n9

فال روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ممکن است شما فکر کنید که در روابطتتان با دیگران خیلی ساده و بی‌آلایش رفتار کرده‌اید، اما متوجه می‌شوید که یک نفر از حرفهایی که شما زده‌اید چیز کاملاً متفاوتی درک کرده است. به جای اینکه سعی کنید به عقب برگشته و از منشأ این سوء تفهمات سر در بیاورید، در لحظه حال زندگی کنید و به سمت جلو بروید. اگرچه یک تغییر مسیر می‌تواند موقتاً شما را از مسیر پیشرفتتان منحرف کند ولی شما از این موقعیت چیزهای ارزشمندی به دست خواهید آورد.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز ماه برج اسد در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیتهای اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید که کاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌کنید. البته این سخن بدین معنا نیست که الکی سر خودتان را شلوغ کنید، بلکه منظور این است که شما باید کارهایی که شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینکه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما اکنون نمی‌توانید آهسته و یکنواخت حرکت کنید، برای اینکه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر می‌کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. اگر فکر می کنید که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نکنید.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 هم اکنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است که اگر به آنها خیلی جدی توجه نکنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. کلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته‌اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام‌های مختلفی بدهید که ممکن است آن را  بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می‌گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته‌اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز فوق العاده با احتیاط و بادقت شده‌اید، چرا که کیوان محافظه کار حسابی بهتان کمک می‌کند! شما امروز علاقه‌مند – و حتی مشتاقید!- که به گذشته خود پشت کرده و از زمان حال لذت ببرید، اما نمی‌توانید زیاد خود جوش باشید. عجیب اینکه اگر بخشی از روز را فقط مخصوص استراحت کردن خالی نگه دارید، توانایی‌هایتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد، لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

 

– فال روزانه در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

فال روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا