اخبار فرهنگی

سام درخشانی به زودی پدر میشود

سام درخشانی ، دختر سام درخشانی
کامبیز دیرباز در برنامه من و شما اعلام کرد که برکه دختر سام درخشانی تا چند ماه دیگر به دنیا می آید و سام درخشانی به زودی پدر میشود.

برکه دختر سام درخشانی تا چند ماه دیگر به دنیا می آید

کامبیز دیرباز در روزی که مهمان برنامه من و شما در برج آزادی بود در گفتگو با آرش ظلی پور مجری برنامه پرده از یک راز درباره زندگی شخصی سام درخشانی برداشت و خبری درباره این هنرمند جوان سینما و تلویزیون کشورمان داد.سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی پدر جدید سینما

کامبیز دیرباز در برنامه من و شما گفت :امیدوارم سام ناراحت نشه ولی من میگم که سامی داره بابا میشه و برکه خانم درخشانی تا چند ماه دیگه به دنیا میاد . دوست و برادر عزیزم سام درخشانی پدر میشه و من از همین جا بهش تبریک میگم و براش آرزوی لحظات شادی رو دارم . سام عاشق بچه است همونجوری که نیاز همه زندگی منه…

سام درخشانی

سام درخشانی و همسرش

محسن رجب پور ، حامد همایون و کامبیز دیرباز مهمان برنامه روز جمعه من و شما بودند و در بخشی از گفتگو آرش ظلی پور مجری برنامه درباره حواشی صحبت های بهناز جعفری با خبرنگاران پرسید که کامبیز دیرباز از خبرنگاران بابت رفتار خانم جعفری عذرخواهی کرد و گفت بهناز بخاطر بیماری اش شرایط خوبی ندارد و من از طرف او از خبرنگاران عذرخواهی میکنم چراکه اگر خود بهناز هم اینجا بود همین کار را انجام میداد.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب مرتبط با سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی و همسرش

۲۶ خرداد ماه سال ۹۴ بود که سام درخشانی با انتشار تصویری خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و به تمام شایعات پیرامونش خاتمه داد و اکنون بعد از گذشت دو سال از ازدواج این هنرمند جوان کامبیز دیرباز خبر پدر شدنش را منتشر کرد.

سام درخشانی به زودی پدر میشود + عکس

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا