اخبار فرهنگی

الهام چرخنده: با توکل به خدای بزرگ نقش سختی را شروع کردم!

اخبار,اخبار فرهنگی,الهام چرخنده

الهام چرخنده : ایفای نقش یک هواپیماربا شاید در وهله اول کار مشکلی به نظر بیاید اما با توجه به آنکه معتقدم رسالت هر بازیگر ایفای نقش در کاراکترهای مختلف است و من هم بازی در نقش های مختلف را دوست دارم با توکل به خدای بزرگ این نقش را بازی کردم.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نقشی که در سریال «آسمان من» ساخته محمد رضا آهنج بازی می کنم یک تروریست هواپیما رباست که با زحمات کارگردان اثر، تصویری حقیقی از دشمنان دین و اسلام را نشان می دهد.

بازیگر سریال تلویزیون «آوای باران» افزود: آقای آهنج با توجه به این شاخصه که من رزمی کار هستم و در این سریال نیاز به یک بازیگر زن رزمی کار داشتند از بنده دعوت به عمل آوردند تا در «آسمان من» ایفای نقش کنم که من بعد از مطالعه فیلمنامه و با توجه به اینکه ایشان انسانی بسیار شریف و جزو کارگردانان ارزشی سینما و تلویزیون ایران محسوب می شدند و آثار خوبی را به ویژه در ماه های مبارک رمضان تولید کرده بودند، با طیب خاطر بازی در این سریال را پذیرفتم.

وی ادامه داد: ایفای نقش یک هواپیماربا شاید در وهله اول کار مشکلی به نظر بیاید اما با توجه به آنکه معتقدم رسالت هر بازیگر ایفای نقش در کاراکترهای مختلف است و من هم بازی در نقش های مختلف را دوست دارم با توکل به خدای بزرگ این نقش را بازی کردم.

چرخنده با تأکید بر اینکه در کشور ما اغلب بازیگران مایل هستند که محبوب باشند و به همین دلیل از بازی در نقش های منفی پرهیز دارند، اظهار داشت: بازی در نقش های منفی به عقیده من بسیار مهم و تأثیرگذار است. به عنوان مثال در همین سریال نقشی که من بازی کردم به مخاطبان این آگاهی را می دهد که دشمنان دین و اسلام بسیار افراد تیزهوشی هستند و نسبت به تمامی علوم سررشته و آگاهی های لازم را دارند و تلاش و هزینه زیادی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.

بازیگر فیلم سینمایی «شب یلدا» افزود: متأسفانه برخلاف تفکری که در عامه مردم شکل گرفته است و همه فکر می کنند که دشمنان ما افراد احمق و کودن هستند این گونه نیست و اتفاقاً دشمنان اگرچه در دایره باطل قرار دارند اما با استفاده از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا در صدد هستند تا ضربات بسیاری را به جامعه اسلامی ما وارد سازند. به ویژه بسیاری از تروریست هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند زنانی هستند که سررشته زیادی از مسائل گوناگون سیاسی و علمی دارند و این مسئله در تاریخ دنیا هم به کرات دیده شده است.

این بازیگر سپس ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت «آسمان من» در میان عامه مردم اظهار داشت: از آنجا که تولید چنین آثاری یکی از ضروریات و نیازهای مبرم جامعه ما محسوب می شود و دست اندرکاران سینما و تلویزیون ایران کمتر به سراغ ساخت چنین مضامینی رفته اند، این سریال توانسته با موفقیت چشمگیری در میان مخاطبان رسانه ملی مواجه شود.

چرخنده تأکید کرد: این سریال بر اساس وقایع تاریخی به تصویر کشیده شده و اسناد و مدارک هواپیماربایی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن دیده می شود. البته «آسمان من» در ۲ مقطع زمانی ساخته شده و در تاریخ معاصر اقتدار سپاه پاسداران را به تصویر کشیده است.
گفتنی است؛ این سریال شامل ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای خواهد بود؛ هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه را انجام داده و محمدرضا آهنج علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی دستیاران کارگردان، امیر کریمی مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی، مریم سلیقه وحلیمه قشقایی به عنوان طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی مدیر تولید، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی و علیرضا لطیفیان به عنوان مدیر هنری اشاره کرد.
همچنین آتیلا پسیانی، حسن پورشیرازی، امین حیایی و … از جمله بازیگران این اثر تلویزیونی هستند.
اخبار فرهنگی و هنری – سینما پرس

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا