دانستنی های علمی

گوگل در حال ساخت شهر دیجیتالی است

اخبارعلمی,خبرهای علمی,گوگل

به نظر می‌رسد از آینده‌ای که در آن ماشین‌های خودران و اینترنت پرسرعت در همه‌جا در اختیار کاربران قرار داشته باشند، دور نیستیم.

به گزارش دیجی کالا شرکت گوگل مدتی است که اینترنت پر سرعت مجانی در شهرهای مختلف به کاربران می‌دهد و از طرف دیگر هم در حال آزمایش خودروی خودران است و حتی قصد دارد در آینده شهر دیجیتالی به وجود بیاورد.

نوشته های مشابه

شرکت‌های آلفابت و گوگل در حال آزمایش تکنولوژی‌های آینده خودشان در دو شهر دیترویت و دنور هستند تا بتوانند در آینده از آن‌ها در شهر دیجیتالی و زندگی روزانه‌ی مردم استفاده کنند.

به نظر می‌رسد شرکت آلفابت که به عنوان صاحب گوگل شناخته می‌شود، در حال آزمایش تکنولوژی‌های جدیدی است تا بتواند از آن‌ها در آینده و شهر دیجیتالی اسفاده کرد. این شرکت در حال حاضر برخی از این تکنولوژی‌ها را در شهرهای «دیترویت» (Detroit) و «دنور» (Denver) آزمایش کرده و این دو شهر را به عنوان مکان‌هایی که می‌توان از این تکنولوژی‌ها استفاده کرد، انتخاب کرده است.

در این شهرها به آزمایش ماشین‌های خودران و تکنولوژی‌ها آینده پرداخته می‌شود و این احتمال وجود دارد که آلفابت بخواهد از این تکنولوژی‌های جدید در دنیای واقعی و زندگی روزمره‌ی انسان‌ها استفاده کند.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,گوگل

 

در حال حاضر پروژه‌ی اینترنت رایگان در شهر‌های مختلف راه‌اندازی شده و ماشین‌های خودران هم که مسیرها را به شکل هوشمند تشخیص می‌دهند، مراحل آزمایشی را پشت‌سر می‌گذارند. شرکت آلفابت از سال گذشته فعالیت خودش را آغاز کرد و قصد دارد در حوزه‌های سلامت، اینترنت، هوش مصنوعی، عکس‌های ماهواره‌ای، خانه‌های هوشمند و تکنولوژی‌های واقعیت مجازی فعالیت کند.

در حال حاضر شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آلفابت شرکت دیگری به نام Sidewalk Labs را به وجود آورده. این شرکت اینترنت رایگان را در شهر نیویورک راه‌اندازی کرد و به روان‌تر شدن جریان ترافیک در شهرهای مختلف آمریکا کمک کرده بود.

 
گوگل با پروژه‌ی Loon به کاربران اینترنت رایگان می‌دهد.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,گوگل

 
‌‌‌‌‌‌اخبار علمی – دیجی کالا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا