canاخبار فرهنگی

رامبد جوان با فصل هفتم خندوانه به خانه ها می آید

رامبد جوان با فصل هفتم خندوانه در تلویزیون

مرتضی میرباقری معاون سیما در یک گفتگو خبر از پخش برنامه هایی جدید در تلویزیون داد که پخش فصل هفتم خندوانه یکی از آنها بود.

برنامه خندوانه

رامبد جوان از کانادا به تلویزیون بازمیگردد

معاون سیما خبر از پخش برنامه هایی جدید در شبکه های مختلف سیما خبر داد که یکی از آنها برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است که ششمین فصل آن نوروز ۹۸ به پایان رسید و زمزمه هایی از منتفی شدن ساخت فصل بعدی آن به گوش رسید.

رامبد جوان

رامبد جوان با فصل هفتم خندوانه بازمیگردد

معاون سیما خبر از پخش فصل هفتم خندوانه در نیمه دوم سال داد و به احتمال زیاد بعد از بازگشت رامبد جوان و نگار جواهریان از کانادا ضبط این برنامه برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

رامبد جوان

نمایش جدید رامبد جوان در راه است

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه چندماهی است که برای تولد دخترش راهی کانادا شده است و بعد از اتمام برنامه خندوانه تنها کار هنری اش انیمیشن نی نی و دادا در کانادا بود که در فضای مجازی منتشر شد و بعد از آن این کارگردان ، بازیگر و مجری کشورمان در تجربه ای جدید به سراغ تهیه کنندگی تئاتر رفت و به زودی با نمایش زیبایی گاهی زن است در ایران روی صحنه میرود.

سریال ستایش 3

پخش سریال ستایش ۳ با بازی نرگس محمدی

از جمله سریال‌های قابل توجه سیما که در نوبت پخش قرار دارند، به ترتیب شبکه‌ها می‌توان به «ترور خاموش» با موضوع پرونده‌های ویژه و حساس امنیتی، قسمت دوم «محکومین»، «۸۷ متر»، «آسمان هوای باران دارد» و سریال استراتژیک و انقلابی «نفوذ» و «پایتخت۶» در شبکه یک سیما اشاره کرد. شبکه دوم سیما نیز پخش چند سریال شاخص را در دستور کار قرار دارد که عبارتند از: «مرضیه»، «از سرنوشت»، «بچه مهندس ۳». شبکه سه که هم اکنون در حال پخش سریال «دریا نزدیک است» است، این سریال‌ها را در نوبت پخش دارد: «ستایش ۳»، «سرباز»، «بهترین سال‌های زندگی ما» و «فوق لیسانسه ها».

 

ضمن اینکه تصویربرداری دو سریال الف ویژه «موسی (ع)» و «سلمان» در شش ماهه دوم سال آغاز خواهد شد که نقطه عطفی در تولید مجموعه‌های نمایشی خواهند بود.

 

همچنین سه سریال فاخر «طلاق»، «جشن سربرون»، «شارع الحمراء» (درباره مقاومت لبنان) در مرحله تولید و پیش تولید قرار دارند.

 

این جهش تولیدات در حالی است که سیما دو رویداد بزرگ فرهنگی رسانه‌ای را نیز در پیش دارد و در تدارک آن هاست. سومین جشنواره فیلم و عکس مستند در آبان ماه و ششمین جشنواره تلویزیونی جام جم در اسفند ماه برگزار خواهند شد که هر کدام ظرفیت‌های بزرگ و قابل اعتنایی است.

 

شایان گفتن است علاوه بر ستاد رسانه‌ای رونق تولید که تا امروز دستاورد‌های خوبی در راستای تحقق شعار سال داشته، موضوع عفاف و حجاب و امر مهم پاسداشت زبان و ادبیات فارسی؛ سه دستور کار جاری و ثابت معاونت سیما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا