کیک و دسر و شیرینی

بیسکویت با تزئین رویال آیسینگ

بیسکویت با تزیین آیسینگ,طرز تهیه بیسکویت

مواد لازم برای تهیه بیسکویت :

آرد ۳۵۰ گرم
 تخم مرغ یک عدد
 کره نرم ۱۵۰ گرم
 پودر قند ۱۰۰ گرم
بیکینگ پودر۱/۲ قاشق چایخوری
وانیل و نمککمی

طرز تهیه :
کره، پودر قند و تخم مرغ و وانیل را مخلوط می کنیم و بعد آرد و نمک و بیکینگ پودر را که الک شده اند به مایع تخم مرغی اضافه می کنیم و کمی ورز میدهیم تا خمیر لطیفی بدست بیاید. حدودا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خمیر را در کیسه نایلونی در یخچال استراحت میدهیم و بعد خمیر را روی سطح آرد پاشی شده به ضخامت ۳ میلیمتر باز میکنیم و قالب میزنیم و در سینی فر میچینیم.

 

بیسکویت ها را کمی با فاصله در سینی بذارید و در فر از قبل گرم شده ۱۵دقیقه با حرارت ۱۸۰ درجه بپزید. از دقیقه ۱۰ به بعد بیسکوئیت ها رو چک کنید تا اگر پختند زیادی حرارت نبینند. بیسکوئیت ها رو کنار می گذاریم تا خنک شوند و برای تزیین با رویال آیسینگ آماده شوند!

مواد لازم برای آیسینگ :

سفیده تخ مرغ یک عدد
 پودر قند ۷۵ گرم
 پودر تارتار ۱/۸ قاشق چایخوری (نباشه هم عیب نداره)
 رنگ های خوراکی به میزان لازم

طرز تهیه :
سفیده تخم مرغ  و پودر تارتار را با همزن میزنیم تا سفت بشه و بعد پودر قند را اضافه میکنیم، و آیسینگ ما آماده است!! اگر تارتار نداشتید اصلا نگران نباشید چون بدون آن هم می توانید رویال آیسینگ درست کنید.

 

تارتار برای این است که پف سفیده نخوابه و اگه شما کاملا سفیده رو بزنید تا سفت بشه حتی بدون تارتار هم مشکلی پیش نمیاد. با استفاده از رنگ های خوراکی آیسینگ را به رنگ های مختلف در میاریم و درون قیف ها پلاستیکی میریزیم و تهشو می پیچونیم تا هوا داخل نشه چون آیسینگ در مجاورت هوا خشک میشه.

 

بیسکوئیت ها رو با استفاده از آیسینگ های رنگی تزیین می کنیم و بعد از ۳ تا ۴ ساعت آیسینگ ها کاملا خشک می شوند و بیسکوئیت های تزیین شده ؟ آماده خوردن هستند و حاصل زحمت چندین ساعته شما در عرض چند دقیقه خورده میشه .

نکته :

چند تا نکته در مورد آیسینگ هست که باید یاد آوری کنم. اگر برای روکش کردن صاف و یکدست بیسکویت می خواهید از آیسینگ روان استفاده کنید باید در مرحله هم زدن قبل از اینکه سفیده کاملا سفت بشه پودر قند را اضافه کنیم. اگر هم بخواهیم آیسینگ سفت تری داشته باشیم که مناسب تزئینات خطی و نقطه ای باشه کاملا سفیده رو میزینم تا سفت بشه بعد پودر قند را اضافه می کنیم و می تونیم پودر قند رو تا ۱۰۰ گرم هم بریزیم، اینجوری آیسینگ سفت تر میشه و کمتر پخش میشه.

 

بیسکویت با تزیین آیسینگ,طرز تهیه بیسکویت

بیسکویت با تزیین آیسینگ,طرز تهیه بیسکویت

 

منبع : mamisite.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا