فناوری اطلاعات

چگونه رنگ LED گوشی را تغییر دهیم

نرم افزار های فلاش led گوشی ,ال‌ای‌دی گوشی

نرم افزار تغییر رنگ فلاش led گوشی

 

ال‌ای‌دی که معمولا در بالای گوشی و کنار بلندگو قرار دارد لامپ کوچکی است که در صورت داشتن پیام، تماس از دست رفته، ایمیل یا هر اعلان مهم دیگری روشن می شود، اما یکی از مشکلات این لامپ ها برای کاربران یکسان بودن رنگ و نور آن برای تمام پیام هاست، به این صورت که چراغ LED مثلا برای تماس از دست رفته و پیام به یک رنگ روشن می شود و کاربر حتما باید صفحه گوشی را روشن کند تا متوجه نوع اعلان شود. اما با روش ساده ای که در ادامه خواهیم گفت کاربران به راحتی می توانند رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی گوشی را تنظیم کنند.

 

برای این کار کافی است به پلی استور گوگل بروید و نرم افزار رایگان Light Manager – LED Settings را دانلود کنید. 

 

بعد از دانلود و نصب این اپ باید امکان دسترسی به نوتیفیکیش ها را به آن بدهید. برای ایجاد دسترسی به قسمت تنظیمات گوشی بروید (Settings)، وارد قسمت تنظیمات اعلان ها شوید (Notification)  و امکان دسترسی برای اپلیکیشن Light Manager را روشن کنید.

 

حالا برنامه را باز کنید تا انتخاب ها و تنظیمات زیادی که وجود دارد را ببینید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید LED را برای اعلان های مختلف مثل پیام های از دست رفته، اس ام اس، پیام های واتس اپ و تلگرام، فیسبوک، توییتر، هشدار کم بودن شارژ باتری، یادآوری های تقویم و هر اپلیکیشن دیگری که از این لامپ استفاده می کند را تنظیم کنید. همه ی این تنظیمات به راحتی قابل انجام است.

 

نرم افزار های فلاش led گوشی ,ال‌ای‌دی گوشی

تغییر رنگ و سرعت روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی گوشی 

 

همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید تمامی تنظیمات بر اساس دسته و نوع، طبقه بندی شده است. با ورود به هر کدام از این دسته ها می توانید به راحتی رنگ ال ای دی و سرعت و نوع روشن خاموش شدن آن را تنظیم کنید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این اپلیکیشن داشتن انتخاب های زیاد برای اعلان های مختلف است به طوری که می تواند برای هر نوع اعلان یک رنگ یا نوع خاص رفتار LED را تنظیم کنید.

 

شاید تنها مشکل این اپلیکیشن تبلیغات زیاد داخل آن باشد، در صورتی که می خواهید از شر این تبلیغات خلاص شوید باید مبلغ ۱٫۴۹ دلار پرداخت کنید و نسخه ی کامل آن به نام Light Manager Pro را دریافت کنید.

منبع:digiro.ir



به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا