آموزش قلاب بافی و بافتنی

آموزش بافت کندویی با دو میل | لانه زنبوری

آموزش بافت کندویی با دو میل

بافت لانه زنبوری

با دومیل سایز ۷، ۲۶ دونه سربگیرید.
رج ۱: تمام دانه ها از رو
رج ۲: تمام دانه ها از زیر
رج ۳: تمام دانه ها از رو
رج ۴: یکی از زیر، *( ۳ تا از رو، ۲تا دونه با نخ در جلو رد کنید، ۳ تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۵: یکی از زیر، *( ۳ تا از زیر، ۲تا دونه با نخ در پشت رد کنید، ۳ تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۶: یکی از زیر، *( ۳ تا از رو، ۲تا دونه با نخ در جلو رد کنید، ۳ تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۷: یکی از زیر، *( ۳ تا از زیر، ۲تا دونه با نخ در پشت رد کنید، ۳ تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۸: یکی از زیر، *( ۳ تا از رو، ۲تا دونه با نخ در جلو رد کنید، ۳ تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۹: یکی از زیر، *( ۳ تا از زیر، ۲تا دونه با نخ در پشت رد کنید، ۳ تا از زیر) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۰: یکی از زیر، *( ۳ تا از رو، ۲تا دونه با نخ در جلو رد کنید، ۳ تا از رو) * تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.

بافت لانه زنبوری

رج ۱۱: تمام دانه ها از رو
رج ۱۲: تمام دانه ها از زیر
رج ۱۳: تمام دانه ها از رو
رج ۱۴: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، ۶ تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۵: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، ۶ تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۶: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، ۶ تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۷: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، ۶ تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۸: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، ۶ تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۱۹: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در پشت رد کنید ، ۶ تا از زیر ، یک دونه با نخ در پشت رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۲۰: یکی از زیر، * (یک دونه با نخ در جلو رد کنید ، ۶ تا از رو ، یک دونه با نخ در جلو رد کنید ) * ، تا دانه ی آخر ادامه دهید، دانه ی آخر: از زیر.
رج ۲۱ تا ۴۰: تکرار رج ۱ تا ۲۰
رج ۴۱: تمام دانه ها از رو
رج ۴۲: تمام دانه ها از زیر
رج ۴۳: تمام دانه ها از رو
کور کنید.
قسمت لبه های راست و چپ با قلاب بافته شده.

آموزش بافت کندویی با دو میل

وب سایت قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه پسرانه و کلاه دخترانه و شال گردن  و عروسک های بافتنی و  پاپوش های زنانه و مردانه و بچه گانه را به صورت رایگان  دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

۳.۳/۵ - (۲۰ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا