بیوگرافی

بیوگرافی مریم خدارحمی

مریم خدارحمی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون بزرگ شده اصفهان است و تا کنون در سریال های زیادی هنرنمایی کرده و با سریال یک وجب خاک به شهرت رسید. ماجرای ورود او به سینما و تلویزیون و پیشینه فعالیت او در سیمای اصفهان و همچنین ماجرای ازدواج و حواشی زندگی شخصی مریم خدارحمی را در ایران بانو بخوانید و همچنین بیوگرافی مهوش صبرکن و همسرش محمود پاک نیت را بخوانید

مریم خدارحمی

بیوگرافی مریم خدارحمی:

 

نام: مریم

نام خانوادگی: خدارحمی

متولد: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

همسر: ندارد

فرزند: ندارد

مریم خدارحمی قبل عمل

زندگینامه مریم خدارحمی:

 

مریم خدارحمی متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد ، او مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد.

مریم خدارحمی از شاگردان استاد حمید سمندریان می باشد و دوره های بازیگری را نزد ایشان گذرانده است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ و با تولیدات صدا و سیمای اصفهان شروع کرد و در مجموعه هایی نظیر کارگاه رشید، گل های شمعدانی، نقش جهان و … به ایفای نقش پرداخت. سپس برای ادامه ی فعالیت های خود در عرصه بازیگری به تهران آمده و با بازی در سریال یک وجب خاک علی عبدالعلی زاده که از شبکه ۳ پخش شد، در میان مردم شناخته شد. مریم خدارحمی در سریال های پرمخاطبی همچون دوردست، سه پنج دو، آرزوهای شیرین، پاتوق، خانه شش در و … بازی کرده است. خدارحمی در سریال بچه مهندس و ستایش ۳ در نقش آهو نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مریم خدارحمی علاوه بر بازیگری، تجربه ی کارگردانی را نیز در کارنامه خود داراست. خدارحمی در سال ۱۳۹۵ فیلم کوتاه کوچ را کارگردانی کرده است.

مریم خدارحمی و فوتبال

مریم خدارحمی به فوتبال علاقه زیادی دارد و مدتی بطور حرفه ای آن را در تیم فوتبال هنرمندان دنبال کرده است اما به دلیل مصدومیت نتوانست این رشته ورزشی را ادامه دهد. او در مورد ترک تیم فوتبال اینطور گفته است: من علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشتم، چند سال پیش توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال روزهای بی قرار نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم. در نهایت با صلاحدید پزشکان این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

مریم خدا رحمی و فوتبال

مریم خدارحمی بازیگر

بیوگرافی مریم خدارحمی

حادثه های مرگ آفرین برای مریم خدارحمی سر صحنه فیلمبرداری

خدا رحمی در این چند سالی که به فعالیت مشغول است با دو اتفاق ناگوار در صحنه های فیلمبرداری مواجه شده است.

سر صحنه ی فیلمی هنگام بالا رفتن از پله ها تعادلش را از دست می دهد و به سمت پایین پرتاب می شود. بر اثر ضربه ای که به سر او وارد می شود بیهوش می شود و تا چند روز به هوش نمی آید. پزشکان می گفتند اگر زودتر به هوش نمی آمد دچار ضربه مغزی می شد.

اتفاق دیگری که می توانست منجر به مرگ مریم خدارحمی بشود در زمان ساخت سریال تا رهایی ساخته حسین تبریزی بود.

سر صحنه عوامل درحال فیلم برداری بودند، میله های ضخیم و قطوری به سقف بسته شده بود و مریم خدارحمی زیر میله ها و در مقابل دوربین کاشته شده نشسته بود که ناگهان برای مرتب کردن لباس اش از جایش بلند می شود و همان زمان میله ای در فاصله نیم سانتی متری سقوط می کند و خواست خدا بر این بود که این بازیگر این بار هم از این حادثه جان سالم به در ببرد.

جراحی بینی مریم خدارحمی

خانم خدارحمی گویا از جراحی بینی خود ناراضی است و در مورد عمل زیبایی بینی که انجام داده است در مصاحبه ای اینطور گفته است:

من خیلی بدون فکر و سهل انگارانه این جراحی رو انجام دادم و خدا دوستم داشت و اتفاق بدی نیفتاد اما خیلی از آدما رو دیدم که این جراحی صورتشون رو کلاً بهم ریخته و متاسفانه قابل برگشت هم نبوده.

در کل جراحی بسیار سخت و ریسک پذیری هست و من به هیچ وجه به کسی توصیه ش نمیکنم چون متوجه شدم حتی سخت تر از جراحی قلب هستش و اگه آگاهی الان رو سه سال پیش داشتم قطعاً انجامش نمیدادم، در هر صورت این توصیه من هست. امیدوارم به داشته هاتون قانع باشین و مثل من اهل چنین ریسکهایی نباشین.

ازدواج مریم خدارحمی :

مریم خدارحمی مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است

همسر مریم خدارحمی

همسر مریم خدارحمی کیست

زهرا برومند مادر  مریم خدارحمی

مریم خدارحمی فرزند زهره برومند (بازیگر پیشکسوت) می باشد او متولد ۱۳۳۰ می باشد ، خانم برومند از سال ۱۳۶۱ با فیلم رهایی رسول صدرعاملی فعالیت خود را در سینما شروع کرد. از دیگر فیلم‌های سینمایی او می‌توان به «گیتی همسر علیرضا» ساخته حمیدرضا هنری(۱۳۹۶)، «وقت رویا» به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین عنایتی(۱۳۹۶)، «نامه» به کارگردانی ابوالقاسم کبیری، «خانواده فرشچی» به کارگردانی و نویسندگی نادر تکمیل‌همایون(۱۳۹۴)، «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان(۱۳۹۱)، «کفش‌های میرزا نوروز» به کارگردانی محمد متوسلانی(۱۳۶۴)، «یوزپلنگ» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان(۱۳۶۴) و «یک روز گرم» به کارگردانی علی عسگری(۱۳۶۳) اشاره کرد.

زهرا برومند

بیوگرافی مریم خدارحمی و مادرش زهرا برومند

طنز اگر حالم خوب باشد

خانم خدارحمی بیشتر علاقه به کار در ژانر سینمایی و تلویزیونی جدی دارند اما به گفته خودشان کار طنز را اگر در شرایط روحی مناسب باشند میپذیرند. مریم خدارحمی در مورد علاقه خود در سینما اینطور گفته است:

کار طنز را دوست دارم چون باید تلاش بیشتری برایش انجام داد و اینکار جای بازی بیشتری هم به بازیگر می دهد تا خودش را بهتر نشان دهد

اگر در زندگی شخصی ام شرایط خوبی داشته باشم ، ترجیخ می دهم کار طنز انجام دهم چون انرژی لازم برای اینکار را در آن شرایط دارم ولی اگر اینطور نباشم کار جدی می کنم

او همچنین به دلیل تحصیلات مرتبط با تدوین، به کار تدوین علاقه بسیاری دارد و در ادامه گفته است:

تحصیلات دانشگاهی ام در رشته تدوین است که هنوز بخاطر فعالیت ام در بازیگری نتوانستم در این عرصه فعالیت داشته باشم

اما بدلیل علاقه ای که به تدوین دارم قطعا حضور در این حوزه را تجربه می کنم ، تدوین نیازمند فاصله گرفتن از جمع و تمرکز بر راش های تصویربرداری شده است

فشار مافیا

متاسفانه جو خاصی در سینما و تلویزیون ما حاکم است که دست بازیگری برای حضور در پروژه های مختلف باز نیست. مافیایی وجود دارد که از تعداد محدودی بازیگر در سریال و فیلم ها استفاده می کنند که ناخودآگاه شما را کنار می گذارند.

تجربه کارگردانی

مریم خدارحمی در سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۳ ساله بود فیلم کوتاه کوچ را نویسندگی و کارگردانی کرد که مریم مومن اولین تجربه بازیگری را در آن تجربه کرد

خانم مومن یکسال بعد با سریال بانوی عمارت به شهرت زیادی دست یافت.

مریم خدارحمی و سیروس گرجستانی

مریم خدا رحمی در کنار سیروس گرجستانی

اینستاگرام مریم خدارحمی:

مریم خدارحمی به منظور ارتباط با مخاطبان و طرفداران خود در اینستاگرام با آیدی maryamkhodarahmi_ فعال است و بیش از ۲۱۴ فالوور دارد و از زمان فعالیت خود در این شبکه اجتماعی ۴۳۹ پست به اشتراک گذاشته است. در ادامه تعدادی از تصاویری خانم خدارحمی را در اینستاگرام ببینید:

 مریم خدارحمی بی حجاب

 ویکی پدیا مریم خدارحمی

مریم خدارحمی اینستا

 قد مریم خدارحمی

 مریم خدارحمی اینستا

زهرا برومند مادر مریم خدارحمی است

 مریم خدارحمی در یک وجب خاک

فیلم شناسی مریم خدارحمی:

فیلم های سینمایی:

  • مردی که گیلاس ‌هایش را خورد – ۱۳۸۷
  • دنیای پرامید – ۱۳۹۱
  •  پسر قبرستان – ۱۳۹۱
  • چشمهایت – ۱۳۹۷

سریال ها:

  • نقش جهان – ۱۳۸۴
  • پای پیاده – ۱۳۸۴
  • خانه شش در – ۱۳۸۵
  • یک وجب خاک – ۱۳۸۶
  • آرزوهای شیرین- ۱۳۸۶
  • سایه‌ ای در تاریکی – ۱۳۸۷
  • دفترخانه شماره ۱۳ – ۱۳۸۸
  • تا رهایی – ۱۳۸۸
  • ارمغان تاریکی – ۱۳۸۹
  • پایتخت – ۱۳۹۰
  • سه، پنج، دو – ۱۳۹۰
  • چمدان – ۱۳۹۱
  • گذر از رنج ‌ها – ۱۳۹۳
  • میکائیل – ۱۳۹۴
  • دوردست ‌ها – ۱۳۹۵
  • روزهای بیقراری – ۱۳۹۵
  • روزهای بهتر – ۱۳۹۶
  • بچه مهندس – ۱۳۹۷
  • خاک گرم – ۱۳۹۷
  • ستایش ۳ – ۱۳۹۸
  • دخترم‌ نرگس – ۱۳۹۹

فیلم های تلویزیونی:

  • شکلات تلخ – ۱۳۹۶
  •  جاده لغزنده است – ۱۳۹۶

کارگردانی:

  • فیلم کوتاه کوچ – ۱۳۹۵

منبع: ویکی پدیا/ساعد نیوز/سرپوش/بنبک/تاپ ناز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا