اخبار فرهنگی

آیا ماجرای بازداشت صبا کمالی شایعه بود ؟

صبا کمالی بازیگر سریال پس از باران چند روز پیش با نوشتن متنی در اینستاگرام باعث واکنش مردم و مسئولین شد و پس از آن در فارس نیوز خبر از صادر شدن حکم بازداشت او دادند

توضیح صبا کمالی درباره حواشی چند روز اخیر

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان چند روز پیش با انتشار پستی جنجالی حواشی زیادی برای خودش رقم زد.صبا کمالی

این بازیگر کشورمان در واکنش به خودسوزی دختر آبی پستی را به اشتراک گذاشت که حاوی توهین به ساحت امام حسین (ع) بود و با واکنش های زیادی از سوی کاربران شبکه های مجازی مواجه شد و خبرهایی از صدور حکم جلب خانم بازیگر هم به گوش میرسید.

واکنش صبا کمالی به خبر بازداشتش

صبا کمالی بعد از مواجه شدن با حجم زیادی از اعتراضات پست جنجالی اش را از صفحه اش پاک کرد و مجبور به توضیح درباره این پست شد اما ماجرا به همین جا ختم نشد و انتشار خبر بازداشت خانم بازیگر او را وادار به توضیحات بیشتر کرد.

صبا کمالی

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون

صبا کمالی با انتشار ویدئوهایی در اینستاگرام به توضیح درباره خبر بازداشتش پرداخت.

صحبت های صبا کمالی درباره پست جنجالی و خبر بازداشتش :سلام به مردم عزیز و مومنین واقعی ایران. من صبا کمالی هستم ، شایعه شده که حکم جلب برای من صادر شده ، اگر شما چنین حکمی دیدین من هم دیدم، من هم مثل شما این کنار هستم و شاهد ماجرا که ببینم چه اتفاقی میوفته ، من پستی رو گذاشتم که باعث ناراحتی مومنین واقعی شد و احساسات این مومنین واقعی برای من مهمه چرا که من شیعه و مسلمانم و جالب اینه که در همین منزلی که این ویدئو را ضبط میکنم سالهای پی در پی مراسم سوگواری و مولودی برگزار کردم .

تمام چیزهایی که درباره من گفته میشه همه اش شایعه است و هیچکس سراغ من نیومده و تا حالا چنین چیزی رو تجربه نکرده بودم.

صبا کمالی ادامه داد :من حالم خوبه ، من مسلمان و شیعه هستم و به شدت به امامان علاقه مندم اما به علت رشته تحصیلی ام که ادبیات نمایشی است متنی رو نوشتم که تخیلی بود و گفت و گویی صمیمانه با امام حسین(ع) که خیلی دوستش دارم و حتی یکبار ازش معجزه گرفتم، در زمانی که شرایط عادی تر باشه من براتون توضیح میدم که نمایش و تخیل در آن چیست تا کمتر درباره دیگران قضاوت کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه تابلوهایی که ذکرهایی روی آن نوشته شده بود و در اطرافش بود و سقاخانه اش را به مخاطبان نشان داد.

صبا کمالی

صبا کمالی و حواشی جنجالی چند روز اخیرش

صبا کمالی بازیگری را از سال ۷۶ در تئاتر آغاز کرد و سریال پس از باران و نقش مرضیه نقطه شروع موفقی برای این بازیگر جوان بود و پس از آن راه برای حضور در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی هموار شد.

صبا کمالی در سریال هایی چون رستگاران ، آینه های نشکن ، کلانتر ، کیف انگلیسی ، خوش نشین ها ، شهریار و روزگار قریب به ایفای نقش پرداخت.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا