اخبار فرهنگی

زمان اعلام فینالیست و برنده اصلی عصر جدید

برنده اصلی عصر جدید ، نفر اول تا پنجم عصر جدید

برنده اصلی برنامه عصر جدید کیست؟

برنامه عصر جدید که با هدف شناسایی استعدادهای برتر کشورمان توسط احسان علیخانی و گروه همراهش ساخته شد و از شبکه سوم سیما به نمایش گذاشته شد به روز آخر خود و اعلام نتایج نهایی رسید.برنده اصلی عصر جدید

آخرین قسمت از اجرای فینالیست های عصر جدید دوشنبه شب ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ از شبکه سوم سیما پخش شد و شرکت کنندگان آخرین تیر خود را از چله کمان برای قرار گرفتن در رتبه های برتر رها کردند.

فینالیست های عصر جدید

در فینال مسابقه عصر جدید دختران نینجا ، فاطمه عبادی ، سعید فتحی روشن ، پارسا خائف و محمد زارع آخرین و ناب ترین هنر خود را به نمایش گذاشتند.

خلاصه ای از اجرای آخر فینالیست های عصر جدید

حرکات نمایشی محمد زارع با وسایلی که خودش ساخته بود و لحظه قیچی کردن موهایش در میان زمین و آسمان که با واکنش مثبت داوران همراه بود.

خوانندگی پارسا خائف  که قطعه های سنگینی از موسیقی سنتی را انتخاب کرده بود و با قطعه ای آذری به پایان رساند.

دختران نینجا که در حین اجرا با مصدومیت یکی از آنها همراه بود و کار شرکت کننده به بیمارستان کشید و آنها هرچه در چنته داشتند به نمایش گذاشتند.

فینال عصر جدید

سعید فتحی روشن با دعوت داوران به یک شام که ماکارونی بود و آنها را غافلگیر کرد آخرین رموز شعبده بازی خود را به نمایش گذاشت و باز هم داوران از این نمایش وی لذت بردند و اعتراف کردند که غافلگیر شدند.

اجرای سعید فتحی روشن

فاطمه عبادی یکبار دیگر با شن توانست معجزه کند و نقاشی هایی بسیار زیبا و تاثیر گذار را به دیدگان تماشاگران هدیه کرد.

فاطمه عبادی

اینبار فاطمه عبادی سیر زندگی یک دختر را به نمایش گذاشت که بر اثر سانحه رانندگی درگذشت و مادر وی فداکارانه قلب و کلیه های پریسا جگرگوشه خود را اهدا کرد. اما این پایان اجرای فاطمه عبادی نبود. حضور مردی که قلب پریسا به وی پیوند شده بود و مادر پریسا بر روی صحنه اتفاقاتی بسیار زیبا را رقم زد.

زمان پخش آخرین قسمت و اعلام برنده اصلی عصر جدید

فینال عصر جدید و اعلام نفرات اول تا پنجم این مسابقه بزرگ استعدادیابی فردا پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ ساعت ۱۸ و پیش از مسابقه فوتبال پرسپولیس تهران و پارس جنوبی که در افتتاحیه لیگ برتر نوزدهم به مصاف هم میروند روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

آخرین قسمت برنامه عصر جدید و معرفی برنده اصلی طولانی خواهد بود و پس از پایان بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در افتتاحیه لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است پنج نفر راه یافته به فینال برنامه عصر جدید از میان ۳۰۰ گروه شرکت کننده به این مرحله رسیدند و با آرای مردمی از بین این پنج نفر برنده اصلی مشخص می شود.

گفتنی است نفر اول و برنده نهایی این مسابقه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کند.

مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی و خانم رویا نونهالی و سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد هر هفته برگزار می شود و یک مسابقه استعداد یابی است

شرکت کنندگان ابتدا فیلم می فرستند و در صورت تایید از آنها خواسته می شود تا در مسابقه شرکت نمایند

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا