طالع بینی سال تولدعید نوروز

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین دی

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰

فال سال 1400

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین دی (سال گاو. )

 

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین دی

طالع بینی برای متولدین این نماد منطقه البروج که خیلی بی پروا و بلندپرواز هستند، نوید موفقیت های زیادی را داده است.
به علاوه، برخلاف سال گذشته شما مطلوبیت مورد نظرتان را خواهید شناخت. زحل به ویژه در تابستان تأثیر مثبتی بر شما خواهد داشت و راه را برای اطلاعات جالب باز می کند. طالع بینی ۱۴۰۰ می گوید، برج جدی از رازهای مردم دنیا کناره گیری کرده ه و در عوض از توانایی های آنها برای رسیدن به خوشبختی آنها استفاده می کند.

آغاز سال ۱۴۰۰ برای برج جدی موفقیت آمیز است. به ویژه برای زندگی شغلی اکنون زمان مناسبی است. شما موفق به فراهم کردن مقدار زیادی اطلاعات باارزش و تماس های مفید می شوید. نگران مزیت های این کار نباشید.

مطمئن باشید پاداش شما در هردو صورت، شناخته شدن توسط مافوق و پول خواهد بود. در تمام نیمه اول سال نباید بر «درخشش» متوقف شوید، اگر بگذارید موفقیتتان شما را کور کند، تابستان نقطه شکستی برای شما خواهد بود.

اگر شروع به خودستایی کنید و مراقب نباشید، خیلی از چیزها را از دست می دهید.

مرحله بعدی، برج جدی با فرارسیدن پایان سال شروع به خوب عمل کردن در مراودات می کند. متأسفانه زحل در این زمینه خیلی به نفع شما نیست.

بین همسران دائم، تنش ایجاد می شود. اخبار ناخوشایندی ظاهر می شوند و حسادت شما را پایین می آورد.

این در حالی است که مشاجرات شما ممکن بعداً مایه افسوس شود. در تابستان بعد از شکست های قبلی نسبتاً سست می شوید. سعی کنید وقتتان را صرف خانواده کنید، ابراز علاقه شما به آنها، خوشحالشان می کند.

به سراغ وجدانتان بروید و مطالب را بازگو کنید. عشق نزدیک تر از آن چیزی است که فکر می کنید. طبق طالع بینی، این مطلب به ویژه در پایان سال ۱۴۰۰ ثابت خواهد شد.

مجردها شانس بزرگی برای ملاقات با دلبر خود در این دوره خواهند داشت و آنهایی که در این مراودات هستند، دوباره به استقبال صلح و آرامششان می روند. اگر در خانه بمانید، شانستان خیلی زیاد نخواهد بود. شما باید وارد جامعه شوید. مثلاً در یک دوره هنری ثبت نام کنید، یا یک ورزش جدید را تجربه کنید. شاید شریک زندگی شما آنجا منتظرتان باشد.
سال خوبی داشته باشید فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن و فال سال ۱۴۰۰برای متولدین آذر را هم بخوانید

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین دی

رونق عهـــد شبابست دگــر بوستان را / میرسد مـــژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمـن بـاز رسی / خدمت ما برسان سرو گل ریحـــان را

“نوروزتان مبارک”

۳.۸/۵ - (۳۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. به نظر من دونستن فال ماه تولد خیلی مهم است البته این عقیده ی منه من پیش از اینکه این نوشته ها را بخوانم واقعا داشتم دیوانه می شدم چرابخاطر اینگه هیچ نمی دانستم فال ماه تولدم چیه اینم بگم که به شما هم هم توصیه می کنم حتما این کانال را بخونین تا فال ماه تولدتون رو بدونین
    با ارزوی سلامتی????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا