بیوگرافی

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز پایتخت ۶

بیوگرافی ابوالفضل رجبی : یکی از بازیگران سریال پرطرفدار پایتخت که امسال مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، بازیگر نقش بهروز پسر فریبا است.بهروز به دلیل فیزیک بدنی و نوع حرف زدنش بسیار بامزه و جالب است  و طرفداران زیادی به پیدا کرده است. این نقش را ابوالفضل رجبی نوجوان مازندارنی به خوبی ایفا کرده است  بیوگرافی و تصاویر ابوالفصل رجبی را در ایران بانو ببینید.

بازیگر نقش بهروز در سریال پایتخت

بیوگرافی ابوالفضل رجبی:

نام: ابوالفضل

نام خانوادگی: رجبی

متولد: ۲۷ تیر ۱۳۸۶ ساری

ابوالفضل رجبی

زندگینامه ابوالفضل رجبی:

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش بهروز در سریال پایتخت ۶ می باشد . او متولد تیر ماه سال ۸۶ می باشد و ۱۳ سال سن دارد و در حال حاضر در مفطع هفتم به تحصیل مشغول است. او در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است . او یک برادر کوچکتر از خودش هم دارد.

عکس های بهروز در سریال پایتخت

فعالیت هنری ابوالفضل رجبی :

اولین بار در سال ۱۳۹۷ وقتی ۱۱ ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

حضور او در سن ۱۳ سالگی در سریال پایتخت اولین تجربه بازیگری اش می باشد . تجربه ای که به خوبی دیده شد و باید دید آیا این موفقیت او ادامه خواهد داشت و شاهد حضور او در کارهای بیشتری خواهیم بود یا نه .

ابوالفضل رجبی و خانواده

بازی در سریال پایتخت ۶

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت ۶ در کنار محسن تنابنده، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، مهران احمدی، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است در نقش بهروز حضور داشته و به عنوان عضوی از خانواده نقی و اقوام ارسطو، نقش آفرینی می کند.او تیکه کلام های جذابی دارد و کلا استایل یک دانش آموز زبل فضول شیرین و دوست داشتنی را به خوبی روایت می کند. بوسه جنجالی بهروز بر گونه هما (همسر نقی) گویا در تکرار این سریال، سانسور شد.

علاقه به کشتی

مانند بسیار از پسر های مازندرانی به طور ذاتی به ورزش کشتی علاقه دارد و در کنار ورزش کشتی اوقات فراغت خود را با تماشای فیلم سپری میکند .

از ورزش تا فیلم

در کنار بازیگری، ورزش مورد علاقه اش کشتی است، بخشی از اوقات فراغتش را صرف خواندن کتاب و بیشترش را نیز صرف دیدن فیلم می کند .

در میان ورزشکاران علاقه خاصی به جهان پهلوان تختی دارد و او را اسطوره کشتی گیران می داند.

علاقه به اکبر عبدی

در میان بازیگران ایرانی علاقه خاصی به اکبر عبدی دارد و حتی او را الگوی خود میداند .

سیمرغ جشنواره فجر

در مورد این که در بازیگری چه هدفی دارد ، سیمرغ را مهمترین هدف خود میداند و پس از آن مطرح شدن در سطح بین المللی می باشد .

اینستاگرام ابوالفضل رجبی:

ابوالفضل رجبی در اینستاگرام با آیدی abolfazlrajabiofficial فعالیت دارد و صفحه او تا کنون بیش از ۵۷ هزار دنبال کننده دارد. تعدادی از تصاویری که ابوالفضل رجبی در اینستاگرام خود منتشر کرده است را در ادامه ببینید:

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت

 

ابوالفضل رجبی در پایتخت

بهروز در سریال پایتخت

عکس های ابوالفضل رجبی

 

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز

منبع: نورگرام/فیدایران/آریاپیکس

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا