اخبار فرهنگی

علت بازی نکردن حدیث میرامینی در ستایش ۳

حدیث میرامینی یکی از بازیگران سریال ستایش است که در فصل سوم این سریال حضور ندارد و عدم حضور او از ابتدای پخش این سریال با شایعاتی همراه شد.

با تغییر بازیگر نقش نازگل در این فصل از سریال ستایش سوالات زیادی پیرامون این تغییر بازیگر و عدم همکاری حدیث میرامینی با تیم سعید سلطانی شکل گرفت که خانم بازیگر به آنها پاسخ داد.

توضیح حدیث میرامینی درباره بازی نکردن در ستایش ۳

حدیث میرامینی با انتشار عکسی از نازگل در سریال ستایش درباره علت بازی نکردن در این سریال توضیح داد.

اخبار,اخبار فرهنگی,حدیث میرامینی

عکسی از حدیث میرامینی در سریال ستایش

حدیث میرامینی با انتشار این عکس نوشت: سلام دوستان با پخشِ فصلِ سومِ سریالِ ستایش راجع به عدم حضورِ من خیلی سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که ؛علتِ نپذیرفتنِ همکاریِ مجدد و نبودِ من کنارِ دوستان فقط و فقط به انتخابِ شخصیِ بنده راجع به نقش و نداشتنِ زمانِ مناسب برای همکاری مربوط میشود و مبنی بر هیچ گونه مشکلی با کارگردانِ عزیز و محترم ِ این مجموعه نبوده ( لازم به ذکر است که من تجربه ی بازی در سریالِ موفقِ (در جستجویِ آرامش ) رو اخیراً با جنابِ سلطانی داشتم )

ممنونم از لطفی که همگی نسبت بهم دارید و عذر خواهی از دوستانی که ابرازِ ناراحتی کردن نسبت به این ماجرا و نبودِ من آرزوی موفقیت برای این تیم و بازیگر جدیدِنقشِ نازگل به امیدِ اتفاقاتِ خوب…

اخبار,اخبار فرهنگی,حدیث میرامینی

بازیگران سریال ستایش

نرگس محمدی، مهدی سلوکی و حدیث میرامینی در سریال ستایش

با آغاز پخش فصل سوم سریال ستایش تغییرات زیادی در بازیگران این سریال رخ داد که یکی از آنها تغییر بازیگر نقش نازگل و جایگزینی لاله مرزبان به جای حدیث میرامینی بود.

از دیگر تغییرات سریال ستایش در فصل ۳ میتوان به تغییر بازیگر نقش صابر و دخترانش در این سریال اشاره کرد.

نرگس محمدی و لاله مرزبان

نرگس محمدی و لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل در ستایش ۳

لاله مرزبان بازیگری که تجربه بازی در سریال آنام را در کارنامه هنری اش دارد این بار در سریال ستایش بازیگر نقش نازگل دختر نرگس محمدی و نوه حشمت فردوس شد.

سریال ستایش ساخته سعید سلطانی به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از ۲۲ شهریور روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

امیرمحمد زند و لاله مرزبان

لاله مرزبان بازیگر نقش نازگل در ستایش ۳

 مهدی پاکدل و نرگس محمدی و لاله مرزبان  و مهدی سلوکی  و داریوش ارجمند، سیما تیرانداز ،  قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی ، محمد رضا داودنژاد ، مهدی میامی، امیرمحمد زند ،  کمند امیر سلیمانی ، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور ، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی و علی میلانی در سریال ستایش ۳ به ایفای نقش پرداختند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا