اخبار فرهنگی

بالاخره مجری عصر جدید ازدواج کرد

ایمان قیاسی مجری عصر جدید داماد شد. احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت.

ایمان قیاسی در برنامه عصر جدید به عنوان مجری پشت صحنه حضور داشت و به زودی با فصل دوم این برنامه به تلویزیون می آید.

داماد شدن ایمان قیاسی

ایمان قیاسی هنرمند جوانی که با برنامه عصر جدید بیش از پیش در میان مردم شناخته شد کار خود را در دنیای هنر با نوازندگی آغاز کرد.

ایمان قیاسی و احسان علیخانی

این هنرمند جوان بعد از چند سال حضور در دنیای نوازندگی تصمیم به خوانندگی و انتشار آلبوم موسیقی گرفت و اولین آلبوم موسیقی اش را با عنوان شام آخر سال ۸۵ روانه بازار موسیقی کرد.

ایمان قیاسی و احسان علیخانی

ایمان قیاسی سال ۹۱ اولین بار با اجرای برنامه سایه روشن به تلویزیون آمد و بعد از آن با اضافه شدن به گروه هنری احسان علیخانی پای ثابت برنامه های او شد و تیتراژ برنامه ماه عسل را هم خوانده است.

بیوگرافی ایمان قیاسی

ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت؛ فعالیت های زیادی را تا بحال از خود ارائه نموده و از استعداد بالایی برخوردار اسـت.

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس های ایمان قیاسی + مصاحبه و اینستاگرام

او نه تنها در زمینه مجریگری بلکه در امر موسیقی و نوازندگی از تبحر خاصی برخوردار اسـت و از زمان کودکی با آواز خوانی دراین حرفه بـه صورت تجربی و حرف های تلاش مستمر داشته اسـت.

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس های ایمان قیاسی + مصاحبه و اینستاگرام

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود.

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس های ایمان قیاسی + مصاحبه و اینستاگرام

تصاویر جدید ایمان قیاسی

 

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

۳.۱/۵ - (۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا