انواع فال و طالع بینی

کف بینی و خط سر

کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

کف بینی و خط سر

خط سر یا خط نیروهای ذهنی ، مهمترین خط در کف بینی است و نحوه قرار گرفتن این خط در روی هر دو دست مهم و تعیین کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی دست راست ویژگی تربیتی را در شخص مشخص میکند.

 

کف بینان متقعدند اگر وضعیت و نحوه قرار گرفتن این خط در روی دست چپ و دست راست باشد این شخص دوران اولیه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و نیروهای مغزی او به گونه طبیعی رشد یافته اند .

 

چنانچه خط سر در دست چپ یا دست راست نازک یا کلفت ، پر رنگ یا کم رنگ باشد ، آنگاه کف بینان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همین طور اگر این خط کاملاً صاف باشد یا در دو انتهای ان خمیدگی داشته باشد باز هم اطلاعات متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

 

کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

 

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید خط سر ممکن است در یکی از این سه حالت باشد
الف » خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره ۱ )
 ب » بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره ۲ )
 پ » با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره ۳ )
 

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : یعنی خط زندگی را قطع کرده باشد نشانگر آن است که این شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب این دست همچنین ممکن است فردی بسیار حساس و زود رنج باشد که خیلی زود به خشم می آید و عصبی میشود .

 

چنانچه سمت چپ این خط به طرف مچ دست متمایل شده باشد این فرد به مرور زمان آدمی عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر این خط از سمت چپ همانطور مستقیم جلو رفته باشد و به طرف مچ دست متمایل نشده باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر به مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

 

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : یعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعیفی در زندگی برخوردار است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.

 

چنین خط سرهایی همچنین برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسیار احساساتی است ؛ چنین خط هایی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحیه ای لطیف و ظریف برخوردارند.

 

خط سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ  متمایل به مچ دست شود نشانگر آن است که در آینده این خصوصیت رفتاری فرد تشدید میشود و ممکن است به اعتیاد روی بیاورد ولی اگر خط سر همان طور مستقیم پیش رفته باشد بیانگر آن است که این فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شده و بر احساسات خود کنترل بیشتری خواهد داشت .

 

اگر خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : یعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد بیانگر آن است که وی شخصیتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه دستیابی به آن میکوشد .

 

حال اگر این خط سر از سمت چپ به طرف پایین ، مچ دست متمایل شده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نیست و فقط در برخی مواقع دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی میباشد .

 

اما اگر این خط سر به طور مستقیم جلو رفته باشد و به بالا یا پایین منحرف نشده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور به مقدار زیاد در فرد وجود دارد و به مرور زمان تقویت نیز خواهد شد .

 

کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

 

همچنین باید دانست که چنانچه انتهای سمت راست خط سر از خط زندگی کاملاً فاصله گرفته باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر با محافظه کاری و احتیاط بیگانه است و در همه امور زندگی خود دست به ریسک و خطر میزند و با شجاعتی بسیار خواسته های خود را دنبال میکند و فردی بسیار جاه طلب بوده  و با شور و هیجان جلو میرود .
منبع:falgoo.net

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا