عجیب و دیدنی و خواندنی

مردی با عجیب‌ترین اعتیاد +عکس

 مردی با عجیب‌ترین اعتیاد +عکس

خاطره نویسی یکی از سرگرمی های پسندیده است که مردم زیادی به آن علاقه داشته و می کوشند تا تمامی خاطرات زندگی خود را وارد دفترچه های مختلف کنند. این سرگرمی باعث می شود تا بسیاری از خاطرات را خیلی راحت به یاد آورید.

 نوشتن خاطرات روزانه آن هم هنگام شب یکی از چالش هایی است که افراد مختلف با آن روبرو هستند زیرا کسی دوست ندارد دفترچه خاطراتش پیدا شده و خاطرات شخصی اش به دست دیگران بیافتد زیرا خیلی از اطلاعاتی که کسی از آن ها خبر ندارد وارد دفترچه های خاطرات می شود.

 

“جان گادس” یک بازنشسته کارخانه محصولات خوراکی است که نزدیک به ۶۶ سال از زندگی خود را وارد دفترچه خاطرات کرده است. این مرد با این همه سال تجربه در خاطره نویسی به عنوان یک معتاد به خاطره نویسی شناخته می شود.

 

مردی با عجیب‌ترین اعتیاد

 

“جان” در طول این سال ها توانسته است ۴ میلیون کلمه خاطره بنویسد که همه ان ها در ۱۵۱ دفترچه با ۲۱ هزار صفحه جمع آوری شده است. این همه خاطرات به عنوان یکی از رکوردهای دست نیافتنی در دنیا به شمار می آید.

این مرد ۸۳ ساله در این مدت توانسته ۳۳ هزار عکس یادگاری و تکه روزنامه مختلف نیز جمع کند که برخی از تکه روزنامه ها به عنوان اثار باستانی شناخته می شوند. نکته جالب این است که او از تمام این گنجینه با حساسیت خاصی مراقبت می کند.

اقای “گادس” از سال ۱۹۴۷ خاطرات خود را آغاز کرده است و از آن روز تا به حال روزانه تنها ۲۰ دقیقه از زمان خود را به نوشتن خاطرات مختلف اختصاص داده است. او میگوید هر آنچه در اطراف من رخ دهد در دفترچه خودم می نویسم.

 

مردی با عجیب‌ترین اعتیاد

منبع:yjc.ir

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا