اخبار فرهنگی

برنامه های شب یلدای تلویزیون در شبکه های مختلف

شب یلدا بلندترین شب سال است که از دیرباز مورد توجه اقوام ایرانی بوده است و هر سال در چنین شبی خانواده ها دور هم جمع میشوند و همان یک دقیقه بیشتر با هم بودن را جشن میگیرند.

تلویزیون هر سال به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه هایی را برای پخش درنظر میگیرد و امسال هم در روزهای نزدیک به شب یلدا تکلیف برنامه های ویژه این شب مشخص شد.

شبکه های مختلف سیما در شب یلدا با ویژه برنامه هایی مخصوص این شب مهمان خانه های مخاطبان میشوند و به همین منظور به معرفی برنامه های مختلف شب یلدا و مجری های آن می پردازیم.

برنامه شب یلدای شبکه یک با اجرای علی ضیا

شبکه یک سیما چند سالی است که ویژه برنامه شب یلدا را به علی ضیا سپرده است و امسال هم به مانند شب یلدای سال گذشته علی ضیا اجرای ویژه برنامه این شب را برعهده دارد.

علی ضیا اجرای برنامه فرمول یک را در شبکه یک سیما برعهده دارد و چند سالی است که ویژه برنامه های این شبکه در مناسبت های مختلف را اجرا میکند.

علی ضیا

برنامه شب یلدای شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

شنیده ها حاکی از این است که ویژه برنامه شب یلدای شبکه دو را ژیلا صادقی اجرا میکند و این شبکه همم به مانند سال گذشته اجرای ویژه برنامه این شب را به مجری قدیمی اش سپرده است.

ژیلا صادقی اجرا را از سال ۷۸ آغاز کرد و تابحال برنامه های زیادی را در شبکه دو سیما اجرا کرده است.

ژیلا صادقی

برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای رضا رشیدپور

شبکه سه یکی از شبکه های پربیننده تلویزیون است که ویژه برنامه شب یلدای این شبکه را رضا رشیدپور اجرا خواهد کرد.

رضا رشیدپور که بعد از پایان برنامه حالا خورشید در تلویزیون کمرنگ شده است قرار است ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه را با عنوان شب آرام اجرا کند و به مانند سال گذشته در طولانی ترین شب سال همراه مردم باشد.

رضا رشیدپور

برنامه شب یلدای شبکه نسیم با مهران مدیری

ویژه برنامه شب یلدا در شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری همراه خواهد بود و دورهمی مهمان خانه های مردم در این شب میشود.

طبق آخرین خبرها قرار است ویژه برنامه دورهمی به مناسبت شب یلدا با اجرای مهران مدیری روی آنتن شبکه نسیم برود و این بازگشتی برای برنامه دورهمی بعد از چندین ماه دوری از تلویزیون است.

مهران مدیری

۴/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا