طالع بینی سال تولدعید نوروز

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

فال و طالع بینی سال ۱۴۰۰ هجری شمسی

فال سال 1400

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مرداد

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مرداد (سال گاو )

طالع بینی ۱۴۰۰  برج اسد خیلی خوشایند نیست. این سال مثل یک آونگ برای آنهاست. فرصت های موفقیت زیادی وجود خواهند داشت ولی شما به سرعت گرفتار مشکلات می شوید و به پایین سقوط می کنید. خوشبختانه، متولدین این نماد، شخصیت بلندهمت و مبارزی دارند. آنها به لطف قدرت درونی شان به معنای واقعی کلمه برای موقعیت های برجسته ساخته شده اند. از طرف دیگر، حرکت نزولی برج اسد نشان می دهد که آنها باید در کانون توجه قرار گیرند، آنها خیلی سریع می توانند زبده شوند. نه تنها سال گذشته ما دریافتیم که با برج اسد رسیدن به اهداف گاهی سخت است.

بلکه در آغاز سال نیز شما منفعل خواهید بود. مسلماً این دوره برای اخذ تصمیمات مهم یا شروع یک پروژه کاری جدید مناسب نیست. شما باید به چیزی که به خوبی واقفید، بچسبید.

در طول سه ماهه بعدی سال، فرصت ارتقای موقعیت به ویژه در شغل برایتان ایجاد می شود. شما فقط نباید اجازه دهید دچار شکست های ابتدایی شوید. در تابستان امسال شما به غیر از کار در زمینه های دیگر نیز خیلی خوب عمل می کنید. همچنین در این فصل خورشید از لحاظ مراودات، تأثیر خیلی مثبتی بر برج اسد دارد.

میزان توان و مطالبات جنسی شما برای هر کسی قابل توجه است. شما شروع به جذب جنس مخالف می کنید. در اصل مجردها از این مزیت می توانند بهره مند شوند.
شما خیلی محرمانه و عشق بازانه در طول شب رفتار می کنید. افرادی که در مراودات هستند، زمانی که مراودات خود را پس از یک سری مشکلات مقدماتی تقویت کردند، دوره موفقی در پاییز خواهند داشت. با نزدیک شدن به پایان سال نباید ساده لو باشید، افرادی در اطراف شما ظاهر می شوند که در صدد به سرقت بردن پول شما، یا سوءاستفاده از شما با روش های دیگر هستند.

در اشتغال شما کارهای زیادی برای جلوگیری از مشکلات انجام می دهید ولی نگران نباشید شما فقط به زمان نیاز دارید تا مشکلات خیلی زود از بین بروند. سعی کنید به خانواده خیلی اهمیت دهید، شما در ابتدای سال کمی آنها را نادیده گرفته بودید.

از لحاظ سلامتی، نزدیک نوامبر ۱۴۰۰ مراقب بیماری های بلندمدت باشید. ممکن است شما برخی علائم قبل از وقوع بیماری را دست کم بگیرید و طبق طالع بینی،
الآن آن بیماری فوران کند.
سال خوبی داشته باشید حتما از پیام تبریک عید نوروز هم استفاده کنید به همراه پروفایل عید نوروز

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مرداد

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید

عید بر چهره چون ماه تو می باید دید

نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت

سال نو با طرب و غلغله شوف دمید

عید نوروزتان مبارک باد

 

۳.۹/۵ - (۳۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا