم و تحت هیچ شرایطی حتی اگر سرم را زیر گیوتین بگذارند من پناهندگی هیچ کشور را نخواهم گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا