canاخبار فرهنگی

اولین واکنش ستاره اسکندری به ویدیوی جنجالی اخیرش

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ستاره اسکندری
ستاره اسکندری پس از دو ماه به حاشیه‌های ایجاد شده برای او پس از پخش یک ویدئو در خارج از کشور واکنش نشان داد.

دو ماه قبل ویدئویی از ستاره اسکندری در ترکیه پخش شد که با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و حاشیه‌های فراوانی را برای این بازیگر ایجاد کرد. از آن زمان تاکنون اسکندری ترجیح داد در برابر حواشی پیش آمده سکوت کند اما او سرانجام سکوت خود را شکست و درباره این موضوع صحبت کرد.

 

ستاره اسکندری در اولین واکنش به انتشار یک ویدیو از او به روزنامه هفت صبح گفت: چیزی که ذهنم را مشغول می کند این مقدار و حجم از خشونت در این فضاست. خشونتی که حتی با هر لفظ و در هر رسانه منعکس می شود.ما ایرانی ها ملت مهربان و مهمان نوازی بودیم، دلگیر می شوم وقتی می بینم این همه خشونت در فضای مجازی تکثیر می شود و مثل آینه به جامعه باز می گردد.

این بازیگر ادامه داد: چطور می شود بعد از ۲۶ سال کار هنری، به کارنامه و گذشته ات نگاه نمی کنند و یک خبر زرد، جای این همه سال فعالیت را می گیرد. وقتی این ها را می بینم  به یک حس بیهودگی و دلگیری می رسم.مساله این است که همیشه سعی کردم بدون حاشیه زندگی کنم و اگر تهمت و افترایی هم هست از راه قانونی پیگیری می کنم.

 

ستاره اسکندری درباره اظهارنظرهای مختلف فضای مجازی درباره او بیان کرد: امیدوارم روزی فرا رسد که دنیای واقعی بر مجازی غلبه کند. من در این شهر و کشور زندگی می کنم و هنوز هستند نگاه های مهربانی که مرا مورد لطف قرار می دهند. همین برایم کافی است.فضای مجازی یعنی همین آدم هایی که پشت اکانت های فیک پنهان می شوند و دشنام می دهند به خیال اینکه تاثیرگذارند، در صورتی که اینطور نیست. اصولا در ماجرای اخیر یا اتفاق های مشابه برای دیگران، می ایستم و نگاه می کنم. معتقدم آن آدم ها در فضای مجازی واقعی نیستند. آدم های واقعی در کوچه و بازار هستند.

نتیجه تصویری برای ستاره اسکندری

 

ستاره اسکندری در پایان بیان کرد: گاهی امثال من، وجه المصالحه جریان های خاص و دشمنی‌ها می‌شوند. مساله‌ای که خیلی دلگیر کننده است که اپوزیسیون خارج نشین و تندروهای داخلی ادبیات مشترکی دارند. ترجیح می دهم درباره خودم صحبت کنم: به عنوان یک انسان از این همه نفرت پراکنی و خشونت گرایی و تبعیض جنسیتی تعجب می کنم. امیدوارم که حداقل کمی هوش انتقاد داشته باشیم به جای فحاشی!امیدوارم بدون تحقیق تهمت و افترا نزیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام اصلا حرف هاش ربطی به بی حجابی نداشت بازیگران همه جارا به گند کشوندن خوب بی حجاب بود دیگه حالا چراناراحت میشه حرفاش چه ربطی به سیزده بدر داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا