عجیب و دیدنی و خواندنی

نگاهی به ۱۰ منظره عجیب و طبیعی در جهان

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

اخبارگوناگون – نگاهی به ۱۰ منظره عجیب و طبیعی در جهان

نوشته های مشابه

در جهان مکان ها و نقاط بسیاری وجود دارد که از مناظر طبیعی و واقعی بسیار فاصله دارند و گاهی همانند یک فضای تخیلی هستند .در این گزارش به ۱۰ نقطه طبیعی عجیب در جهان پرداخته شده است.

آیا تا به حال دوست داشته اید تا به مکان های عجیب و خاص در جهان سفر کنید؟ کشور ما خود مناطق طبیعی دیدنی بسیاری در خود جای داده است ، بسیاری از این مکان ها در جهان نمونه و تک هستند و هر ساله بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کنند. در این گزارش نگاهی داریم به ۱۰ نقطه عجیب در جهان که هیچ شباهتی به سایر مناطق طبیعی جهان ندارند.

پارک طبیعی دانکسیا در چین

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

برای ما هم باور این که این منطقه واقعی است بسیار دشوار است اما تصاویر منتشر شده نشان می دهد که وجود این مکان کاملا حقیقت دارد.
این کوه ها در منطقه ای در کشور چین واقع شده اند و در اثر سالیان طولانی و انباشته شدن مواد معدنی مختلف این رنگ را به خود گرفته اند.

معادن متروک یکاترونبرگ در روسیه

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

این غارها کاملا واقعی هستند و در معادن متروک روسی واقع شده اند. در اثر گذشت سال ها سطح این غارها از کارنالیت پوشانده شده که باعث به وجود آمدن این رنگ های خاص شده است.

غارهای یخی کامچتکا

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

و بازهم غارهایی فراطبیعی که در روسیه واقع شده اند. این غار بیش از ۱ کیلومتر طول دارند و در اثر جاری شدن آب در زیر چندین لایه برف ایجاد شده است.

زمین های گل لاله در هلند

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

یکی از زیباترین مناطق موجود در کشور هلند زمین های گل لاله است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. هنگامی که شما از دور به این مزارع نگاه کنید به نظر می آید که یک نفر با استفاده از ابزار نقاشی زمین را رنگ کرده است.

پارک دد ولی (Dead Vlei) در نامیبیا

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

شاید کمی باورش سخت باشد اما این عکس که در نگاه اول همانند یک تابلوی نقاشی بسیار زیبا است، کاملا واقعی است.

رودخانه کریستیلز در کلمبیا

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

رودخانه ای معروف یخ رودخانه ۵ رنگ که به دلیل رنگ های بسیار زیبایش توسطی بسیاری با نام زیباترین رودخانه جهان خوانده می شود.

دریاچه هلیر در استرالیا

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

دریاچه نمکی که به دلیل وجود املاح معدنی رنگی صورتی به خود گرفته است. جالب است که بدانید برعکس سایر دریاچه های نمک که رنگشان در طول سال تغییر می کند این دریاچه در کل سال رنگ خود را به صورت ثابت حفظ می کند.

تپه های آجکا در مجارستان

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

در نگاه اول به این عکس به نظر می رسد که دو تصویر با یکدیگر ترکیب شده اند تا این منظره را به وجود آورند. اما دلیل اصلی وجود چنین درختانی یک اشتباه انسانی است.
در اواخر سال ۲۰۱۰ مقدار زیاد پسماند یک کارگاه آلومینیوم به داخل خاک نشت پیدا کرد و خسارات جدی به این منطقه وارد کرد. در اثر این نشت مواد شیمیایی درختان این منطقه پس از جذب آلودگی ها دو رنگ شدند که منظره بسیار زیبایی را ایجاد کرده است.

فلای گیسر در بیان سنگ سیاه در آمریکا

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

یک منظره جالب که در اثر حفر چاهی در معادن کلسیم کربنات رخ داده است. این سنگ های زیبا که از اعماق زمین به بالا جوشیده اند هر سال چندین سانتیمتر گسترش می یابند.

دروازه جهنم در ترکمنستان

اخبار,اخبارگوناگون,مناظر طبیعی

این تصویر مربوط به صحنه فیلم برداری یک فیلم علمی تخیلی نیست بلکه محل حفر یک چاه تحقیقتی توسط تعدادی محقق است که به دلیل نشت گاز همیشه روشن است. جالب است که خاموش شدن این شعله ها می تواند خطری جدی ایجاد کند.

اخبارگوناگون – بازار خبر

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا