بیوگرافی

بیوگرافی روشنک گرامی

بیوگرافی روشنک گرامی : امروز در ایران بانو بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر جوان و زیبا کشورمان که اخیرا با بازی در نقش نگین در سریال همگناه بار دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است را بخوانید. روشنک گرامی یک هنرمند تمام عیار است و در کنار بازیگری در نوازندگی هم تبحر خاصی دارد. عکس هایی از زندگی شخصی و ازدواج و ماجرای تصادف این بازیگر را در ادامه ببینید:

روشنک گرامی

   بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر

بیوگرافی روشنک گرامی:

نام: روشنک

نام خانوادگی: گرامی

متولد: ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه روشنک گرامی:

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است . او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است.

روشنک گرامی نوازنده

عکس روشنک گرامی قبل از عمل

 

خانم روشنک گرامی علاوه بر بازیگر در نوازندگی تار، ساکسیفون، عود و پیانو مهارت دارد و همچنین طراحی لباس نیز انجام میدهد. در سال ۸۵ خانم گرامی کارگردانی تئاتر قبول شده است و در سال ۸۷ هم کارگردانی کرده است که به گفته خودش در این راه موفق نبوده است.

سال های فعالیت روشنک گرامی

فعالیت حرفه اش با تئاتر های دانشجویی از دانشگاه شروع شد. اولین بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال فاصله ها وارد قاب تلویزیون شد و دو سال بعد در سال ۹۱ با فیلم قاعده تصادف بازی در سینما را تجربه کرد.قاعده تصادف در جشنواره فجر دو سیمرغ گرفت.
روشنک گرامی، در سال ۹۶ با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

چگونه شهرت رسید

در سال ۹۶ با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

از نوازندگی تا طراحی لباس

روشنک تار، ساکسیفون، عود و پیانو می نوازد. او در این رابطه می گوید: “موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.”
او همچنین گاهی اوقات به طراحی لباس می پردازد. او در مورد کار خود در حوزه فشن و مد اینطور گفته است:

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عادی نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

روشنک گرامی در سریال گمشدگان

روشنک گرامی و کیانوش گرامی

ازدواج روشنک گرامی

روشنک گرامی ازدواج نکرده و مجرد است. او درمورد ازدواج اش می‌گوید: “مـن هیچوقت متاهل نبوده ام کـه بدانم سخت تر اسـت یا نه.”

ماجرای تصادف روشنگ گرامی

روشنک، در رابطه با ماجرای جنجالی تصادف سختی که در سال ۹۳ داشته، می گوید: ” ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال ۹۳ هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. ”او با این تجربه اما همچنان عاشق سرعت است.

روشنک گرامی بعد از تصادف,روشنک گرامی,سینما و تئاتر

گفتگو با روشنک گرامی

از معروف شدن می ترسم

خانم گرامی در مصاحبه ای در مورد معروف شدن و محبوبیت زیاد بین مخاطبان اینطور گفته است که :

از اینکه می بینم ناگهان آدم های زیادی به صفحه مجای ام هجوم می آورد و برایم نظر می گذارند، برایم جای سوال دارد من ترجیح می دهم آدم های محدود کاری ام را بشناسم.

بهم خیلی میگن خوابت میاد ؟

حالت چهره خانم گرامی شاید طوری باشد که شما هم حس کنید خوابش می آید! روشنک گرامی در این مورد اینطور توضیح می دهد:

من بی حال نیستم ولی آدما خیلی بهم میگن خوابت میاد ؟، شاید بخاطر فرم چشام باشه، ولی واقعا من خیلی انرژی دارم ولی نمود بیرونی نداره انگار …

او در ادامه صحبت هایش در مورد تیپ و ظاهرش گفته است که بلد نیست به ظاهر خودش برسد!

هر چی که دم دستم باشه می پوشم، بلد نیستم زیاد به خودم برسم، هر کسی با من مشکل دارد اصلا نگاهم نکند، هر چند فکر نکنم کسی هم نگاهم بکند.

بیوگرافی روشنک گرامی

بیوگرافی روشنک گرامی و همسرش

انگاری کلا بازیگری را هم زیادی جدی نمیگیرید.

به بازیگری بعنوان شغل و حرفه نگاه نمی‌کنم بلکه بازیگری را برای لذت بردن و علاقه شخصی انجام می‌دهم. اصلا ذات هنر به جوشش باطنی و علایق شخصی باز می‌گردد و اگر این علاقه نباشد, هیچ هنری فی نفسه لذت بخش نیست. شما در نظر بگیرید فردی که علاقه ای به نقاشی ندارد, بخواهد به صورت آکادمیک نقاش شود؛ طبیعی هست که چنین فردی سخت بتواند به اندازه یک نقاش غریزی رشد کند و محصول قابل قبولی خلق نماید.

غیر از بازی در نقش هایی که دوست دارید, انجام چه کارهایی حال تان را مفید میکند؟

 

موسیقی حالم را خیلی مفید میکند و من پیانو, عود, تار و ساکسیفون می‌نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می‌کند.

 

آیا موسیقی را به طور حرفه ای دنبال می‌کنید؟

 

تار و پیانو را حرفه ای دنبال میکنم ولی به طور غریزی کلا آدمی هستم که هر سازی ببینم می‌توانم دستم بگیرم و شروع کنم به نواختن.

 

بنابراین اکثر به موسیقی علاقه دارید تا بازیگری؟

 

نمیتوانم سنجش شان کنم. جنس علاقه ام به موسیقی خیلی متفاوت با بازیگری هست. نمیتوانم بگویم کدام شان را اکثر دوست دارم. در کنار موسیقی و بازیگری که گاهی چیزکی هم می‌نویسم و حکایت می‌نویسم, طرح فیلمنامه مینویسم و دل نوشته هایی که احتمالا روزی بتوان انها را منتشر کرد. گرچه ادعایی در این اساس ندارم و برای همین هست که همۀ انها را دل نوشته می‌دانم.

 

اهل کارهایی که برخی از بازیگران نامتعارف مثل کاری که “دانیل دی لویس” کرد و ۱۰ سال بازیگری را رها کرد و به شهر رم رفت و کفاش شد, هستید؟

 

به طور کلی کارهای هیجان انگیز را دوست دارم و دوست ندارم مدام مشغول یک کار خاصی باشم. کلا ذات بازیگری هم با همین خطر کردن و قرار گیری در نقش های تجربه نشده هست که لذت بخش می‌شود.

 

اهل کارهای خطرناک هستید؟

 

عاشق سرعت هستم و اغلب مواقع ماشینم را با سرعت می‌رانم و هم اکنون که کمی پیر شده ام و عین پیرزن ها محتاط رانندگی می‌کنم «می‌خندد» اما هنوز هم مادرم کنار من در ماشین نمی‌نشیند و از رانندگی من می‌ترسد! ولی به هر حال این هم غریزی هست و نمیشود کاریش کرد. رانندگی و عشق به سرعت در شمار زیادی از جوانان وجود دارد و این هم راهی هست برای خالی کردن هیجانات این دوران.

 

لابد جریمه رانندگی هم چندان پرداخت می‌کنید؟

 

به دلیل سرعت نه, اما چون محل دانشگاهم در منطقه طرح ترافیک بود جریمه های زیادی پرداختم. سال گذشته هم که دوتا تئاتر در مرکز شهر بازی داشتم بارها جریمه شدم. این‌ها مواردی هست که احتمالا برای بسیاری دیگر از عشق ماشین ها هم پیش آید به ویژه در استان تهران که آن‌قدر انباشته شده از ماشین که حد ندارد.

 

روشنک گرامی در همگناه

عکسی از روشنک گرامی وهمسرش نیست

 

به نظر می‌رسد در خانواده ای با رفاه مالی بالا زندگی میکنید.

 

نه, خانواده من به لحاظ مالی در سطح متوسطی میباشند و اینکه می‌گویند مرفه بوده ام شایعاتی هست که شبیه اش درمورد بسیاری دیگر از همکاران هم وجود دارد. گرچه زندگی در سطح متوسط باعث نشده تمنیات مالی داشته باشم و همواره لذت روحی را مقدم دانسته ام بر تلاش برای اضافه کردن به سطح مالی چون فکر میکنم اگر روحم در آرامش نباشد, درآمد میلیاردی هم به کار نمی‌آید.

پس به دلیل کسب درآمد نبوده که سراغ بازیگری آمده اید؟

 

من می‌توانم از راه های دیگری به جز بازیگری پول در بیاورم. مثلاً طراحی لباس هم انجام می ده. گرچه اینکار را هم به صورت کاملا دلی انجام می‌دهم. یعنی حرفه ای به مفهوم اینکه مزون داشته باشم, نه اما برخی از دوستانم از لباس هایی که طراحی کرده ام خرید می‌کنند. کار طراحی لباس هم درآمد مناسبی دارد

 

که اگر بخواهم می‌تواند بهینه شود اما آدمی نیستم که در یک حیطه بمانم و اکثر دوست دارم علایق مختلفم را پی بگیرم؛ علایقی که جنبه روحی دارند و باعث میشوند لذت بیشتری از زندگی ببرم.

 

برخی از بازیگران مثل مهتاب کرامتی و ستاره اسکندری مزون دارند. با انها مشارکت نمیکنید؟

 

سربلندی مشارکت با این هنرمندان را نداشته ام چون وقتی برای داشتن مزون دائمی ندارم و هر وقت که آزادم خودم طراحی میکنم و لباسهای دست دوز درست می‌کنم که بیشترشان هم به درد پوشیدن در زندگی عادی نمی‌خورد و در واقع آرت فشن محسوب میشوند. بر این اساس احتمالا این نوع طراحی لباس به درد هر فردی نخورد و اکثر مناسب آنهایی باشد که میخواهند رنگ و رویی دیگر از پوشش را تجربه کنند.

از حرف های تان مشخص هست که چندان به فکر پول در آوردن نیستید.

 

پولدار بودن هم مثل مشهور بودن وحشتناک هست. ماشینم پژو ۲۰۶ کهنه ای هست که مدام خراب می‌شود. با این ماشین هم وقتی که توی خیابان میروم و کودکان کار را میبینم که برای گرفتن هزار تومان بالا و پایین میروند از خودم شرم دارم و یا اینکه مرد سن و سال دار پیک موتوری در زیر باران جنسی را حمل میکند تا به صاحبش برساند حالم را دگرگون می‌کند. این ها راکه در جامعه میبینم حالم بد میشود.

 

آدم آرمان خواهی هستید؟

 

از مشاهده فقر و ناراحتی مردم غمگین می‌شوم و گریه می‌کنم. این هم جزو همان خصوصیت های خدادادی ام هست که سال هاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم. برابری آدمیان در اوضاعی که می‌بینید یک نفر برای پیدا کردن لقمه ای نان باید درون سطل های آشغال را کاوش کند به شدت به بحران کشیده میشود. هر انسان دیگری هم باشد بعید هست این صحنه ها را ببیند و لزرش نخورد. نمیشود که وجدان را کنار گذاشت و تبدیل شد به ربات!

 

آخرین بار چه زمانی اشک تان درآمد و به گفته مشهور گریه کردید؟

 

آخرین روز فیلم برداری “گمشدگان” گریه کردم.

 

… چون قرار بود کار تمام شود گریه کردید؟

 

نه, از این لوس بازی ها خوشم نمی‌آید. در صحنه فینال سریال که با پدرم «بهنام تشکر» حرف های عاطفی می زدیم بعد از کات کارگردان گریه ام گرفت.

روشنک گرامی در فاصله ها

روشنک گرامی قبل از عمل زیبایی

علت بازگشت شما بعد از چند سال دوری

مهمترین عامل، حضور آقای کریمی در مقام کارگردان بود و خیلی خوشحالم با ایشان مشارکت کردم. عامل دیگر، اصرار های برادرم بودکه همۀ وقت دلش میخواست من در یک سریال تلویزیونی هم ایفای نقش کنم و به این علت بازی در آلبوم را پذیرفتم

اینستاگرام روشنک گرامی :

روشنک گرامی در اینستاگرام فعال است و بخشی از فعالیت های هنری خود را در صفحه شخصی اش به آیدی roshanakgerami منتشر می کند. صفحه رسمی او در اینستاگرام در حال حاضر ۱۱۵ هزار دنبال کننده دارد.

 

روشنک گرامی در تئاتر

نسبت کیانوش گرامی و روشنک گرامی  روشنک گرامی در تئاتر

 

تصادف روشنک گرامی روشنک گرامی چند ساله است؟

بیوگرافی روشنک گرامی

فیلم شناسی روشنک گرامی:

مجموعه های تلویزیونی

گمشدگان (۱۳۹۶)
جنایت و مکافات (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۰)
فاصله ها (۱۳۸۹)

فیلم های سینمایی

هلن (۱۳۹۴)
خانه دیگری (۱۳۹۴)
آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)[۳]
ملبورن (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (۱۳۹۱)

نمایش خانگی

هم گناه (۱۳۹۸)

اینستاگرام روشنک گرامی

همسر روشنک گرامی کیست

بیوگرافی روشنک گرامی و همسرش

منبع: پندار مووی/ساعد نیوز/ اریاپیکس/شبونه /پارس ناز

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا