انواع فال و طالع بینی

طالع بینی تیر ماه ۱۴۰۲

 

فال و طالع بینی ماهانه, طالع بینی,

طالع بینی ماهانه

متولدین فروردین ماه :

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلا از این‌که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی اطمینان نکنید.

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایی برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و دوستان نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آنها را زیاد از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همیشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

متولدین اردیبهشت ماه :

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت به همه محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را به یاد داشته باشید که (از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود) هر دشمنی، یک دشمنی متقابل رابه همراه دارد. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی (خیر) از آن به مشام نمی رسد.

خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید به وعده ها و عیدها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. شما هزار تدبیر که بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی مجبور به تسلیم هستید. دل به کرم (الله) ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید

متولدین خرداد ماه :

می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن.هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند،..قدر ساعات خوشی را که با آنها می گذرانی،بدان

متولدین تیر ماه :

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد به شما نزدیک شده. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه باشید. طح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی های عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود. البته این فشار بیشتر از جابن مریخ در همسایگی نشان شماست که با عطارد و اورانوس باعث جمع دوستانه که با منافع مشترک هستند ، برخی فرصت های غیر منتظره شاهد باشید. کسی به شما معرفی میشود که طالع شما در مورد او خوش بین است.

متولدین مرداد ماه :

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید

متولدین شهریور ماه :

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید

فال و طالع بینی ماهانه, طالع بینی,

فال و طالع بینی ماهانه

متولدین مهر ماه :

در این ماه موقعیت های پیچیده و جالبی را در پیش دارید ؛ از طرفی در چند جهت مظلوم واقع شده و حق با شماست و قدرتان را نمیدانند و از طرف دیگر ظاهرا عزیزی را در سفر دارید یا از عزیزی دور افتاده اید و چشم به راه او هستید و در این هنگام هم به فکرش هستید که انشاءالله به سلامت باز میگردد.

نکته مهم این است که شما عاشقانه کاری را انجام داده اید و باید همان مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید. قدر عشق را بدانید چون تنها ارزش ماندگار زندگی همان عشق است ؛ گرچه در این مسیر باید کمی تحمل مشکلات را نیز داشته باشید ولی در نهایت انشاءالله موفقیت با شماست.

متولدین آبان ماه :

در این ماه شما قادر هستید بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید ، ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و آنچه از احساسات‌تان که مجال میابند بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدر کار پیچیده و دشواری است.

آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش خود را بهم بزنید ؛ برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

متولدین آذر ماه :

گذشت را در زندگی، سرمشق خود قرار دهید و از غرور و خودخواهی بکاهید. به موفقیت هایی دست می یابید، بدانید که همواره دوستانی هستند که پشتیبان شما بودند تا به این موفقیت ها برسید، پس فقط به نفع خود کار نکنید. همیشه رازدار دیگران باشید. کسی که نتواند رازدار باشد به زودی دوستان خود را از دست می دهد. در یک مهمانی، ملاقاتی خواهید داشت که برای آینده شما موثر واقع خواهد شد. گاهی اوقات شانس یا هر چیزی که نامش را می گذارید درب خانه تان را می زند. اگر درست رفتار کنید و تصمیم به موقعی بگیرید، درب را باز کرده و از این فرصت استفاده می کنید. اما اگر جز این بود به گردن شانس نیندازید.

متولدین دی ماه :

در این ماه برای گرفتن یک تصمیم مهم مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند هفته می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند.

بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند.

نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت ، در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

متولدین بهمن ماه :

گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده یی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده یی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده یی دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

متولدین اسفند ماه :

برای برگزاری یک جشن خودتان را آماده کنید ؛ لازم است که کارها را به روز بعد موکول نکنید چرا که دچار اضطراب و استرس می شوید ؛ ماه پرکاری را در پیش رو دارید که البته موقتی است و شرایط و کارها بعد از این ماه به روال عادی باز میگردد.

تغییر و تحولی در پیش دارید که تا حدودی شما را نگران کرده است اما این نگرانی بی مورد است چرا که به مرور زمان به سازگاری دست میابید.

طالع بینی تیر ماه

گردآوری:بخش سرگرمی ایران بانو

۳.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا