اخبار فرهنگی

پخش ویژه برنامه دورهمی در شب یلدا

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری یکی از برنامه های پرطرفدار در شبکه نسیم بود که در سه فصل ساخته شد و روی آنتن این شبکه رفت. این برنامه پرطرفدار بعد از ماه ها با یک ویژه برنامه شب یلدایی مهمان خانه های مردم در شبکه نسیم میشود.

در حالی که چند ماه پیش خبرهایی از بازگشت دورهمی به تلویزیون به گوش میرسید روز گذشته خبرهای تایید شده ای از سوی مصطفی احمدی تهیه کننده دورهمی برای بازگشت این برنامه منتشر شد و طبق این گفته ها ویژه برنامه دورهمی شب یلدا روی آنتن میرود.

نوشته های مشابه

مهران مدیری

آخرین برنامه دورهمی با حضور عادل فردوسی پور مجری برنامه نود فروردین ماه سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفت و بعد از وقفه ای یکساله در نهایت نوروز ۹۸ و همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه برنامه ای با اجرای مهران مدیری پخش شد.

مهران مدیری

اولین روزهای تیرماه بود که ناصر قدیر کاشانی سرمایه گذار برنامه دورهمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خبر از ساخت فصل جدید دورهمی داد و این خبر طرفداران مهران مدیری و دورهمی را حسابی خوشحال کرد.

عوامل برنامه دورهمی

اولین فصل برنامه دورهمی اسفندماه سال ۹۴ روی آنتن شبکه نسیم رفت و با استقبال مخاطبان توانست سه فصل پربیننده را پشت سر بگذارد و ویژه برنامه جدید دورهمی مهمان شب یلدای تلویزیون میشود.

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا