اخبار فرهنگی

سوپر مدل هایی که نامزدهای زشتی دارند

اخبار فرهنگی و هنری – سوپر مدل هایی که نامزدهای زشتی دارند

در زیر چند نفر از زیباترین و مشهورترین سوپرمدل های دنیا (به خصوص فرشته های ویکتوریاز سیکرت) را نام برده ایم که با افراد معمولی و غیرمعروف آشنا شده و ازدواج کرده اند که به اندازه خودشان فوق العاده نیستند!

بدیهی است که سوپرمدل ها جزو زیباترین زنان روی زمین هستند، ولی در نهایت آنها هم با افرادی ازدواج می کنند که مانند بقیه از لحاظ ژنتیکی به اندازه آنها خوش شانس نبوده اند. بعضی از این سوپرمدل ها با ورزشکاران خوش تیپ و خوش قیافه ازدواج می کنند (مانند جیزل باندچن و تام بریدی) و بعضی از آنها با بازیگران مشهور دنیا می گردند (مانند لئوناردو دی کاپریو و بسیاری از سوپرمدل های زیبای دنیا که شمارشان از دستمان در رفته!) ولی بسیاری از آنها نیز با مردان معمولی که اصلاً اسمشان را هم نشنیده اید ازدواج می کنند یا نامزدند! در زیر چند نفر از زیباترین و مشهورترین سوپرمدل های دنیا (به خصوص فرشته های ویکتوریاز سیکرت) را نام برده ایم که با افراد معمولی و غیرمعروف آشنا شده و ازدواج کرده اند که به اندازه خودشان فوق العاده نیستند!

لیندسی الینگسون
لیندسی که برای برندهای مشهوری همچون ویکتوریاز سیکرت، شنل و کریستین دیور مدلینگ انجام داده، حالا با شان کلیتون نامزد کرده که یک آدم معمولی اهل اوهایو است. شان نمایندگی فروش تجهیزات پزشکی دارد و حالا نامزد خوش شانس این سوپرمدل ۲۹ ساله است. شان اواخر سال گذشته، پس از ۶ سال نامزدی، با دادن انگشتر الماس به لیندسی، به او پیشنهاد ازدواج داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

کارلی کلاس
کارلی که یکی از فرشته های ویکتوریاز سیکرت است در حال حاضر با جاش کوشنر ۲۸ ساله، دانش آموخته دانشکده بیزنس هاروارد، نامزد است. این سوپرمدل ۲۱ ساله در مهمانی پس از مراسم ویکتوریاز سیکرت در سال ۲۰۱۲ با کوشنر آشنا شد. کوشنر صاحب یک کمپانی است که روی شرکت های رسانه ای و تکنولوژیک سرمایه گذاری می کند. در هر صورت جاش کوشنر چندان معروف نیست و شاید چهره فوق العاده ای هم نداشته باشد، ولی ظاهراً فکر تجاری اش خوب می کند و جیب پرپولی دارد که توانسته با این سوپرمدل جذاب نامزد کند. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

لیلی دونالدسون
نامزد لیلی دونالدسون، ولادیمیر رستوین رویتفلد نام دارد که تاجر و متصدی آثار هنری است. البته مادر ولادیمیر قبلاً ادیتور مجله فرانسوی Vogue بوده و پدرخوانده نیز عکاس مشهور یعنی ماریو تستینو است. در هر صورت وی مرد نرمالی است که از دانشکده هنرهای سینمایی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شده است. حالا این آقای خوش شانس با نگارخانه ها و گالری های معروف روی آثار هنری تجارت می کند و با سوپرمدل ویکتوریاز سیکرت نامزد است!

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

کارولینا کورکووا
همسر کارولینا آرچی دروری نام دارد. وی تهیه کننده فیلم است و وقتی این دو در کیپ تاون آفریقای جنوبی بودند به کارولینا پیشنهاد ازدواج داد. او و همسرش کارولینا یک بار عکسشان روی جلد مجله Vogue چاپ شد و غیر از این آرچی را جای دیگری ندیده ایم. کارولینا، سوپرمدل ۳۰ ساله اهل جمهوری چک است که از آرچی دروری، یک پسر ۵ ساله به نام توبین دارد. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

کوکو روشا
کوکو روشا، سوپرمدل ۲۵ ساله کانادایی است که در سن ۲۲ سالگی با جیمز کونران ازدواج کرد. چیز زیادی در مورد جیمز نمی دانیم جز اینکه او مدیر برنامه کوکو است و قبل از آشنایی با او یک آدم معمولی بوده است. مراسم ازدواج رویایی این دو در یک قلعه فرانسوی زیبا را می توانید در یوتیوب ببینید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

کندیس سوانپول
کندیس سوانپول، سوپرمدل ۲۵ ساله ویکتوریاز سیکرت و یکی از زیباترین فرشته های ویکتوریاز سیکرت و جذابترین زن دنیا در سال ۲۰۱۴ به زعم مجله ماکسیم، از سن ۱۸ سالگی با هرمان نیکولی نامزد است. کندیس در سال ۲۰۰۶ با این مدل برزیلی آشنا شد و از آن زمان تاکنون این دو باهمند. هرمان در برابر کندیس که یکی از پردرآمدترین و زیباترین سوپرمدل های دنیاست و روز به روز بر شهرت و ثروتش افزوده می شود، یک مدل مرد معمولی حساب می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

آلساندرا آمبروزیو
این سوپرمدل برزیلی ویکتوریاز سیکرت نامزد جیمی مازور است که چیز زیادی راجع به او نمی دانیم جز اینکه پولدار است. ظاهراً مازور ثروتش را از کسب و کار فشن بدست آورده و به پردیس های دانشجویی، شلوار جین می فروشد. این دو در مراسم عروسی یکی از دوستان مشترکشان در ریو دو ژانیرو با هم آشنا شدند و دو سال بعد نامزد شدند. آلساندرا دو فرزند به نام های آنژا و نوآ دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 
جوآن اسمالز
جوآن در حال حاضر نامزد برنارد اسمیت است. برنارد کارآفرینی است که Modellounge NYC پایه گذاری کرد. او در کار نشر و بازاریابی نیز هست، ولی در کل بجز اینکه نامزد جوآن اسمالز، سوپرمدل مشهور دنیاست، شهرت خاصی ندارد. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

داوتزن کروس
داوتزن سوپرمدل ۲۹ ساله ویکتوریاز سیکرت است که در سال ۲۰۰۹ با سانری جیمز، دی جی سیاهپوست، در آمستردام آشنا شد. البته سانری شاید در میان نامزدهای دیگر این لیست از همه معروف تر باشد، هر چه باشد او در توئیتر بیش از ۱۴۰ هزار فالوئر دارد. داوتزن و سانری یک پسر دارند و منتظر به دنیا آمدن یک دختر کوچولو هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مشهورترین سوپرمدل های دنیا

 

اخبار فرهنگی و هنری – برترین ها

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا