اخبار فرهنگی

بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی در «جاده چالوس»

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال جاده چالوس

اخبار فرهنگی – بیژن امکانیان و فاطمه گودرزی در «جاده چالوس»

تصویربرداری مجموعه جاده چالوس تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

علیرضا داوری، تهیه‌کننده مجموعه «جاده چالوس» با بیان این مطلب گفت: ۷۵ درصد این مجموعه تصویر برداری و تدوین و مونتاژ نیز همزمان انجام می شود.

 

بنا براین گزارش، این مجموعه تلویزیونی براساس طرحی از آرش قادری و نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است.

 

موضوع سریال «جاده چالوس» روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه ) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.

 

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.

 

سریال جاده چالوس
همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

 

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگ‌های بومی و احیای ارزش‌های دینی، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی، کسب روزی حلال، آشنایی با آداب و رسوم مختلف، تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواج‌های آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و… تولید می شود.
اخبار فرهنگی – ایسنا

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا