اخبار فرهنگی

حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد! +عکس

اخبار فرهنگی – حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد! +عکس

نوشته های مشابه
این کتاب که گزیده‌ای از آثار و ترانه‌های سال‌های فعالیت ” حبیب محبیان ” را شامل می‌شود، با عنوان “مرد تنهای شب” همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات نصیرا چاپ خواهد شد که برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران آماده می‌شود.

“بابک اباذری” مدیر عامل انتشارات نصیرا در این باره گفت: این کتاب که گزیده‌ای از آثار و ترانه‌های سال‌های فعالیت ” حبیب محبیان ” را شامل می‌شود، با عنوان “مرد تنهای شب” همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات نصیرا چاپ خواهد شد که برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران آماده می‌شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حبیب، خواننده معروف ایرانی نویسنده شد

 

وی در خصوص حاشیه‌هایی که ممکن است عرضه این کتاب داشته باشد، افزود: این کتاب مجموع ترانه‌های آقای حبیب است. ترانه‌هایی که طبق قواعد و قوانین جمهوری اسلامی تهیه و تولید شده است. وی در حال حاضر در ایران به سر می‌برد و حق دارد از فضای فرهنگی کشور استفاده کند. آثار این خواننده هم در اداره ارشاد بررسی شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده است. به عنوان مثال، ترانه‌هایی مثل “مادر” و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده‌اند. اباذری گفت: من با خود آقای حبیب و همسرش در ارتباط هستم. حبیب امتیاز این ترانه‌ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم. به این ترتیب کتاب مورد نظر در این هفته منتشر شده و قطعا به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید.

 

اخبار فرهنگی – مهر

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا