بیوگرافی

بیوگرافی روزبه حصاری | جواد جوادی در بچه مهندس

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر جوان کشورمان که در دهه ۹۰ و با سریال یادآوری در تلویزیون برای اولین بار دیده شد، با بازی خوب خود در سریال های مختلف توانسته است مخاطبان بسیاری را تحت تاثیر قرار بدهد اما بیشتر مردم این هنرمند خوبمان را با سریال های بچه مهندس به خاطر می آورند . بیوگرافی روزبه حصاری و تصاویر و حواشی او را در ایران بانو ببینید بیوگرافی پدرام شریفی را هم بخوانید و همچنین

بیوگرافی پژمان جمشیدی

رابطه روزبه حصاری و ریحانه پارسا

زندگینامه روزبه حصاری

 

بیوگرافی روزبه حصاری:

نام: روزبه

نام خانوادگی: حصاری

متولد: ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

روزبه حصاری متولد چند است؟

بیوگرافی روزبه حصاری

زندگینامه روزبه حصاری:

روزبه حصاری متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران فارغ التحصیل مرکز استعدادهای درخشان (سمپاد) و دارای مدرک مهندسی صنایع است. روزبه حصاری در یک خانواده ی ۴ نفره بزرگ شده است و یک برادر بزرگ تر از خود به نام میلاد دارد. از کودکی علاقه مند هنر و موسیقی بوده و به مرور در کلاس های موسیقی و نوازندگی سازهای کوبه ای پرداخته است.او هیچ نسبتی با خانم الهه حصاری ندارد

شروع فعالیت هنری روزبه حصاری :

روزبه حصاری در سال ۱۳۹۰ در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری اش را در تئاتر ، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار این هنرمند می توان به بازی در نمایش های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

در سال ۹۰ – ۹۱ با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال ۱۳۹۲ با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد.حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی ، برای ایفای نقش علی اعلایی در مجموعه ی «یادآوری» به کارگردانی حجت الله قاسم زاده اصل ، انتخاب شد و پا به عرصه ی تصویر گذاشت. او در فیلم «امروز» (۱۳۹۲) به نقش آفرینی پرداخته است.

روزبه حصاری در سریال یادآوری

قد روزبه حصاری

بخشی از گفت و گوی روزبه حصاری در مورد سریال پربیننده یادآوری و چالش های روزبه حصاری در نقش علی علایی را در ادامه بخوانید:

خلاصه داستان سریال یادآوری

روزبه حصاری در سریال تلویزیونی «یادآوری» نقش علی را بازی میکند که زندگی اش به دلیل قتل دوستش سینا دستخوش ماجراهای زیادی میشود. او اعدام شده و دوباره به اذن خدا زنده میشود. علی بعد از بازگشت دوباره به زندگی ، روحیاتش تغییر میکند و به گونه ای دیگر به زندگی نگاه میکند.

سختی های نقش «نقش علی اعلایی»

واقعیت این است سعی کردم ما به ازاهایی را پیدا کنم اما کار سختی بود ، چون این نقش شرایط خاص خودش را داشت. اگر میخواستم با اشخاصی که در این شرایط بودند یا هستند ، بخصوص با آنهایی که میدانستند قرار است اعدام شوند ، گفتگو کنم و از حال و هوای عمومی و حسیشان مطلع شوم ، واقعا انصاف نبود که در حق بندگان خدا این کار را انجام بدهم. طبیعی است پرسیدن چنین سوالاتی آنها را اذیت میکرد.

بنابراین به مطالعه مصاحبه ها و گپ هایی استناد کردم که در اینترنت موجود بود. تعدادی از فیلمهای مربوط به اعدام را هم از طریق اینترنت دیدم. لحظه اعدام علی برایم خیلی مهم بود چون باید آن را برای تماشاگر باورپذیر اجرا میکردم. دیدن این لحظات ، حتی وقتی از طریق تلویزیون آن را تماشا کنیم ، کار سختی است و خیلی به آدم فشار میآید ، چه برسد به اینکه لحظه اعدام را به صورت حضوری ببینیم. در مجموع تا مدتها با این فکر که قرار است اعدام شوم از خواب بیدار میشدم و سر صحنه میرفتم.

برایتان سخت نبود هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید؟

بله ، خیلی سخت بود. دلیل اینکه این سختی را به جان خریدم به اهدافم در بازیگری برمیگردد. من به عنوان بازیگر راهی را در بازیگری انتخاب میکنم و احتمالا تعدادی هم الگوی خارجی دارم که میدانم فعلا از ما کمی جلوتر هستند. البته خوب است که بدانیم آنها چه میکنند و چگونه به این جایگاه رسیدهاند. در پیگیری این راه گرچه واژهای که میخواهم بگویم تکراری است اما واقعا هنرمندان بحق این جمله را میگویند که ما با نقش زندگی میکنیم و بخشی از وجود ما میشود. در مجموع اجرای نقش علی اعلایی سخت بود. بدون تردید با تفکر یک فرد اعدامی هر روز صبح از خواب بیدارشدن و اینکه تصور کنید این آخرین روزهایی است که خانواده تان را میبینید و این لحظه و حس را به تماشاگر منتقل کردن ، راحت نیست.

امیدوارم موفق شده باشم ، چون من همه تلاشم را کردم. سعی کردم علی را در درون خودم به وجود آورم ، چون اطمینان داشتم وقتی برای این نقش انتخاب شدم ، حتما چیزهایی در فیزیک ، تواناییهای من و ذهن کارگردان بود که برای این نقش در نظر گرفته شدم. لزومی نبود تغییر خارق العاده در فیزیکم ایجاد کنم و فقط باید حس این شخصیت را بدرستی به مخاطب منتقل میکردم.

روزبه حصاری در تئاتر

سریالهای روزبه حصاری

خوابیدن در سردخانه واقعی!

وحشتش را به جان خریدم. ما که معصوم نیستیم. مگر میشود انسان از مرگ نترسد. فضای ناشناخته مرگ ، قبر ، سردخانه و … به دلهره منجر میشود. هر انسانی معمولا یکبار در این فضا قرار میگیرد. خوشحالی من این بود که قبل از مرگ واقعی ، آن را در دنیای خیال و مقابل دوربین تجربه کردم. البته شاید برای نقش دیگری مجبور شوم این صحنه را بار دیگر تجربه کنم. جذابیت حرفه بازیگری تجربه حسهای متفاوت زندگی است. همیشه بهترین نقطهای که بازیگر میتواند بایستد یا قرار بگیردیا جلوی دوربین است یا صحنه تئاتر. البته هر کدام از اینها مقتضیات خاص خودش را دارد. امکان دارد شما جلوی دوربین مجبور شوید در سردخانه کنار جنازهها هم بخوابید. همیشه من به بازیگری فکر میکنم تا به سختی کار. واژه بازیگری همه چیزها را برایم آسان میکند.

روزبه حصاری و الهه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری

انتخاب از میان ۳۵۰ نفر

تعدادی از کسانی که برای نقش علی تست دادند از دوستان من بودند و به نظر من همه آنها جوانان بااستعدادی هستند. شاید من از دیدگاه کارگردان به لحاظ چهره ، فیزیک ، بیان و حس و حال برای این نقش مناسبتر بودم. این را میدانم که از جان و دل برای این کار مایه گذاشتم ، بخصوص در ده روز آخر که رقیبها کمتر و سرسخت تر شده بودند. همه بچه ها حرفه ای بودند. در روزهای آخر به این مساله فکر میکردم که اگر برای نقش انتخاب نشوم ، به دلیل ناتوانایی و تلاش نکردن نیست؛ بلکه با توجه به ذهنیت کارگردان برای نقش مناسب نبودم ، ولی خوشبختانه برای نقش علی انتخاب شدم. برای هر جوان هم سن و سال من که کار بازیگری میکند ، اجرای نقش علی یک آرزو و دغدغه است.

روزبه حصاری  همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن بست» ، نوشته ی ریچارد پارسونز ، را بر عهده داشته است. همچنین بازی در تئاتر «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت های هنری روزبه حصاری بشمار می آید.
روزبه حصاری در مورد سبک کاری خود در تئاتر اینطور گفته است:

من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم

برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم، در غیر اینصورت تئاتری بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه

جالب است بدانید روزبه حصاری در آموزشگاه برای دانش اموزان کنکوری شیمی تدریس می کند!

حصاری در سال ۹۷ دوران پرکاری خود را تجربه می کند، او یک فیلم سینمایی و دو سریال بنام های سلام آقایی مدیر و تاریکی شب، روشنایی روز ایفای نقش کرده است.

روزبه حصاری بچه مهندس :

روزبه حصاری بازیگر نقش جوانی جواد جوادی را در فصل سه بچه مهندس بازی می کند و در این فصل اتفاقات جالبی برای وی می افتد.سریال بچه مهندس سه سال ۹۹ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این سال‌ها روزبه حصاری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیرحسین مدرس با ۲ مرتبه، بهرام ابراهیمی با ۲ مرتبه، فرخ نعمتی با ۲ مرتبه، فرهاد قائمیان با ۲ مرتبه و سید مهرداد ضیایی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با روزبه حصاری داشته‌اند.

ماجرای ازدواج روزبه حصاری

ازدواج روزبه حصاری و ریحانه پارسا :

روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ۹۸ در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت در پست جدید این خبر را دروغ ۱۳ عنوان کرد !

او در حال حاضر مجرد است و هرگونه اطلاعاتی در مورد ازدواج و همسر او در این پست قرار خواهد گرفت.

علایق شخصی روزبه حصاری:

بنا به گفته روزبه حصاری، او از دوران بیکاری نهایت استفاده را می کند و به مطالعه و یادگیری مشغول است بنابراین این دوران را دوست دارد .

حصاری طرفدار تیم پرسپولیس است و هیچ نسبتی با خانم بازیگر، الهه حصاری ندارد.

اینستاگرام روزبه حصاری:

روزبه حصاری با آیدی roozbehhesari در اینستاگرام فعالیت دارد و در بیوگرافی اینستاگرام خود نوشته است: چو ایران نباشد تن من مباد!

آقای حصاری نزدیک به ۵۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. تصاویری از او که در صفحه شخصی اش منتشر شده است را ببینید:

روزبه حصاری و برادرش

 

فیلم شناسی روزبه حصاری:

فیلم های سینمایی

  • فیلم امروز (۱۳۹۲)
  • فیلم پیتزا جهان

سریال های تلویزیونی:

  • سریال بچه مهندس ۳ (۱۳۹۹)
  • سریال سلام آقای مدیر (۱۳۹۷)
  • سریال تاریکی شب، روشنایی روز (۱۳۹۶)
  • سریال یادآوری (۱۳۹۲)

روزبه حصاری

بیوگرافی روزبه حصاری و همسرش

منبع:فتوکده/ منظوم/ ایرناک/رویکردامروز/مجله نازی/ سبزپندار

۴/۵ - (۲۵ امتیاز)

‫۶۰ دیدگاه ها

  1. شما ها یه مشت آدم بی عابرو هستید نکنید ترو خدا ، حیف صداوسیما اون از اون پسره که مثل بهاره رهنما شده حمیدرضا سنگیان با اون لایو هاش دو تا سریال بازی کرد و رد داد ، اینم از شما آقای حصاری اونم از اون پسره محمد ص***ی که همجنسگرا شد . همتون یه طوریتون هست صد رحمت به مانی کسراییان و محمدرضا فروتن

    1. یعنی موندم بلدی ایمیل کنی بلد نیستی یه مین چک کنی قشنگ معلومه ۷ سالت بیشتر نیست :بی عابرو نه بی آبرو

  2. قضیه مانی کسرائیان و حمیدرضا سنگیان به روزبه حصاری چه ربطی داره ؟ یه تو اون لایو گفت بازی ایشونو دوست دارم بدبخت خودش آخرین سریالش زندگی از نو بود

  3. آقا این پسره حمیدرضا سنگیان و با مادر بزرگش کتایون امیر ابراهیمی که بازیگر قبل از انقلابه ، تو اون لایو جنجالی گفتن بازی اینو دوست دارن . سنگیان چه تیکه ی هست چرا بازی نمیکنه دیگه

  4. چه اسامی شک برانگیزی
    روزبه حصاری ، مسعود فروتن ، محمدرضا فروتن ، مانی کسراییان ، حمیدرضا سنگیان ، حمیدرضا پگاه ، صابر ابر ، علی قربان زاده ،

    1. آقای حصاری شما که تحصیلاتت تا لیسانس بیشتر نیست لطفا دهن گنده ات زمانیکه به مردم میگی شیرازی ببند

  5. از نگاهت متنفرم، متنفر نگاهش ترو خدا بیاین فیلم ها منو بخرید خوشم میاد هرجا هم میبنیم بیوش عین درای هتل بازه پیرمرد پر حاشیه ، یا همش پیشنهاد بار داری و ازدواج میاد 🖕🖕نوشابه باز کرده پیرمرد پر حاشیه

  6. صابر ابر ، حمیدرضا سنگیان ، مسعود فروتن ، محمد رضا فروتن ، علی قربان زاده ، مانی کسراییان و حالا روزبه حصاری رنگی رنگی های سینما و تلویزیون
    دوتا شون که نیستن اصلا سنگیان و کسراییان

  7. آقای حصاری من خیلی بهتون علاقمند شدم😑

    روتون هم کراش دارم

    خیلی و همیشه بهتون فکر میکنم و درباره شما رویا پردازی میکنم

  8. سلام حصاری تو خیلی آدم نچسبی تشریف داری نمی‌دونم چرا تو رو اینقدر دوست دارن 😒
    آخه مگه بقیه بازیگرا و خواننده ها مردن که تو اومدی بازیگر و خواننده شدی با اون صدای بدت

    1. صداش خیلی خیلی خوبه تو سلیقه ای نداری
      توانایی داشت از تواناییش
      در بازیگری و خواننده گی
      استفاده کرد.
      اگه ام تو ازش خوشت نیاد نظر تو برای کسایی که طرفدارشن اصلا مهم نیست.

    2. اصلا به تو چه اصلا تو که دوست نداری واسه چی میایی تو اینجا نظر میدی ها برو دنبال کارت بچه

    3. لطفا وقتی کسی رو نمیشناسید
      دربارش نظر ندید
      بهش توهین نکنید
      پشتش حرف نزنید
      نمیگم طرفدار باشید ولی توهین هم نکید
      دوست نباشید ولی دشمن هم نباشید
      ممنون

  9. عاشقتم 🖤🤍
    عاشق قلبتم♥️🤍
    عاشق چشماتم💙🤍
    عاشق خنده هاتم💜🤍
    عاشق بودنتم🧡🤍🤍
    عاشق وجودتم🔗🤍🤍
    عاشق نفس کشیدناتم💖🤍
    عاشق پلک زدناتم🎈🤍🤍
    عاشق بوى عطر تنتم❣️🤍
    عاشق دستاتم💕🤍🤍
    عاشق اخلاقتم🖇🤍🤍
    عاشق نگرانیاتم💝🤍
    عاشق صداتم🎼^_^
    عاشق اون نگاهاى عاشقانتم💞🤍🤍
    عـاشــــــقــتـم🤍🤍🤍🤍❤️❤️❤️❤️

  10. آقای حصاری من با دیدن فیلم بچه مهندس ۳تونستم مسیر زندگیم انتخاب کنم واقعا من مدیون شما هستم من تمام تلاش می کنم انشاالله که در یک فیلم باهم هم بازی کنیم

  11. سـلام اقاى روزبه حصارى من شمارو خیلى دوس دارم
    عاشقتونــم لطفا اگه میشه جواب پیامامونو بدین لطف میکنید
    شما بهترین بازیگر دنیا هستین
    صداتون معرکه اس اهنگاتونو خیلى دوس دارم مخصوصا خاطره ها عالی بود
    برای بچه مهندس۳ خوندین ولی کاش میشد تو بچه مهندس ۴ بازی میکردین من دوس داشتم که تو سریال بچه مهندسه ۴ بازی میکردین خیلی ناراحت شدم که بازی نکردین
    نقشتون تو بچه مهندس٣عالى بود
    و به خصوص تو دومینو و افرا عالى بودین
    من میگم عالى بى نظیر بودین بى نظیر👌🏻👌🏻
    لطفا اگه میشه به کارتون ادامه بدین
    عــــاشِـــــــقِــــتـــــونَــــمـــ🖇❤️
    قَـلــبِـــ مَـــنـــ🙂😊

  12. سلام اقای روزبه حصاری من شمارو خیلی دوس دارم
    لطفا اگه میشه جواب منم بدین
    ممنون میشم من صداتونو خیلی خیلی دوس دارم
    شما عالی هستین عالی👌🏻👌🏻👌🏻
    من به شما افتخار میکنم
    شما بازیگر محبوب من هستین
    دعا میکنم که هرجا که باشن تنتون سالم باشه
    عــاشــــــــــــ❤️ــقــــتــونـــم
    فــدایــــــــــــــــــــــــى خـنـده هـاتــونـــ
    قَلــبـــ مَـــنـــ
    🖇❤️

  13. سلام اقای روزبـه حصارى من شمارو خیلى دوس دارم .
    ممنون میشم که جواب پیام منم بدین .
    مرسی🙂🙃

    عـاشـقـــــــــــــــ🖇ــتونـم🙂
    🖇❤️🖇

  14. سلام اقاى روزبه حصارى لطفا اگه میشه جواب پیام منم بدین خیلى دوستون دارم.
    من طرفدار پرو پا قرص شما هستم
    مرسى
    عاشقـــــــــــــــــــ❤️🖇تــونـم^_^

    🖇❤️🖇

  15. سلام اقـاى روزبه حصـــارى لطفا اگه میشه جواب پیام منم بدین.
    من طرفدار پرو پا قرص شما هستم 😊🙃
    مرسى
    عاشقتـــــــــــــــــــــــ❤️ــــونم 🙂❤️

    مرسى که هستین🥰🙂

  16. سلام اقاى روزبه حصارى لطفا اگه میشه جواب پیام منم بدین من طرفدار پرو پا قرص شما هستم 🙂🙂
    ممنون میشم😊
    مرسى که هستین
    عاشقتـــــــــــــــــــتونم ^_^

  17. سلام آقای روزبه حصاری من شمارو خیلی دوس دارم ،من شمارو الگوى خودم میدونم من خیلى از بازیگرى خوشم نمیومد تا اینکه شمارو دیدم و الان عاشق بازیگرى شدم و میخوام که مثل شما باشم ❤️
    ازتون خواهش میکنم که به کارتون ادامه بدین
    😊🙂

  18. سلام اقای روزبه حصاری من شمارو خیلی خیلییییی دوس دارم .من‌اول خیلی از بازیگری خوشم نمیومد تا اینکه بازی شمارو دیدم از اون روز به بعد عاشق بازیگری شدم و الان دوس دارم که مثل شما باشم ❤️🙂
    شما بازیگر محبوب من هستین .
    دوستون دارم 😊🙂

    1. سلا اقاى روزبه حصارى لطفااا اگه میشه جواب منم بدین .
      ممنون میشم🙂🖇
      دوستـــــــــــــــــــــــدار شما ^_^

  19. اقای روزبه حصاری من شمارو خیلی دوس دارم و دوس داشتم که در سریال بچه مهندس۴ هم‌ بازی میکردین و امیدوارم که همیشه سلامت باشین شما بازیگر محبوب من هستین دوستون دارم❤️🙂

    1. سلام آقای روزبه حصاری اگه میشه لطف کنید شمارتونو بدید ممنون میشم و اگر هم میشه بخونید این پیام منو واقعا کارم واجبه باهاتون

  20. سلام آغای روزبه حصاری من یکی از نخبه های مدرسه تیز هوش هستم من خیلی تلاش می کنم تا بتونم مثل شما آدم مفیدی برای کشورم بشوم امید وارم هرجا هستین حالتون خوب باشه 😊

  21. سلام آقای روزبه حصاری من شما را خیلی دوست دارم و طرفدار شما هستم وقتی شنیدم قراره بازیگری نکنید من خیلی ناراحت شدم لطفا به کارتون ادامه دهید شما با فیلمی که دربچه مهندس ۳بازی کردید سرنوشت منو تغیر دادید الان رودرسام تمرکز میکنم تا مثل شما بشم

    1. سلام آغای روزبه حصاری من یکی از نخبه های مدرسه تیز هوش هستم من خیلی تلاش می کنم تا بتونم مثل شما آدم مفیدی برای کشورم بشوم امید وارم هرجا هستین حالتون خوب باشه 😊

    2. وای وای وای

      عزیزم

      خیلی عاشقتونم

      خیلی تاثیر گذار هستین

      فقط به شما فکر میکنم

      شما خیلی دلبر و دوست داشتنی هستیدددددد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا