گردشگری

ارزانترین مراکز خرید ترکیه

بسیاری از افرادی که قصد سفر به ترکیه را دارند اولین سوالی که به ذهنشان می رسد این است که با توجه به زمان محدودی که دارند، سفر به استانبول را انتخاب کنند یا با تور آنتالیا به این شهر تفریحی و ساحلی سفر کنند! اما در میان این گردشگران، بخش بسیار زیادی از افراد نیز هستند که به قصد خرید اجناس معروف ترکیه به این سرزمین سفر می کنند، پس مهمترین سوالی که این گردشگران دارند نیز این است که کدام مرکز خرید را انتخاب کنند، کدام مرکز خرید ارزانتر است، کدام مرکز خرید مسیر بهتری دارد و به محل اقامتشان نزدیک تر است یا حتی از چه راه هایی به آن مرکز خرید مراجعه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به جواب سوال هایی که به ذهنتان می رسد پی ببرید!

ترکیه برای همه ایرانیان و بسیاری از گردشگران تور ترکیه، مقصدی جذاب و محل تفریحات سالم و ارزان است. جالب است بدانید که استانبول برای خرید فصل و زمان مخصوص به خود دارد که اگر خودتان را در آن زمان به خصوص به استانبول برسانید می توانید از حراج تمامی اجناس و جذابیت های ویژه استانبول به بهترین نحو استفاده کنید اما لازمه اش این است که بدانید دقیقا چه زمانی عازم ترکیه شوید! با توجه به اینکه در پایان تمامی فصل ها در استانبول بر روی اجناس حراج های باورنکردنی می خورد، بهتر است اگر قصد خرید عمده از استانبول و اطراف ترکیه را دارید در این زمان ها به ترکیه سفر کنید تا نه تنها در هزینه هایتان صرفه جویی شود، بلکه بتوانید با قیمت هایی بسیار ارزانتر از زمان های دیگر برای اقوام و آشنایانتان سوغاتی هدیه بیاورید. پس اگر در زمان های غیر تعطیلات، فصل های تابستان و بهار و همچنین زمان اعیاد مذهبی و … در خانه هایتان بمانید و در زمان هایی به جز این زمان ها به ترکیه سفر کنید می تواند تا حد بسار خوبی سفر را برای شما دل چسب و مهیج کند.

اکنون به معرفی موردی درباره برخی مراکز خرید ارزان در استانبول و آنتالیا می پردازیم. اگر یک بار به ترکیه سفر کرده باشید حتما متوجه شده اید که یک میدان معروف در ترکیه به نام میدان تکسیم وجود دارد که بزرگترین و محبوب ترین مرکز خرید در آنجا واقع است و در کنار آن خیابانی به نام استقلال وجود دارد که در آنجا نیز می توانید اجناس متنوع از پوشاک، کیف، کفش و همه نوع محصولات با تنوع و کیفیت های متنوع پیدا کنید، فروشگاه های ارزان قیمت در کنار فروشگاه های برندهای خارجی، مرکز خرید مشهور بی اوغلوایش که در آن می توانید فروشندگان فارسی زبان نیز پیدا کنید، اجناس لوکس و مارک در انواع اجناس با قیمت های ارزان و باورنکردنی، مرکز خرید فروم در بخش اروپایی استانبول در نزدیکی خیابان استقلال که جزو مهمترین محله های استانبول است، مرکز خرید جواهر که باز هم در نزدیکی مرکز خرید های دیگر استانبول واقع است و حدود ۶ طبقه بوده و تنها حدود ۵ دقیقه تا میدان تکسیم استانبول فاصله دارد و جزو دومین و بزرگترین مرکز خرید استانبول محسوب می شود که در میان توریست های تور استانبول طرفداران زیادی دارد، ترکوز پاساژ که این نیز در نزدیکی میدان نکسیم است که بسیاری از اجناس خوب با قیمت های ارزان در حدود ۵ لیر تا ۲۰ لیر بابت اجناسی مانند پیرهن و شلوار و تی شرت وجود دارد. همچنین در چهارراه بشیکتاش استانبول و همچنین منطقه کادیکوی استانبول نیز مراکز خرید و حراجی های فوق العاده ای وجود دارد که بهتر است حتما سر بزنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا