اخبار فرهنگی

۴ بازیگر زن غیرمسلمان با حجاب روسری + عکس

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,بازیگران هالیوود

همان‌قدر که داشتن حجاب برای زن مسلمان، امری عادی و جزئی جدایی‌ناپذیر زندگی است، برای زنان غیرمسلمان عجیب به نظر می‌رسد ولی تاریخ نشان می‌دهد زنان سراسر جهان با هر دین و آیینی، عناد جدی با پوشیدن حجاب ندارند.

آنها به فراخور موقعیت حجاب به سر کردند و اتفاقا لبخند رضایت‌بخشی هم روی صورت‌شان به چشم می‌خورد. این گزارش نگاهی است به ۴ زن بازیگر غیرمسلمان از زنانی که حجاب به سر کردند .

استایلی به‌نام روسری

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,بازیگران هالیوود

 

ونسا هوگن، بازیگر آمریکایی است که در عکس‌های زمستان امسالش با روسری دیده شد. روسری بزرگ چهارگوش لویی ویتون که از محصولات این برند فرانسوی در زمستان امسال بود. به‌نظر می‌رسد این بازیگر آمریکایی بیشتر به‌عنوان تن‌پوشی زمستانی از روسری استفاده کرده نه پوشش و در واقع بخشی از استایل او محسوب می‌شود.

بانی صلح

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,بازیگران هالیوود

 
سال گذشته میلادی، فیلمی عرضه شد که در صحنه‌هایی از آن می‌توان نیکول کیدمن (بازیگر) را با روسری‌های چارگوش نه چندان بزرگ دید. او در این فیلم نقش پرنسس موناکو را بازی می‌کند که بحران این کشور را با میانجیگری خودش حل می‌کند.

از میان نقش‌ها

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,بازیگران هالیوود

 

ادری هیپبورن، بازیگر هالیوود در دهه ۷۰ است که یاد او برای دوستداران سینما هیچ‌وقت رنگ فراموشی نخواهد گرفت. در چندین عکس باقی مانده از این بازیگر او با روسری و شال دیده می‌شود. بعضی از این عکس‌ها متعلق به فیلم‌هایی هستند که ادری هیپبورن در آنها نقش بازی کرده و حجاب بخشی از لباس صحنه او بوده است؛ اما این سوی دوربین هم، او بارها شال یا روسری سر کرده است. انگار خودش هم خوب می‌دانست که حجاب زیبایی چهره کلاسیکش را برجسته‌تر می‌کند.

طرحی برای فقر

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,بازیگران هالیوود

 
آنجلینا جولی، همان‌قدر که به‌واسطه حضورش در هالیوود و نقش آفرینی‌اش در فیلم‌های سینمایی مشهور است، به‌دلیل کارهای خیرانه‌اش چهره شناخته شده‌ای محسوب می‌شود. او یکی از فعال‌ترین سفیران صلح یونیسف است که سفر به مناطق محروم سراسر دنیا به‌ویژه آفریقا را در برنامه همیشگی‌اش دارد. همسر براد پیت، در اغلب سفرهای خیرانه و بازدید از مناطق محروم از حجاب استفاده می‌کند. او اغلب شال بزرگی به همراه دارد که روی سرش می‌اندازد. به‌نظر می‌رسد این فعال اجتماعی سعی می‌کند با انتخاب پوششی شبیه آدم‌هایی که به دیدار او می‌روند همدلی و همراهی بیشتری با آنها داشته‌ باشد
اخبار فرهنگی و هنری – مجله زندگی ایده آل ، سیمرغ

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا