مد و لباس

مزایای خرید اینترنتی پوشاک

امروزه اکثر ما برای خرید پوشاک خود علاوه بر فروشگاه های پوشاک، به سایت های خرید اینترنتی لباس و صفحات فعال در فضای مجازی نیز سر می زنیم. رشد و توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی و از سویی حمایت دولت از کسب و کارهای مجازی قانونی، باعث شده اعتماد مردم بیش از هر زمان دیگری به فروشگاه های اینترنتی جلب شود. مزایای خرید اینترنتی لباس از خرید های سنتی به مراتب بیشتر است و اگر فروشگاه اینترنتی پوشاک خود را آگاهانه انتخاب کنید، می تواند به سود شما تمام شود. در این مقاله علاوه بر اشاره به این مزایا، درباره انواع لباس هایی که می توانید به صورت اینترنتی و یک جا از یک سایت معتبر خریداری نمایید، صحبت خواهیم نمود.

unnamed (1).jpg

خرید اینترنتی لباس

پیش از هرچیز باید بگوییم که ما از چالش های خرید اینترنتی لباس آگاهی داریم. با این حال معتقدیم که فروشگاه های معتبر همواره تمام تلاش شان را برای به حداقل رسیدن این چالش ها خواهند داشت. آنچه در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، مزایایی است که به شرط انتخاب درست فروشگاه اینترنتی پوشاک از آن ها بهره مند خواهید شد. از مزایای خرید اینترنتی پوشاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت و انرژی:

گشت زدن در بین صفحات سایت های اینترنتی بسیار هم هزینه تر و ساده تر از گشت و گذار در بازارهای مختلف و فروشگاه های مختلف است. اگر به این موضوع، ترافیک و دوری راه و فاصله زیاد پاساژهای مختلف را هم اضافه کنید، متوجه تفاوت ماجرا خواهید شد.

  • دوری از آلودگی های شهری:

گشت و گذار در شهر تنها به هدر رفتن زمان مربوط نمی شود. ترافیک یعنی آلودگی شهری و این یعنی به خطر افتاد سلامتی شما. بخصوص با شیوع ویروس کرونا و تاکید وزارت بهداشت به در خانه ماندن، دوری از تجمع و آلودگی ها از اهمیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. به همین خاطر خرید اینترنتی لباس می تواند راهکار مناسبی باشد.

  • عدم محدودیت جغرافیایی برای خرید:

خرید به شیوه سنتی یعنی خرید در محدوده منطقه یا شهر خودتان. شما پیشاپیش می دانید که ممکن است در جای دوری از شهر و یا در شهر و استانی دیگر لباس هایی بسیار بهتر چشم انتظار شما باشند، اما به دلیل محدودیت های جغرافیایی در شیوه سنتی از دسترسی به آن ها محروم هستید. این محدودیت در خرید اینترنتی لباس وجود ندارد و شما می توانید از فروشگاهی که در استانی دیگر است نیز به سادگی خرید نمایید.

  • تنوع بیشتر:

یک فروشگاه اینترنتی پوشاک بزرگ و معتبر مانند مدبینا، به خوبی می داند که مشتریانش از سراسر ایران هستند و باید سلایقی به وسعت یک سرزمین را پوشش دهد؛ به همین خاطر تنوعی که شما در یک سایت میبینید از تنوع موجود در یک مغازه به مراتب بیشتر است.

clothing-store-online.jpg

مزایای خرید اینترنتی لباس

  • قیمت های مناسب تر:

آن مغازه پول جایش را می گیرد! آن مغازه پول برندش را می گیرد! آن مغازه پول برقش را هم روی قیمت ها می کشد! آن مغازه… در فروشگاه اینترنتی پوشاک چنین مسائلی تعریف نشده و دست یک سایت اینترنتی برای سرشکن کردن قیمت ها در مقایسه با فروشگاه های سنتی به مراتب باز تر است. به همین دلیل است که در مقایسه، قیمت ها در فروشگاه های مجازی بصرفه تر از مغازه ها است.

  • امکان مقایسه قیمت ها:

به دلیل تعدد فروشگاه های اینترنتی، امکان مقایسه قیمت به سادگی و بدون زحمت وجود دارد. این موضوع خود دلیل دیگری است که خرید اینترنتی لباس ارزان تر تمام می شود. چون فروشگاه ها می دانند که اگر ارزان تر نفروشند، ممکن است کسب و کارشان بخاطر رقابت شدید، به خطر بیافتد.

  • استفاده از نظرات دیگران:

هنگام خرید اینترنتی لباس شما می توانید از نظرات سایر کاربران نیز مطلع شوید و با توجه به امتیازی که به فروشگاه و کالاها داده اند، اقدام به خرید لباس کنید. این امکانی است که در خرید به شیوه سنتی کمتر فراهم است و مخصوصاً ثبت نارضایتی بر سردر یک فروشگاه سنتی ناممکن است.

این ها برخی از مزایای خرید لباس از سایت های مجاز و معتبر لباس است. در ادامه درباره انواع لباس هایی که می توانید همه را یکجا از فروشگاه اینترنتی مدبینا تهیه کنید صحبت خواهیم نمود.

انواع پوشاک در فروشگاه اینترنتی لباس

وقتی از تنوع در فروشگاه های اینترنتی صحبت می کنیم، از چه سخن می گوییم؟ نیازهای شما در قالب انواع پوشاک و اکسسوری ها می تواند به تمامی در فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا جا شود. در اینجا می خواهیم اشاره ای به جزئیات اقلام موجود در یک فروشگاه معتبر اینترنتی داشته باشیم:

  1. خرید لباس زنانه:

دنیای لباس زنانه دنیای بسیار گسترده ای است. برای خرید اینترنتی لباس، آگاهی از انواع موجود در بازار و درک آنچه نیاز شما است، از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع لباس زنانه می تواند شامل شومیز، بلوز و تونیک، شلوار زنانه، ست راحتی زنانه، بافت و سویشرت زنانه، تاپ و تی شرت زنانه، دامن و شلوار زنانه، پالتو، کاپش بارانی زنانه، انواع بادی زنانه، مایو زنانه، رب دو شامبر، رویه لباس، شورت و سوتی، گن، شال و روسری، اکسسوری های زنانه، پوشاک ورزشی زنانه، لگ و نیم تنه، جوراب و جوراب شلواری، کلاه و شال گردن و… شود.

انواع لباس زنانه

  1. کفش زنانه:

کفش های زنانه نیز دنیای خاص خود را دارند و انواع بسیار متنوعی را شامل می شوند. انواع کفش های زنانه می توانند شامل انواع کفش زنانه، کفش مجلسی، کفش پاشنه دار، کفش اسپرت-مجلسی، کفش پاشه تخت، کفش-کتانی، کتانی راحتی و کتانی ورزشی شود. هر کدام از انواع نامبرده نیز خود از صدها یا هزاران مدل مختلف تشکیل می شوند و البته هر کدام نیز کاربرد مخصوص به خود را دارند.

types-of-shoes-for-women-June162020-2-min.jpg

انواع کفش زنانه

  1. خرید لباس بارداری:

دوران بارداری دوران بخصوصی است که پوشید لباس در آن چالش های خاص خود را دارد. لباس های بارداری به دلیل آنکه در کمتر از چند هفته دیگر از نظر سایزی کوچک می شوند، تنوع بالایی دارند. انواع لباس بارداری به همین جهت در سایزهای مختلف تولید می شوند و در خرید اینترنتی لباس بارداری باید به این موضوع توجه فرمایید. نکته دیگر درباره لباس بارداری، راحتی لباس و مرغوبیت جس پارچه است که اگر میسر نشود، می تواند باعث آزار خانوم ها در این دوران شود.

لباس بارداری در سایز های مختلف

  1. خرید لباس بچگانه:

لباس های بچگانه نیز از تنوع بسیاری برخوردارند. این لباس ها معمولاً بخاطر حساسیت بیشتر پوست کودکان از پارچه ها و الیاف بهتری تهیه می شوند. انواع لباس بچگانه می تواند شامل سارافون، بلوز دخترانه، بادی و سرهمی، پالتو و سویشرت، پالتو و کاپشن دخترانه، پلیور و ژاکت، پیراهن پسرانه، شلوار و شلوارک پسرانه، ست راحتی پسرانه و دخترانه، پلیور و سویشرت، تاپ و تی شرت های دخترانه و پسرانه، دامن و دامن شلواری، شورت بچگانه، جوراب و جوراب شلواری، شال گردن، دستکش و کلاه و… باشد.

انواع لباس بچگانه

  1. پاپوش بچگانه:

پاپوش ها از کفش های بچه گانه جدا هستند. کفش های بچگانه می تواند شامل انواع کتانی، صندل، کفش دخترانه، کفش پسرانه، چکمه ها، دمپایی ها و… باشند. اما پاپوش های بچگانه درواقع با سطح زیرین نرم، مخصوص کودکان نوزاد و کم سنی هستند که هنوز به راه نیفتاده اند و نیاز به مراقبت از پا در برابر سرما دارند. همچنین برخی پاپوش ها می تواند برای کودکانی که تازه به راه افتاده اند و والدین شان نمی خواهد که پای کودکشان بر سطح سرامیک خانه راه برود نیز مناسب است.

HTB1LxezXOzxK1RkSnaVq6xn9VXaa.jpg

پاپوش نوزادان

  1. خرید لباس مردانه:

لباس های مردانه نیز خود از تنوع بسیاری برخورداند. هرچند معمولاً خرید برای آقایان از خرید برای خانم ها راحت تر است اما با این حال انواع لباس مردانه نیز کاربردهای متفاوتی دارند که باعث می شود برای مواقع مختلف، از پوشش های مختلف استفاده نمایند. انواع پوشاک مردانه موجود در فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا عبارتند از پیراهن مردانه، تی شرت مردانه، بلوز مردانه، شلوار جین، شلوار کتان، شلوار پارچه ای، شلوارک ورزشی، لباس ورزشی، هودی مردانه، انواع پلیور و سویشرت، اسلش مردانه، ژیله، کاپشن، شورت و…

انواع لباس مردانه

  1. کفش مردانه:

شاید کم تنوع ترین بخش دنیای پوشاک از حیث انواع کاربرد (و نه از حیث تنوع مدل)، کفش مردانه باشد. کفش های مردانه می توانند شامل انواع کفش های مجلسی، کفش های راحتی و پیاده روی، کالج ها، کفش-کتانی ها، کتانی های اسپرت، کتانی های مخصوص ورزش، صندل های مردانه و نظایر این ها باشد. داشتن هر کدام از این کفش ها برای آقایان در مواقع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع کفش مردانه

  1. سیسمونی بچه:

سیسمونی نوزادان شامل دو بخش کلی اقلام بزرگ و اقلام جزئی است. اقلام بزرگی مانند تخت و کمد و گهواره و نظایر این ها است و اقلام کوچک همان چیزی است که می توانید آن را در فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا نیز بیابید. این اقلام عبارتند از بالش گردنی، انواع پتوی نوزاد، انواع پیشبند بچگانه، انواع حوله نوزاد، انواع کیسه خواب نوزاد، انواع کلاه نوزاد و گوش بند و…

انواع اکسسوری سیسمونی نوزادان

هر کدام از موارد فوق برای خود می تواند تعداد زیادی از انواع مدل ها را شامل شود و این حجم از تنوع در یک فروشگاه می تواند نشان از جدیت و اعتبار و بزرگی آن کسب و کار باشد.

فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا

انتخاب فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد! چرا که یک فروشگاه خوب علاوه بر تنوع و اصالت کالا، باید به فکر قیمت و خدمات پس از فروش هم باشد. فروشگاه بزرگ مدبینا با سال ها تجربه در صنعت پوشاک و رزومه ای عالی در عرصه فروش اینترنتی این افتخار را دارد که کامل ترین کالکشن پوشاک را با بهترین امکانات و بهترین تنوع در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این فروشگاه با افتخار مدعی است که بهترین مارک های جهان را با نازل ترین قیمت ممکن در گالری خود به نمایش می گذارد. خرید اینترنتی لباس از فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود.

  • مجله تخصصی مد و لباس:

فروشگاه اینترنتی مدبینا نخستین فروشگاه اینترنتی است که مجله تخصصی مد و فشن را در درون فروشگاه خود راه اندازی نموده است و در آن، برندهای معروف ایرانی و اروپایی و آخرین کالکشن آن ها را معرفی می کند. سپس برگزیده ترین مدل ها از همان برند ها را که مورد پسند مخابان قرار گرفته است، به گالری خود اضافه می نماید.

  • تنوع فراوان:

کمتر فروشگاه اینترنتی پوشاکی را در ایران می توان یافت که تا این حد در تمام انواع نامبرده لباس و اکسسوری به صورت تخصصی کار کرده باشد. تنوع فروشگاه اینترنتی مدبینا هم در انواع پوشاک ها و هم در مدل های مختلف یک نوع لباس، مثال زدنی است و بدون تردید با یکبار بازدید از این فروشگاه، هر آنچه که از پوشاک می خواستید را می توانید یکجا پیدا کنید. فروشگاه مدبینا برای سخت پسند ترین افراد نیز مدل هایی در خور و شایسته دارد.

  • قیمت های منطقی:

اجناسی که در مدبینا موجودند، اغلب لباس هایی هستند که در آف های ویژه برندهای معتبر اروپایی تهیه شده اند و به همین دلیل نیز از قیمت منطقی تری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی در کشور برخوردار است.

  • ارسال فوری:

تمامی اجناس موجود در فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا همگی از کالاهای موجود در انبار هستند که قیمت درج شده بر سایت نیز قیمت تمام شده کالاهای آن است. بنابراین دیگر نیاز نیست هزینه ای اضافه تر برای ارسال کالا از آن سوی مرز پرداخت نمایید و برای دریافت کالای خریداری شده خود مدت زیادی چشم انتظار بمانید. کالاهای انتخاب شده شما در سریع ترین زمان ممکن و با پست پیشتاز در سرتاسر ایران درب منزل شما ارسال خواهند شد.

  • نماد ملی اعتماد الکترونیک:

یکی از مطمئن ترین سرویس های نظارتی موجود در کشور، نماد ملی اعتماد الکترونیک است و فروشگاه هایی که این نشان را اخذ کرده اند، فعالیت شان تماماً تحت نظارت مراجع قانونی بوده و اعتماد به آن ها بدون خطر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی پوشاک مدبینا تمامی مجوزهای لازم را به همراه نماد ملی اعتماد الکترونیک کسب کرده تا به شما اطمینان دهد که به هر ترتیب، خرید از این فروشگاه باعث زیان شما نخواهد بود.

برای خرید از فروشگاه مدبینا، می توانید به سایت اینترنتی این فروشگاه به نشانی الکترونیک www.modbina.com مراجعه کنید و از میان دریای بزرگ تنوع لباس، اقلام مورد نظر خود را خریداری نمایید.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا