n9

فال روزانه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

فال و طالع بینی سال ۹۶

نوشته های مشابه

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز ممکن است از اینکه بخت به شما رو کرده است احساس بسیار خوبی داشته باشید. خوشبختانه، شما توانایی این را دارید که احساسات پیچیده و سخت خود را به افکار الهام بخش تبدیل کنید. تقسیم کردن آرزوهای آینده‌تان  با دیگران می‌تواند برای آنها  تشویق کننده و دلگرم کننده باشد و در نهایت باعث می‌شود که راجع به خودتان احساس بهتری داشته باشید.فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

ماه کامل امروز در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه  روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک  کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند.  به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز شاید برایتان سخت باشد که زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می‌رسد این میان یک چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی کوچک شما باعث می‌شود که وظایف ناتمامی را که کنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با کمی‌کمک از طرف دوستان، می‌توانید ناراحتی‌هایتان را در کار تخلیه کنید، به جای اینکه همیشه در میان کارهای ناتمام خود بمانید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینکه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشکل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت کمی راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست!!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می‌کند که می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده‌اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده‌اید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوید

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز آمادگی این را داشته باشید که یک فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممکن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌کنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌کنند!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

فال روز شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا