اخبار فرهنگی

پخش اولین مسابقه پرشیا گات تلنت و حواشی آن

پرشیا گات تلنت (به انگلیسی: Persia’s Got Talent)

مسابقه

یا به‌طور کوتاه PGT، یک مسابقه تلویزیونی است که در شبکه ام‌بی‌سی پرشیا استعدادهای درخشان را کشف می‌کند. این برنامه استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده‌بازان، آکروبات‌بازان، کمدین‌ها و نوازندگان ایرانی و در کل هر استعداد نمایشی شگفت‌انگیز در تمام سنین را کشف می‌کند

این مسابقه که در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش می شود از آن جهت برای مردم داخل کشور ایران جذاب شده که خانم مهناز افشار بعد از خروج از ایران  در این مسابقه به عنوان داور شرکت کرده است

شبکه ام‌بی‌سی پرشیا بالاخره از گات تلنت یا همان مسابقه استعدادیابی‌اش رونمایی کرد. شب گذشته اولین قسمت از «پرشیا گات تلنت» پخش شد. برنامه‌ای که البته در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌ها منفی مواجه شد و خیلی استعداد خاصی در آن به چشم نیامد.

حضور مهناز افشار البته نکته جالب توجهی بود که بعد از یک سال پرحاشیه بالاخره در جایی غیر از شبکه‌های اجتماعی حضور حرفه‌ای داشت و البته باز هم یک حاشیه کوچک داشت. جایی از برنامه یکی از شرکت کننده‌ها آرزو کرد که در برنامه بعدی بتواند برای پدر و مادرش هم ویزا بگیرد تا کار او را از نزدیک تماشا کنند، مهناز افشار هم در پاسخ آن شرکت‌کننده از حضار و بینندگان خواست که دعا کنند تا بتواند برای مادرش ویزا بگیرد.

البته لحظه ورود افشار به سالن برگزاری مسابقه هم یک حاشیه کوچک داشت، جایی که دست اندرکاران برنامه او را به عنوان برترین بازیگر تاریخ سینمای ایران معرفی کردند!

واکنش برخی از کاربران به این برنامه:

حواشی حضور مهناز افشار در پرشیا گات تلنت

حواشی حضور مهناز افشار در پرشیا گات تلنت

حواشی حضور مهناز افشار در پرشیا گات تلنت

حواشی حضور مهناز افشار در پرشیا گات تلنت

پخش اولین مسابقه پرشیا گات تلنت

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا