جدید

سریال وقت صبح از امشب در شبکه یک

پس از پایان سریال بوی باران  از امشب سریال وقت صبح روی آنتن شبکه یک سیما می رود

سریال بوی باران

پایان سریال بوی باران در شبکه یک

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی،  سیدمهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، وحید نفر، شمسی فضل اللهی، مهدی سلوکی، محمدرضا هاشمی،سعید رضایی، مهوش صبرکن، شیوا خنیاگر، مریم کاویانی، رحمان باقریان، شهاب شادابی ، مهدی مهاجر ، بهزاد داوری و …. در سریال بوی باران به ایفای نقش پرداختند.

سریال جایگزین بوی باران

«وقت‌صبح» سریال محرمِ شبکه یک/ «ترور خاموش» 22 شهریور می‌آید + عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه یک بعد از پایانِ سریال «بوی باران» به سراغِ یک سریال تولید شده از مرکز صداوسیمای استان سمنان می‌رود. در این سریال کاوه خداشناس با شکل و شمایلِ یک روحانی ظاهر شده و بعد از سِرّ دلبران که از شبکه دو سیما به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن می‌رفت حالا «وقت صبح» به چالش‌های یک روحانی در ایام محرم می‌پردازد.

البته که این سریال شاید شکل و شمایلِ محرمی‌تری نسبت به «ترور خاموش» داشته باشد که درباره مافیای اعتیاد است و قرار بود از این شبکه پخش شود.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «ترور خاموش» هم در گفتگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: ما از ۲۲ شهریورماه سریال شبکه یک خواهیم بود. این تعویق هم به خاطرِ مناسبتی‌تر بودن مینی سریال «وقت صبح» بود.

کاوه خداشناس

بازی کاوه خداشناس در سریال وقت صبح

وقت صبح ماجرای یک روحانی جوان با بازی کاوه خداشناس است که در دوره ای از زندگی با انتخابی مواجه میشود که او را با چالش هایی روبرو میکند.

سریال وقت صبح

کاوه خداشناس در سریال وقت صبح

بازیگرانی چون کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان،آیسان والی و عزت الله جامعی ندوشن در سریال وقت صبح به ایفای نقش پرداختند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا