بیوگرافی

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان کشورمان که با بازی در سریال پدر وارد عرصه بازیگری شده است و در حال حاضر به طور همزمان در سینما و تئاتر و تلوزیون نیز فعالیت حرفه ای خود را دنبال می کند، یکی از حاشیه ساز ترین چهره های سینمای ایران در سال گذشته است که اخیرا نیز خبر ازدواجش با مهدی کوشکی جنجال به پا کرده است. بیوگرافی و تصاویر این بازیگر جوان را در ایران بانو ببینید. بیوگرافی کامل مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا را هم بخوانید

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا:

 

نام: ریحانه

نام خانوادگی: پارسا

متولد: ۴ اسفند ۱۳۷۷ تهران

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: مهدی کوشکی

فرزند: ندارد

زندگینامه ریحانه پارسا:

 

ریحانه پارسا متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ است در تهران و بازیگر است. شغل پدرش آزاد و مادرش خانه دار است.فرزند اول خانواده و دو خواهر و یک برادر کوجک تر دارد.خانم پارسا می گوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. ریحانه پارسا علاوه بر بازیگری و مهارت خاصی که در نویسندگی و عکاسی دارد.

تحصیلات ریحانه پارسا:

 

ریحانه پارسا در حال حاضر دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر است و در کنار بازیگری، به عکاسی و بازیگری و حیوانات علاقه دارد و درحال حاضر یک گربه خانگی دارد. او تصمیم گرفته است تا با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کند.خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

نحوه بازیگر شدن ریحانه پارسا

 

او اولین بار در سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید و در دو سال گذشته در چند فیلم سینمایی و تئاتر نیز حضور پیدا کرد و  در فیلم سینمایی خوب بد جلف ارتش سری نیز هنرنمایی کرده است.

او در این باره می گوید :

ریحانه پارسا میگوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه انها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

ریحانه پارسا در سریال پدر:

یحانه پارسا میگوید که برای سریال پدر یک آگهی فراخوان برای تست بازیگری را دیده است و بعد از این که برای تست بازیگری به نزد آقای عنفا و توفیقی آمده مورد توجه انها قرار گرفته است و بعد از تست بازیگری از بین ۳۰۰ نفری که در آنجا حضور داشتند توانسته نمره قبولی را کسب کنند و برای بازی در نقش لیلا در سریال پدر انتخاب شود.

مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا

ماجرای دروغ ۱۳ ریحانه پارسا چه بود؟

ریحانه پارسا در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. تا جایی که بسیاری از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند!

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی:

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که در تئاتر اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی در مقابل یکدیگر بازی کردند، در روز۲۳ اسفند ۱۳۹۸ و به طور ناگهانی خبر ازدواج خود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کردند.

عکس های ازدواج ریحانه پارسا

عکس های ازدواج ریحانه پارسا

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا

اختلاف سنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی:

ریحانه پارسا متولد ۷۷ با آقای مهدی کوشکی متولد ۵۹ یه اختلاف سنی ۱۸ ساله دارد، کوشکی همچنین صاحب یک پسر نوجوان نیز می باشد.

میتوانید برای مشاهده بیوگرافی مهدی کوشکی به این بخش از ایران بانو مراجعه کنید.

 

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی :

تنها چند ماه پس از ازدواج عجیب و جنجالی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در دوران قرنطینه به علت کرونا خبر طلاق آنها همه جا پیچید آنها هم تمامی عکس های دو نفره شان را از اینستاگرام پاک کردند و یکدیگر را آنفالو کردند و بعد از آن ریحانه پارسا با حالتی خوشحال یک فیلم از خودش پخش کرد در این فیلم از تمامی کسانی که نگرانش بودند تشکر کرد و گفت حالش خوب است و امیدوار است که اقای مهدی کوشکی هم هر کجا هستش حالش خوب باشد

البته کاربران اینترنتی و فالوئر های این دو بازیگر نمی دانند که طلاق این زوج را  باور کنند یا اینکه آن را فقط بازی برای بدست آوردن فالوئر بیشتر و جلب توجه بیشتر بدانند چرا که این زوج قبلا هم زیاد این کار را انجام داده اند  و دوست دارند از هر چیزی استفاده کنند و توجه عموم مردم را داشته باشند و آن چیزی که به آن حاشیه گفته می شود و خیلی از مردم و بازیگران از ان گریزانند برای این زوج جذاب و جالب است

طلاق ریحانه پارسا

جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی

انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر که در نقش یک دختر با حجاب و مذهبی ؛ به شدت دیده شده بود عکس های‌ خود با آرایش غلیط و تیپ متفاوت را منتشر کرد.یحانه پارسا میگوید : ریحانه پارسا دختری که از همین حالا تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست و این رو هیچ وقت یادش نمیره.
اگر این روزها عکسی دیده شده از من که تفاوت زیادی با تصاویر این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت «ظاهری» به لیلای دیده شده ندارد !

عکس های ازدواج ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

حاشیه های ریحانه پارسا در جشنواره فجر ۱۳۹۸:

طی نشت خبری فیلم خوب، بد جلف، ریحانه پارسا با رفتاری اغواگرانه سعی در جلب توجه داشت که واکنش های زیادی به این نوع رفتار او در فضای مجازی به راه افتاد.

ریحانه پارسا در اکران فیلم خوب بد جلف جشنواره فجر

ریحانه پارسا در اکران فیلم خوب بد جلف جشنواره فجر

ریحانه پارسا در اینستاگرام:

ریحانه پارسا instagram : ریحانه پارسا با آیدی reyparsa فعالیت دارد و  خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را در همین پیج اعلام کرد. او به عنوان مدل نیز فعالیت دارد و تصاویری از مدل های شیک لباس و آرایش را در صفحه خودش منتشر می کند.

صحبت های جنجالی لیلا بوشهری درباره ریحانه

لیلا بوشهری از بازیگران کم کار چند سال اخیر در مورد ریحانه پارسا می گوید : او بازیگر خوبی نیست من خیلی چیزها را می دانم ولی نمی خواهم بگویم. اما این خانم پیش از این در کافه کار می کرد و از طریق یکی از عوامل سریال که به این کافه رفت و آمد داشته به سریال پدر معرفی شده است.

توصیه پیمان قاسمخانی به ریحانه پارسا :

پیمان قاسم‌خانی کارگردان خوب بد جلف با اشاره به حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر می‌گوید: ریحانه پارسا هنرپیشه زن فیلمش این پتانسیل را دارد که هنرپیشه موفقی شود اما به شرطی که حاشیه هایش را کنار بگذارد.

مصاحبه با ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و بلند پروازی در زندگی

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد. پدر سکوی پرش من است .

زندگی ریحانه پارسا

بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم. در طول روز کار خواصی ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم، بیشتر اوقات می‌نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

 

فیلمسازی ریحانه!

ریحانه پارسا بعد از تجربه دنیای بازیگری تصمیم گرفت که فیلمساز شود. وی فیلم کوتاه «شب» را در فضایی زنانه ساخته است. پارسا درباره انگیزه فیلمسازی‌اش گفته است: همیشه جشنواره‌ها را دنبال می‌کنم ولی بیشتر بخش مستند و فیلم کوتاه برایم جذابیت دارد. جوی که در جشنواره فیلم کوتاه حاکم است بسیار صمیمی‌تر و بکرتر است تا نسبت به جشنواره‌های بزرگ‌تری مانند فیلم فجر.

فیلم شناسی ریحانه پارسا

سینمایی

خوب بد جلف ۲ یا ارتش سری

تلوزیونی  :

سریال پدر ۱

ریحانه پارسا سریال پدر

زندگینامه ریحانه پارسا و همسرش

منبع:سیمرغ/ رویداد/سبزگذر/ویکی پدیا

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا