canاخبار فرهنگی

تیپ جنجالی متین ستوده در مسخره باز | آزادی با قرار کفالت

باشگاه خبرنگاران جوان: متین ستوده یکی از بازیگران سینما و تلویزیون با قرار کفالت آزاد شد.

متین ستوده با قرار کفالت آزاد شد

روز گذشته متین ستوده به دلیل پوشش نامناسب در اکران خصوصی یک فیلم سینمایی به دادسرای ارشاد احضار و با قرار کفالت آزاد شد.

پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در دادسرا حاضر شد.

خانم ستوده ضمن حذف عکس‌های این مراسم از اینستاگرام خود، روز گذشته متنی را منتشر کرد که در آن از «برخی هموطنان و خانواده محترم شهدا» بابت آنچه «سوءاستفاده برخی شبکه‌های معاند» خوانده عذرخواهی کرده است.

دو تصویر متفاوت از «متین ستوده» (راست) در سریال فاخته و (چپ) در اکران خصوصی فیلم «مسخره باز»

بیوگرافی متین ستوده :

متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ است. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. سیدحسین پدر متین که متولد ۱۳۲۷ در محله پشت بازار خرم‌آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از ۳۵ سال خدمت بازنشست شد

متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار به سن ۱۰ سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال “این خانه دور است” و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال “بازنشستگی”؛ البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد.

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا