بارداری

“علائم بارداری پسر” در ماه اول از روی ظاهر زن حامله

علائم بارداری پسر در ماه اول,اگر جنین پسر باشد

ویار جنین پسر

چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر,علائم جنین پسر در اوایل بارداری

 


اولین و مهم ترین موضوع در بارداری سلامت جنین و مادر است ولی حتما برایتان مهم است که در اولین هفته های بارداری متوجه شوید جنینتان دختر است یا پسر ما اینجا مقالات مختلفی را که در این باره بود برایتان جمع اوری نموده ایم :

علائم بارداری پسر در ماه اول :جنین پسر است اگر:

اگر جنین پسر باشد

علائم جنین پسر در اوایل بارداری,اگر جنین پسر باشد,علائم بارداری دوقلو پسر


اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع نداشته اید.ضربان قلب نوزاد کمتر از ۱۴۰ در دقیقه است.در قسمت شکم چاق می شوید.شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود.
نوک سینه هایتان به طور قابل ملاحظه ای تیره تر می شود.به غذاهای ترش و شور علاقه مند می شوید.به پروتئین ,گوشت و پنیر علاقه مند می شوید


پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی خواهد شد.موی روی پاهایتان سریعتر رشد می کند.دستهایتان خیلی خشک می شود.پدر بچه هم همراه با شما شروع به چاق شدن می کند.

علائم جنین پسر در اوایل بارداری :

حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.رنگ ادرارتان زرد روشن خواهد شد..حلقه ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، دایره دایره یچرخد.سردرد خواهید داشت.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

جنین دختر است اگر :


اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع خواهید داشت.ضربان قلب نوزاد حداقل ۱۴۰ در دقیقه است. در قسمت های ران و باسن چاق می شوید.سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راستی می شود. موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.شکمتان شکل هندوانه می شود.به غذاهای شیرین علاقه مند می شوید.به میوه جات علاقه مند می شوید.به آب پرتقال علاقه مند می شوید.


در دوران حاملگی نسبت به واقع عادی حال خوبی ندارید.در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شوید.صورتتان بیش از همیشه جوش می زند.ته مانده ی نان را نمی خورید. سینه هایتان طراوت خاصی می گیرد.رنگ ادرارتان زرد تیره می شود.اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف خواهد چرخید.سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست می آید

تشخیص جنسیت بر اساس چگونگی باسن این بار جهت تشخیص جنسیت باید به به چگونگی افزایش حجم باسن توجه کرد آیا مادر آبستن حس میکند که در ناحیه باسن اضافه وزن یافته است؟اگر جواب مثبت باشد کودک حتما دختر خواهد بود و اگر اضافه وزنی در این ناحیه حس نشود جنین پسر میشود.

۴-رویارویی با واقعیت اینبار به وضع صورت توجه کنید آیا مادر در این دوران چاقتر و تپل تر شده است؟اگر جواب مثبت باشد بر طبق باور ایتالیاییها مادر دختر در شکم دارد ولی اگر چهره زن باردار ظریف بوده و با وضعیت قبل از بارداری تغییر نکرده علامت پسر بودن جنین است.

۵-نفس را در سینه حبس کنید! آیا بعد از آبستن شدن دریافته اید که نفس کشیدن برایتان دشوار شده است ؟اگر مادر باردار مواجه با تنگی نفس شده باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشید بدون تردید کودکتان دختر است.

 

به تازگی آزمایش خون پیشرفته‌ای ارایه شده است که می‌تواند جنسیت جنین را در سن پنج هفتگی به مادر باردار بگوید.


گروهی از محققان کره جنوبی دریافتند، نسبت‌های مختلف از دو آنزیم که می‌توان آنها را از خون مادر باردار گرفت نشان‌دهنده جنسیت جنین در سن پنج تا شش هفتگی است
علائم بارداری پسر ,علائم بارداری دختر, علائم بارداری ,علائم بارداری پوچ, علائم بارداری خارج از رحمی, علائم بارداری در هفته اول, علائم بارداری در ماه اول

علائم بارداری پسر در ماه اول,علائم جنین پسر در اوایل بارداری


اگر شکم زن بارداری به سمت پایین متمایل باشد، نوزاد او پسر و در صورتی که رو به بالا باشد، نوزاد دختر خواهد بود. اگر شکم شبیه به یک توپ بسکتبال به سمت جلو متمایل باشد نیز احتمالا نوزاد پسر متولد خواهد شد.

BHCG      و جنسیت فرزند:

عده ای از پزشکان اعتقاد دارند که می توان از روی تیتر  BHCG   در زمان تأخیر قاعدگی تا اندازه ای به جنسیت جنین پی برد که البته هنوز این مسئله در حال تحقیقات است  و نمی توان ارقام مشخصی را برای تعیین جنسیت بر اساس تیتر آنتی بادی اعلام کرد .

وجود عدد های پایین  BHCG در روز های اول تأخیر قاعدگی می تواند احتمالأ نموداری از بارداری پسرمی باشد و وجود عددهای بالای  BHCG   در روز های اول بعد از تأخیر قاعدگی می تواند نموداری از بارداری احتمالی دختر باشد.

در حاملگی ها ی دو قلو  و مواردی که جنین در حال سقط است و یا فیزیولوژی مختلف زنان بر اساس سیکل ها ی هورمونی مختلف ، نمی توان به این اعداد و ارقام اعتماد کرد.

به نقل از سایت پزشکان بدون مرز، مصرف غذاهایی که منابع غنی از دو ماده معدنی کلسیم و منگنز هستند مثل سبزیجات سبز رنگ پیش از باردار شدن، احتمال به دنیا آوردن فرزند دختر را افزایش می دهد.

علائم جنین پسر در سه ماهگیعلائم جنین پسر , علائم بارداری پسر در ماه اول,علائم جنین پسر در اوایل بارداری

علائم بارداری پسر در ماه اول : ویار جنین پسر چیست؟

با وجود نوزاد پسر، شما به مواد غذایی شور و ترش مثل چیپس و ترشی بیشتر علاقه دارید. با وجود نوزاد دختر، این بیشتر در مورد شکلات ها و شیرینی ها صدق می کند.

البته راجع به این موضوع هم مطالعات دقیقی صورت نگرفته است. این ویار می تواند بیشتر به تغییرات نیازهای تغذیه ای شما مربوط شود.

حالت تهوع :

اگر جنین پسر باشد : حالت تهوع هنگامی که علائم اولیه بارداری مانند حالت تهوع را تجربه نکنید، پسر باردار هستید

بروز آکنه :

آکنه یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد پسر دارید

تغییر شخصیت :
 جنسیت نوزاد عمدتا بر تغییرات رفتاری تاثیر می گذارد. زنان با طبیعت تهاجمی، جسور و غالب، بیشتر احتمال دارد پسر باردار باشند.
آکنه یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد پسر دارید.

ضربان قلب

اگر جنین پسر باشد : یکی از نشانه های معروف در مورد پسردار بودن ضربان قلب است. اگر ضربان در هر دقیقه کمتر از ۱۴۰ باشد، کودک احتمالا یک پسر است و اگر بالاتر از ۱۴۰ باشد یک دختر است.

متاسفانه در این مورد هم مطالعه دقیقی صورت نگرفته است که نشان دهد ضربان قلب به خاطر جنسیت نوزاد متفاوت باشد.

سایر نشانه هایی که معمولا برای علائم بارداری پسر در ماه اول گفته می شود به شرح زیر است:

اگر جنین پسر باشد :

  • تیره شدن رنگ ادرار
  • بزرگ تر شدن سینه ها
  • سرد شدن پاها
  • خشک شدن دست ها
  • افزایش وزن

علائم بارداری دوقلو :

علائم بارداری دوقلو

علائم بارداری دوقلو پسر,علائم جنین پسر در اوایل بارداری

 

  • یکی از علائم بارداری دوقلو برای تشخیص آن که مهم می باشد احساس حالت تهوع شدید در اوایل بارداری است. گاهی اوقات بسیار شدید است که مادر تحمل کردن هرچیزی را سخت می بیند و به راحتی نمی تواند غذاها را هضم کند.
  • عدم تحمل غذاها، بو، بافت و ظاهر غذاها. بطور معمول گوشت، غذاهای دریایی، قهوه، چای اولین مودی هستند که ممکن است زننده باشند.

 

  • رحم بزرگتر از حد معمول که ممکن است این حقیقت را منعکس کند که دو جنین نسبت به یک جنین در رحم وجود دارد.
  • حساسیت پستانها. تا حدی که بستن سوتین ناراحت کننده بنظر می رسد. برخی از زنان ممکن است مجبور شوند تا تاپ های بندی بپوشند تا سینه های آن ها راحت باشند و اذیت نشوند.

 

  • تکرر ادرار. اگرچه تکرر ادرار یکی از علائم اولیه بارداری می باشد اما در بارداری دوقلو این تکرر ادرار افزایش می یابد.
  • خستگی مطلق و احساس ناتوانی در انجام کارهای روزمره.

 

  • یکی از قطعی ترین علائم بارداری دوقلو افزایش سطح hCG است. در اولین آزمایش ادرار در طول حاملگی قابل مشاهده است. حتی قبل از اینکه عادت ماهیانه متوقف شود.

 

  • برخی از زنان ممکن است گرفتگی رحم را بدون هیچ گونه خونریزی تجربه کنند.
  • قلب شما سخت ر از زمان معمول کار می کند.
  • بدخلقی. هرچند از علائم بارداری یک قلو نیز می باشد اما در بارداری دوقلو شدید تر است.
  • حرکت جنین زودتر از زمان معمول در دوران بارداری معمولا قبل از ۱۵ تا ۱۶ هفتگی.

امیدواریم با استفاده از روش های تشخیص بارداری دوقلو و علائم آن به راحتی بتوانید حدس بزنید جنین در رحم شما چند قلو است!

علائم بارداری پسر در ماه اول از روی ظاهر زن حامله


علائم بارداری دخترعلائم بارداری دختر
 اولین علائم بارداری,بارداری بدون علائم,علائم بارداری خارج از رحماولین علائم بارداری

بارداری ,علائم بارداری ,تست بارداری با جوش شیرین,تشخیص بارداری با وایتکستشخیص بارداری با وایتکس

 تست بارداری با نمکتست حاملگی با جوش شیرین,تست بارداری با وایتکس

۴/۵ - (۲۷۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

  1. شاید باور نکنید ولی من در ماهگی دست بذار روی شکم طرف میفهمم پسره یا دختر، تا الان هم یه مورد اشتباه نداشتم 😀😀 مادر بزرگم از ماماهای قدیمی بوده درس نخونده بوده ها فقط تجربه داشته

  2. خانوم من هم علائم جنین پسر رو داره هم علائم جنین دختر هر چی هم که مطالعه میکنم تو اینترنت چیز درستی دستگیرم نمیشه فرزند اولم دختره

  3. بنظرمن این علایم درمورد همه صحت نداره. سر دخترم فقط ویار ترش داشتم. سر پسرم همه چی میخورم بخصوص چیزای شیرین. حتی ماماهای باتجربه هم ک شکم حاملگی دخترم رو میدیدن میگفتن حتما پسره درصورتیکه سونو هام میگفت صددرصددختره

    1. بچه شما دختراست من فکر می کردم بچه ام پسراست اما دیدم بچه ام دختراس اون‌ قد دوست دارم

    2. مژگان‌نظری‌
      دوستان‌من‌مدت‌۸روزه‌پریم‌عقب‌افتاده‌بیبی‌چکم‌گذاشتم‌منفی‌شده‌‌بااینکه‌همیشه‌۲۸روزپری‌میشدم‌وقبل‌ازاینکه‌برای‌بارداریم‌اقدام‌بکنم‌‌سنودادم‌هیچ‌مشکلی‌ندارم‌
      همی‌علا‌عم‌بارداریم‌دارم‌‌دوستان‌لطفلاکم‌کنیدبایدچکارکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا