عجیب و دیدنی و خواندنی

با گربه عبوس ۱۰۰میلیون‌دلاری آشنا شوید!

اخبارگوناگون – با گربه عبوس ۱۰۰میلیون‌دلاری آشنا شوید!

نوشته های مشابه
گربه اخموی گرامپی که نامش حدود دو سالی است بر سر زبان‌ها افتاده، نه تنها به ستاره‌ای در دنیای مجازی بدل شده، بلکه از لحاظ مالی نیز گوی سبقت را از برخی ستارگان هالیوود ربوده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

اخبار,اخبارگوناگون ,گربه اخموی گرامپی

بسیاری از ستارگان سینما بطور معمول درآمدهای هنگفتی دارند، اما برخی از آنها شاید نتوانند به گرد پای گربه‌ی مشهور “گرامپی” برسند، دست کم از لحاظ کسب درآمد. نشریه بریتانیایی اکسپرس نوشته است که این گربه‌ی اخمو و عبوس در طی دو سال گذشته حدود یکصد میلیون دلار درآمد داشته است. این گربه بدین ترتیب پس از رابرت داونی جونیر و دواین جانسون در رتبه سوم “ستارگان” پردرآمد قرار می‌گیرد که در فهرست نشریه معتبر فوربس مکان‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

حتی اگر آمار و ارقام نشریه اکسپرس کاملا دقیق هم نباشد، اما نشان می‌دهد که از برکت داشتن این گربه‌ی اخمو به چه پول هنگفتی می‌توان دست یافت. سیر موفقیت گربه “گامپی” به سپتامبر ۲۰۱۲ برمی‌گردد. برادر صاحب این گربه عکسی از این حیوان اخمو را در اینترنت منتشر کرد. چهره “خاص” این گربه نه تنها دنیای مجازی را فتح کرده، بلکه روی کالاهای گوناگون از تی‌شرت و تقویم گرفته تا لیوان و فنجان نقش بسته و برای صاحب گربه نیز درآمدهای کلانی به همراه داشته است. صاحب گربه از جمله حق و حقوق آثار مربوط به این گربه را فروخته و همچنین با الهام از این گربه و عبوس بودن آن دو کتاب منتشر کرده است.

اخبار,اخبارگوناگون ,گربه اخموی گرامپی

به نوشته سایت نشریه اشپیگل بیش از ده هزار کالای گوناگون با چهره‌ی این گربه‌ی ترش‌رو می‌توان در سایت شرکت آمازون سفارش داد. دو کتابی که صاحب این گربه در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده، در فهرست کتاب‌های پرفروش روز در نشریه نیویورک تایمز بوده‌اند. به گزارش نیویورک تایمز، بیش از یکصد هزار تی‌شرت با چهره‌ی این گربه تا کنون به فروش رسیده است.

گربه “گرامپی” در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک بیش از ۷ میلیون طرفدار دارد و در شبکه توئیتر نیز حدود ۲۵۶ هزار نفر “دنبال‌کننده‌ی” این گربه هستند. واژه انگلیسی “grumpy” که به معنای بدخلق، ترشرو، اخمو و عبوس است، به سرعت به اسم “هنری” این گربه بدل شد. نشریه بریتانیایی تلگراف به نقل از صاحب ۲۸ ساله‌ی این گربه می‌نویسد: «آنچه این گربه در عرض چنین مدت کوتاهی به آن دست یافته، فوق‌العاده و باورنکردنی است». گربه گرامپی البته چند صباحی نیز به جمع ستارگان فیلم پیوسته و به تازگی فیلمی با همراهی این بازیگر عبوس به نمایش درآمده است با این عنوان: “بدترین کریسمس گربه گرامپی”.

اخبارگوناگون – بهارنیوز

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا