n9

فال روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

فال روز جمعه بیست و پنجم فروردین ۱۳۹۶

فال و طالع بینی

وقایع و اتفاقاتی که قرار است برایتان رقم بخورد را در فال روزانه ایران بانو بخوانید

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده نترسید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

کنترل کردن شرایط کنونی اکنون زیاد هم برای شما سخت نیست به خاطر اینکه شما ذاتا می‌دانید که ریسک این کار زیاد است. با وجوداینکه شمازیاد هم به صبور بودن معروف نیستید اما نمی‌خواهید با کارهای شتاب زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید. این کار نیاز به مواظبت دارد؛ لازم است که حواس خود را جمع کرده و هر زمان که احساس آمادگی کردید شروع کنید. خوشبختانه از احساسات خود آگاه بودن برای تان کافی است تا بتوانید از کارهای بیهوده جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز شما کمی ازخودراضی شده اید، برای اینکه شما چیزی را می‌دانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می‌چرخند و تلاش می‌کنند که همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می‌دانید که آنها وقت کافی ندارند. اگر آنها فقط کمی منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می‌کند عاقلانه تر و حتی راحت تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان را به شما نشان نمی‌دهند، اما شما در حین کار می‌توانید آن را ببینید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

مهم نیست که شما بهترین ایده را درباره اینکه چکارباید بکنید دارید؛ امروز این اتفاق نمی‌افتد. چرا که ممکن است  دیگران به شما گوش نکنند یا برنامه‌های شما را دوست نداشته باشند. عاقلانه تر این است که سعی کنید قبل از اینکه خودتان را گیج کنید و دیگران را عصبانی دیگران را متقاعد کنید! اما به یاد داشته باشید که یک تغییر در روش و سیاست یک نوع نتیجه ندارد. اگر هنوز مشتاق پیشرفت و یادگیری هستید سعی کنید در روزهای دیگر نیز این روش را پیاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چرا که متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای  خودتان نگه دارید، می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می‌تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی‌ داشته باشد، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید، اما الان خودتان هم می‌دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید، این رابطه می‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌های خاص و جدید اجتناب نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از “پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد  و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط  نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد  و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشکل درست می‌کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی هم نمودار شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز به نظر می‌رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما  به نظر می‌رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این  موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی‌های نامحسوسی باشد، اما  شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه‌ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست  زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام‌های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز انرژی‌تان کمی فروکش می‌کند!! پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و آرام تر کار کنید. سپس ماه برج میزان پرسرعت وارد سومین خانه تان – یعنی خانه کارهای ضروری- می‌شود و سرعت زندگی تان را افزایش می‌دهد. شاید ابتدا اینگونه به نظر نرسد، اما بعد بسیاری از گرفتاری‌های شما حل می‌شود! اگر خود را برای چنین روزی آماده کرده باشید می‌توانید کار خود را روی غلتک بیندازید.

فال روزانه_ جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا