دانستنی های علمی

دیگر نگران غرق شدن بیسکویت خود در چای نباشید + تصاویر

اخبار علمی – دیگر نگران غرق شدن بیسکویت خود در چای نباشید + تصاویر

دو جوان مخترع یک لیوان عجیب تولید کرده‌اند که می‌تواند مراقب شیرینی، شکلات و بیسکویت‌های افراد هنگام خوردن نوشیدنی‌های مختلف باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از مشکلاتی که اغلب افرادی که با چای یا قهوه خود بیسکویت می‌خورند خیس شدن این خوراکی‌ها و افتادن آن‌ها در لیوان چای یا قهوه است.

 

اخبار,اخبار علمی,ابتکار جالب  برای خوردن نوشیدنی‌

گفتنی است، دانشمندان و طراحان با ذوق برای رفع این مشکل دست به یک ابتکار جالب زده‌اند و یک لیوان منحصر به فرد تولید کرده‌اند که جایگاهی ویژه برای نگهداری بیسکویت دارد و مانع از سقوط آن در لیوان می‌شود.

اخبار,اخبار علمی,ابتکار جالب  برای خوردن نوشیدنی‌

بررسی‌ها نشان می‌دهند، سازندگان این لیوان قیمتی در حدود شش دلار را برای هر لیوان در نظر گرفته‌اند، این لیوان قابلیت نگهداری دو بیسکویت را در جایگاه ویژه خود دارد که در داخل قهوه یا چای قرار می‌گیرند و توسط آهن ربا به بدنهٔ لیوان متصل شده مانع نوشیدن قهوه توسط فرد نمی‌شوند.

دانشمندان استفاده از این لیوان را به ویژه در مسافرت‌ها و یا زمان‌هایی که فرد تمرکز کافی برای خوردن ندارد مانند هنگام تماشای تلویزیون، یا کار با کامپیو‌تر بسیار موثر می‌دانند.

طراحان این لیوان امیدوار به پیدا کردن سرمایه گذاران‌ قدرتمند برای ایجاد خط تولید پیشرفته برای این محصول ابتکاری خود هستند.
اخبار علمی – باشگاه خبرنگاران

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا