n9

مهناز افشار داور یک مسابقه ماهواره ای شد

مهناز افشار بازیگر سینمای کشورمان یکی از چهره های پرحاشیه این روزهای دنیای هنر است که به تازگی خبری درباره فعالیت جدید این بازیگر در خارج از کشور منتشر شد.

تیزری از مسابقه استعدادیابی یک شبکه ماهواره ای منتشر شد و مهناز افشار به عنوان داور این مسابقه در کنار دو خواننده لس آنجلسی حضور دارد.

بعد از خروج مهناز افشار از ایران و طولانی شدن مدت اقامتش خبرهای زیادی از عدم بازگشت خانم بازیگر به گوش میرسید که هر بار توسط خود او تکذیب شد اما با انتشار تیزر یک مسابقه استعدادیابی که مهناز افشار به عنوان داور در آن حضور داشت ماجرای عدم بازگشت او به ایران قوت گرفت.

مهناز افشار در این مسابقه استعدادیابی در کنار دو خواننده سرشناس لس آنجلسی حضور دارد و حضور او در یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان تاییدی بر ادعاهایی است که حکایت از اقامت همیشگی مهناز افشار در خارج از کشور دارد.

مهناز افشار

مهناز افشار در چند ماه اخیر با حواشی زیادی روبرو شده است که از جمله آنها جدایی از همسرش یاسین رامین است.مهرماه امسال بود که خانم بازیگر با انتشار پستی خبر جدایی از همسرش را اعلام کرد.

ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین ۲۱ خرداد سال ۱۳۹۳ ثبت شد و این زوج زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد دخترشان لیانا در چهارم خردادماه در آلمان متولد شد اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نداشت و این زوج از یکدیگر جدا شدند.

زندگی خصوصی مهناز افشار

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. فقط موندم این خانم چه جوری از بچه های بی گناه سر شیر خشکهای آلوده اظهار ناراحتی می کرد حالا با پول همون شیر خشک ها بچه ی بی گناهشو پرورش می ده

  2. این خانم مگر چقدر تجربه و تحصیلات دارد که داور مسابقه میشود. یعنی صلاحیت داوری در کشوری دیگر باید تثبیت گردد؟ به نظرمن ما اول باید در ایران عزیزمان خود را آزمایش کنیم. و مورد قضاوت ایرانیان قرار دهیم که چقدر صلاحیت در کار قضاوت داریم. سپس به کارهای اینچنینی دست بزنیم. چرا شما هنرمندان و بازیگران اینقدر اجنبی پرست شده اید. اگر لیاقت دارید در ایران قاضی و داور شوید. نه اینکه دیگران شمارا قصاوت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا