مد و لباس

دستبند با امضای شخصی

استفاده از انواع سنگ امروزه مورد علاقه ی بسیاری از دستبند بازان و طراحان است، ولی آیا همیشه کالای ساخته شده کاملا با سلیقه ی شما مطابقت دارد؟

“درگون جولری” برند ساخت دستبند های ماکرامه در ایران پنلی فوق العاده در جهت طراحی دستبند های سنگی ارائه داده است، به گونه ای که تمام جزئیات دستبند توسط شما طراحی شده و به دست گروه درگون ساخته می شود، این کالا مانند امضای شما منحصر به فرد است.

نوشته های مشابه

 

دستبند,ساخت دستبند,دستبند با امضای شخصی

 شما می توانید انواع ست های دستبند را طراحی و به صورت آنلاین خریداری کنید

با استفاده از این پنل می توانید به راحتی و به صورت آنلاین سایز سنگ ها نوع سنگ ها و انواع قطعات طلا و نقره دستبند خود را انتخاب کنید، این پنل بیش از ۸۰ قطعه مختلف شامل سنگ،نگین سواروفسکی ،طلا و نقره برای طراحی دستبند ماکرامه و کشی شما است و با استفاده از طیف رنگی متفاوت می توانید انواع ست های دستبند و انواع هدایای اخنصاصی خود را طراحی و به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

دستبند با سنگ,ساخت دستبند های ماکرامه,دستبند

 ساخت دستبند با امضای شخصی

حتما شما هم هنگام خرید هدیه ای خاص برای سالگرد ازدواج، تولد و مناسبت های مختلف دچار این نگرانی شده اید که آیا این هدیه کاملا با سلیقه ی عزیزانتان مطابقت دارد؟

با استفاده از پنل مای دی می توانید هدیه ای بسیار خاص و جذاب طراحی کرده و تمامی جزئیات آن را به صورت آنلاین مشاهده کنید و تغییر دهید تا بیشترین تطابق با معیار ذهنی شما را داشته باشد.

مابقی کار را به “درگون” بسپارید که طراحی شما را با بسته بندی بسیار زیبا در زمانی که شما تعیین می کنید به شخص مورد نظرتان برساند و باعث شگفتی و شادی غیر منتظره ی وی شود.
 

دستبند های سنگی,دستبند,ست های دستبند

 شما میتوانید به صورت آنلاین سایز و نوع سنگ ها و انواع قطعات طلا و نقره دستبند را انتخاب کنید

محبوبیت بی سابقه برندی که تنها ۲ سال از فعالیتش می گذرد گواهی بر کیفیت کالا، خدمات مناسب و ضمانت این برند است، همچنین نماد اعتماد الکترونیک بدان معناست که شماره تلفن و آدرس دفتر مرکزی وب سایت درگون جولری توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت تایید گردیده و صحت خرید شما را از گمان به یقین تبدیل می کند.

 

ست های دستبند,مدل دستبند,دستبند

 به خانواده ۳۰ هزار نفری درگون بپیوندید
Instagram.com/dragonjewelry
وبسایت درگون : dragonhjt.com

تلفن تماس : ۴۴۶۴۷۸۴۹-۰۲۱

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا