اخبار فرهنگی

حرف‌های شیرین همسر جمشید مشایخی در «خندوانه» / رئوفی: «جمشید» یک دل نه صد دل عاشق من شد!

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

جمشید مشایخی و همسرش شب گذشته، به عنوان مهمانان برنامه «خندوانه» رو در روی رامبد جوان نشستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رامبد جوان شادی «خندوانه» شب گذشته را که همزمان با ولادت امام رضا (ع) بود، به علاقه‌مندان حضرتش تقدیم کرد.
 
جوان ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) مخاطبان را به دیدن گزارش سال گذشته بهروز بقایی از مشهد دعوت کرد.

در ادامه رضا احسان پور استند آپ کمدی خود را پیرامون زندگی مشترک زوج‌های ایرانی اجرا کرد.

اما مهمانان شب گذشته برنامه «خندوانه»، جمشید مشایخی و همسرش گیتی رئوفی بودند.
 
گیتی رئوفی همسر استاد مشایخی، در ابتدای صحبت‌های خود گفت: به تمام مخاطبان و عوامل برنامه، ولادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم. امیدوارم همه مریض‌ها شفا پیدا کنند.
 
استاد مشایخی نیز میلاد امام رضا (ع) را به همه مسلمین جهان تبریک گفت.
 
رئوفی درباره علاقه خود نسبت به استاد مشایخی عنوان کرد: اگر جمشید مریض شود، می‌میرم؛ چرا که خیلی به من محبت دارد. جمشید را از بچه‌ها بیشتر دوست دارم. جمشید هیچ وقت به من دروغ نگفته؛ من هم همینطور.

جوان از استاد مشایخی در خصوص اینکه چه چیزی باعث خوشحالی همسرش می شود، سوال کرد. وی در پاسخ گفت: گیتی زمانی که با دخترم تلفنی صحبت کند، خوشحال است؛ چراکه دخترمان به همراه نوه‌ها خارج از کشور زندگی می‌کند.
 
در ادامه رئوفی درباره خاطره آشنایی و ازدواج خود با استاد بیان کرد: ما نسبت فامیلی با هم داریم. روزی جمشید به ملاقات مادربزرگم آمده بود، زمانی که من را دید شوکه شد و آن لحظه یک دل نه صد دل عاشق من شد.

مادربزرگم در آن لحظه گفت: «گیتی، جمشید احساسی نسبت به تو داره.» و من گفتم: «نه، اصلا مگه بچه بازیه. من دوست دارم با همسرم هفت سال اختلاف سنی داشته باشم. الان سه سال اختلاف داریم.» آمدن جمشید به خانه ما ادامه داشت. فردای آن روز به همراه خواهر و مادر و روز بعدش با پدرش برای ملاقات آمد. عاشق شده بود دیگه (خنده). جمشید خیلی لوس است اما بعضی اوقات با نمک می‌شود.
 
گیتی رئوفی دیشب در «خندوانه» لحظات شادی را برای مخاطبان به وجود آورد و کمتر اجازه می‌داد، استاد مشایخی صحبت کند. او در بخشی از صحبت‌های خود درباره اولین کادویی که از استاد مشایخی گرفت، اظهار داشت: یک بار جمشید، من و برادرم را به دیدن یک فیلم دعوت کرد. بعد در زمان خداحافظی، یک کادو به من داد. برادرم گفت: گیتی ببینم، جمشید بهت چی کادو داد؟ و من گفتم: «برلیان که نیست، کتاب اتللو است» (خنده)
 
بعد ار رفت و برگشت رسانه‌ای، رامبد درباره فرزندان زوج دوست داشتنی از استاد سوال کرد. وی در پاسخ گفت: نادر از ابتدا به موسیقی علاقه داشت. خود من مخالف این کار بودم اما به دلیل علاقه فرزندم از او درخواست داشتم، با بهترین‌ها موسیقی را یاد بگیرد؛ به همین خاطر در وین دوره دیده است.

رئوفی هم در صحبت‌های پایانی خود گفت: من از همه دختر خانم‌ها درخواست دارم با مهریه همسرشان را آزار ندهند. مهریه‌ خود من یک گل میخک است. برای من کاراکتر جمشید مهم بود. ما با دل پاک زندگی را ادامه دادیم و با تفاهم به اینجا رسیدیم.
 
در ادامه برنامه تندیس بهترین لبخند با نظر مردم به جواد خیابانی و مهراوه شریفی‌نیا تعلق گرفت.

در بخش پایانی برنامه، «جناب‌خان» گفت: چند روزی به آبادان سفر کردم و از همه تیم های فوتبال جنوبی تشکر می‌کنم که در این گرمای خرما پزان بازی‌های خوبی در لیگ برتر ارائه دادند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا