عجیب و دیدنی و خواندنی

ساخت جرثقیل با دست خالی! +عکس

ساخت جرثقیل با دست خالی! +عکس

علاقه انسان به هر چیز باعث می شود برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نکند ولی گاهی وقت ها علاقه تبدیل به هدف می شود و یک نفر تمام زندگی اش را برای رسیدن به هدفش خرج می کند و دست به کارهای عجیب می زند.

 مجموعه علایق انسان گاهی به وسایل عجیب کشیده می شود برای مثال در دنیا افرادی هستند که به وسایل صنعتی مانند جرثقیل علاقمند هستند و حتی دوست دارند یک جرثقیل برای خودشان داشته باشند.

“برد دانوه” یک شهروند اهل “ویسکانسین” است که از کودکی علاقه خاصی به کامیون های جرثقیل داشته است و از همان دوران نمونه های اسباب بازی جرثقیل را برای خودش جمع می کرده است تا این که به تازگی اقدامی جالب انجام داده است.

ساخت جرثقیل,ساخت جرثقیل بادست,عجیب ترین جرثقیل
این مرد ۴۰ ساله برای رسیدن به آرزوی بچگی اش تصمیم گرفت تا یک جرثقیل برای خودش بسازد. او با الهام گرفتن از یک جرثقیل اسباب بازی دست به کاری جالب زد و وانت قدیمی اش را تبدیل به یک کامیون جرثقیل دار کرد.

این مرد با استفاده از مواد اولیه ساده که در خانه ها پیدا می شود مانند آهن قراضه، قطعات الکتریکی قدیمی و با خرج نزدیک به ۷۰۰ دلار روی وانت توانست این جرثقیل را بسازد. نکته جالب در مورد این کامیون مشابه بودن آن با نمونه اسباب بازی اش است.

این خودرو دقیقا از روی نمونه اسباب بازی ساخته شده است و ۱۲ برابر بزرگتر از نمونه کوچکش است. این خودرو کاملا کاربردی است و “برد” که نزدیک به یک سال برای ساخت این خودرو از کارش دور بوده است قصد دارد با این خودرو سرکار برود.

ساخت جرثقیل,ساخت جرثقیل بادست,عجیب ترین جرثقیل

باشگاه خبرنگاران

 

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا