فناوری اطلاعات

راهکارهایی برای جلوگیری از صدای نوتیفیکیشن ها به هنگام پخش موسیقی در گوشی اپل

عدم دریافت نوتیفیکیشن ها در ویندوزفون , صدای نوتیفیکیشن پیام کوتاه

خلاص شدن از دست صدای نوتیفیکیشن ها در آی او اس

 

یکی از اتفاقاتی که شما را به هنگام استفاده از گوشی‌های اپل می‌تواند اذیت کند این است که در زمان استفاده و یا پخش موسیقی صدای نوتیفیکیشن پیام کوتاه و یا هر برنامه‌ی دیگری به گوش برسد. تصور کنید به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش می‌دهید که ناگهان صدای معروف پیام کوتاه در iOS شنیده می‌شود و موسیقی متوقف می‌شود.

 

برای این که این اتفاق رخ ندهد چه راهکارهایی وجود دارد؟ شاید برخی بگویند گوشی را در حالت سکوت قرار خواهیم داد ولی اگر شخصی منتظر یک ایمیل مهم باشد چه؟ همراه با ما باشید تا این مشکلات را یکی یکی پشت سر بگذاریم.

 

برای این که به موسیقی گوش دهید و صدای نوتیفیکیشن ها به گوشتان نرسد سه راهکار اصلی وجود دارد و با انجام دادن آن‌ها می‌توانید به راحتی و بدون کوچکترین مزاحمتی به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.

 

Ring یا silent switch

سریع‌ترین راه برای خلاص شدن از دست صدای نوتیفیکیشن ها این است که دکمه‌ی ring/silent را در سمت چپ گوشی اپل را فعال کنید. در این حالت شما می‌توانید به موسیقی گوش دهید ولی صدای تمامی اعلان‌ها خاموش می‌شود و تنها نمایش داده می‌شوند. البته اگر با گوشی شما تماس گرفته شود موسیقی متوقف خواهد شد و برای این موضوع هیچ راهکاری وجود ندارد.

 

اگر از آیپدهای جدید اپل استفاده می‌کنید این دکمه را نخواهید یافت و برای فعال کردن این قابلیت باید گزینه‌ی آن را از Control Center panel فعال کنید. (صفحه را از پایین به سمت بالا بکشید)

 

Do Not Disturb

همچنین برای این که صدای اعلان ها مزاحم شما نشوند می‌توانید از گزینه‌ی Do Not Disturb استفاده کنید که در بخش Control Center panel میان گزینه‌های بلوتوث و چرخش صفحه نمایش قرار گرفته است. با فعال کردن این گزینه از هیچ اعلانی صدا نخواهد داشت و حتی تماس‌های دریافتی شما نیز غیرفعال خواهند شد. این مورد زمانی به کار شما می اید که قصد دارید کاملاً در خلوت خود فرو بروید و به موسیقی گوش دهید. استفاده از Do Not Disturb دو قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

شما می‌توانید برخی از مخاطب‌های خود را در لیستی جداگانه قرار دهید تا بتوانید تماس‌ها و یا پیام‌هایشان را دریافت کنید و در بالای صفحه در زمان فعال کردن این گزینه علامتی ظاهر می‌شود تا به شما یادآوری کند که Do Not Disturb فعال می‌باشد. (این موضوع یک مزیت نسبت به دکمه‌ی ring/silent به حساب می‌آید)

 

عدم دریافت نوتیفیکیشن ها در ویندوزفون , صدای نوتیفیکیشن پیام کوتاه

سریع‌ترین راه برای خلاص شدن از دست صدای نوتیفیکیشن ها

 

App by app

شاید شما منتظر یک پیام مهم هستید و یا یک ایمیل کاری قرار است برای شما ارسال شود. در این حالت شما باشد اپلیکیشن هایی که به نوتیفیکیشن هایشان نیاز دارید را فعال نگاه دارید و بقه را غیر فعال. برای انجام این کار باید بخش Settings و سپس Notifications مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید نوتیفیکیشن هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را فعال و یا غیر فعال کنید.

 

عدم دریافت نوتیفیکیشن ها در ویندوزفون , صدای نوتیفیکیشن پیام کوتاه

 

منبع:digiro.ir



به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا