اخبار فرهنگی

مهمان امشب دورهمی مهران مدیری مشخص شد

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بعد از ماه ها دوری از تلویزیون با ویژه برنامه یلدایی به شبکه نسیم بازگشت و مهران مدیری در این ویژه برنامه میزبان سروش صحت ،  پژمان بازغی و محمدرضا علیمردانی سه هنرمند مشهور کشورمان بود.

پخش فصل جدید برنامه دورهمی از امشب ۱۱ دی ماه آغاز میشود و مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان سردار آزمون فوتبالیست جوان کشورمان است.

امروز ۱۱ دی ماه همزمان با سالروز تولد سردار آزمون است و مهران مدیری احتمالا در برنامه امشب دورهمی سوپرایز ویژه ای برای او در نظر گرفته است.

سردار آزمون

سردار آزمون از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان است که برای باشگاه هایی چون سپاهان اصفهان ، روستوف ، روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت بازی کرده است.

سردار آزمون به همراه کاظم برجلو مربی سایپا روز دوشنبه راهی استودیوی برنامه دورهمی شدند و به عنوان اولین مهمانان دورهمی در فصل تازه این برنامه به گفتگو با مهران مدیری پرداختند که این برنامه امشب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مهران مدیری

خبرهایی از حضور منوچهر هادی کارگردان جوان سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی هم به گوش میرسید و احتمالا برنامه دورهمی با حضور منوچهر هادی در شب های آینده روی آنتن خواهد رفت.

فصل جدید برنامه دورهمی از امشب ۱۱ دی ماه آغاز میشود و از چهارشنبه تا جمعه از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا